GRY 06/2003  Poradniki « 68 »  

Teraz odnajdź tunel prowadzący w dół i załatw kolejną dwójkę, która pojawi się w obu korytarzach. Skręć w lewy. Natrafisz na rozwidleniu – z obu wyjdą kolejni zmodyfikowani. Zdejmuj ich po kolei, najpierw udając się w prawo. Potem wróć i załatw ostatnich w lewej odnodze. Wtedy powinieneś zaliczyć bonusowe zadanie.





Idź dalej właśnie lewą odnogą (prawa zaprowadzi Cię w to samo miejsce, ale wylądujesz w samym środku piekła). Gdy usłyszysz głosy, wyciągnij railguna i zdejmuj widocznych za kamienną ścianą wojaków. Teraz wybierz karabin snajperski i zdejmij tych strzelających do Ciebie z końca pomieszczenia. Gdy je oczyścisz, zejdź na dół.





Teraz wejdź w lewą niszę, na przeciwległym końcu sali. Znajdziesz się w korytarzach. Idąc w prawo trafisz na ślepy zaułek z wojakiem – warto tu wejść i zdjąć jeszcze kilku, ukrywających się po drugiej stronie blokady. Pamiętaj tylko by nie marnować granatnika! Idź lewą stroną, dejmując kolejnych wojaków. Gdy oba tunele się spotkają, wejdź do nowej części i ruszaj po rampie w górę.





Natrafisz na obleganą przez wrogie sił mównicę. Zdejmuj ich po kolei, chowając się na dole rampy, by zregenerować zdrowie. Potem wyjdź po schodkach na mównice i ruszaj znajdującą się tam rampą wyżej. Nie ważne czy wybierzesz lewą czy prawą – obie i tak prowadzą do tego samego pomieszczenia. Zanim do niego wejdziesz, skorzystaj z railguna by wyeliminować czekające w środku posiłki.



 

»

Index GRY 06/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 68 »