The Matrix Online – strona i pierwsze
szczegóły
Łosiu
Po raz pierwszy o grze z gatunku MMO osadzonej w realiach
świata „Matrycy” (Matrix) usłyszeliśmy na zeszłorocznych targach
E3. Od chwili oficjalnej zapowiedzi gry The Matrix Online minął
rok i przez cały ten czas twórcy nie uraczyli nas żadnymi informacjami
na ten temat – dopiero teraz, w chwilą otwarcia kolejnych targów
E3 korporacje Ubi Soft oraz Warner Bros uruchomiły oficjalną witrynę
internetową tego tytułu i tym samym uchyliły rąbek tajemnicy
związany z sieciowym Matrixem.
Na wstępie zaznaczam, iż The Matrix Online przygotowywany jest przez
zespół Monolith Productions (oczywiście w pracach nad rzeczoną produkcją
czynnie uczestniczą bracia Wachowscy) wyłącznie z myślą o komputerach
klasy PC i zostanie wydany w 2004 roku. Akcja rzeczonej produkcji
będzie się toczyć w całości w świecie „Matrycy” (nie będziemy mieli
okazji odwiedzać „realnego świata”) i rozgrywać się będzie po wydarzeniach
które opisują trzy filmy fabularne z serii Matrix. Matrix Online
pozwoli tysiącom graczy wniknąć do wirtualnego świata i uczestniczyć
w wojnie pomiędzy wolnymi ludźmi a maszynami.
W chwili obecnej nie dysponujemy jeszcze konkretnymi
informacjami na temat istoty samej rozgrywki (czy będzie można opowiedzieć
się po obu stronach konfliktu, czy będzie i w jaki sposób rozwiązana
zostanie walka pomiędzy graczami PvP, itp.). Autorzy wspominają
jednie o ogromnym, dynamicznym i zróżnicowanym świecie, w którym
toczyć się będzie akcja gry (metro, kluby nocne, slumsy, drapacze
chmur i inne części nowoczesnej metropolii), o pełnej dowolności
w poruszaniu się, bogatym asortymencie broni, które będzie można
używać, o systemie misji (questów) oraz o tym, iż nie zabraknie
tu tak istotnej rzeczy jak technologia „Bullet Time”.
|
|
Dodatek do Galactic Civilizations
Łosiu
Na trwających obecnie targach E3, firma Strategy First
oraz zespół Stardock Systems Inc podały do wiadomości, iż latem
tego roku wypuszczą darmowy dodatek do udanej gwiezdnej strategii
zatytułowanej - Galactic Civilizations.
Add-on można będzie bezpłatnie pobrać za pośrednictwem
internetowego systemu Starkdock Central, po podaniu numeru-klucza
oryginalnej gry. Wprowadzi on do rzeczonej produkcji szereg nowych
opcji, w tym: narzędzie zwane „Integrated Technology Navigator”,
które ma ułatwić zrozumienie drzewa technologicznego gry, nowy poziom
zaawansowania rozgrywki „Nightmare”, nowe technologie, nową rasę
„The Arnor”, nowe anomalie, nowe powiązane zdarzenia, nowe rezolucje
Planet Zjednoczonych, nowe zakończenie gry, i jeszcze szereg innych,
o których możecie przeczytać tutaj.
Doom III - nowe logo, trailer i screenshoty
eLKaeR
Osiemnastoosobowa ekipa developerska z firmy id Software
ciągle pochłonięta jest pracami, związanymi z trzecią odsłoną kultowej
sagi Doom. Wiadomo już ostatecznie, iż gotowy produkt powinien trafić
do sklepów pod koniec bieżącego roku za sprawą korporacji wydawniczej
Activision (równolegle z edycją PeCetową ukaże się port, dedykowany
konsoli Microsoft Xbox). Tymczasem chcielibyśmy przedstawić Wam
garść nowych informacji nt. „Zagłady III”.
Przede wszystkim niewielkim modyfikacjom uległ znak
graficzny programu - teraz jest znacznie bardziej podobny do logo
dwóch poprzednich części.
Ponadto światło dzienne ujrzały nowe screeny
oraz niespełna trzyminutowy film z gry. Rozmiar pliku multimedialnego
oscyluje w granicach 61MB (format Quick Time, rozmiar 480x360),
a pobrania można dokonać stąd.
|
|
„Źli geniusze” – nowa strategia
na PeCety
ComCo
W większości przypadków, na targach E3 korporacja Vivendi
Universal Games przedstawia nowe pozycje ze swojego katalogu wydawniczego,
wyłącznie na specjalnych pokazach „za zamkniętymi drzwiami”. Podobna
sytuacja miała miejsce z zapowiedzią gry Evil Genius - ciekawej
strategii, nad którą aktualnie pracuje londyński zespół Elixir Studios
(twórcy Republic: The Revolution).
Akcja programu przeniesie nas do lat sześćdziesiątych poprzedniego
stulecia, a konkretniej - do początków kariery tajnych agentów w
stylu Jamesa Bonda czy Austina Powersa. Naszym zadaniem nie będzie
jednak powstrzymanie najgroźniejszych osób na świecie, ale... wcielenie
się w jedną z nich! Otóż w Evil Genius dostaniemy do dyspozycji
wyspę z tajną bazą operacyjną (właśnie w niej będziemy snuć niecne
plany), najemnikami, a także lokalną ludnością wykonującymi nasze
polecenia.
Podczas rozgrywki przygotujemy mnóstwo pułapek na nieproszonych
gości (np. wspomnianych powyżej agentów), stworzymy przeróżne rodzaje
superbroni, jakimi będziemy szantażować rządy całego świata, wyszkolimy
oddziały dywersyjne, itp. - wszystko zrobimy w dwóch głównych celach:
powiększeniu naszej władzy na świecie i zwiększeniu liczby pieniędzy
na bankowym koncie.
„Styl i tematyka gry Evil Genius sprawiają, iż stanie
się ona popularna wśród wielbicieli różnych gatunków” - powiedział
Luc Vanhal z firmy Vivendi Universal Games. Zobaczymy, czy te słowa
znajdą potwierdzenie w rzeczywistości...
Rynkowy debiut pełnej wersji Evil Genius został wstępnie
zaplanowany na trzeci kwartał 2004 roku.
Więcej: http://www.howevilareyou.com/
|