GRY 03/2003  Poradniki « 92 »  

Od razu przejdź w prawo i wyłącz światło przełącznikiem. Strzał w kamerę może przyciągnąć strażnika. Przejrzyj jeśli chcesz komputery, po czym otwórz wytrychem drugie drzwi w pokoiku. Znajdziesz się na balkonie. Jeśli wykonałeś poprzednie zadanie, zobaczysz jak okno z lewej się otwiera. Wskocz z rozbiegu na coś w rodzaju gzymsu i na rękach przejdź do okna.



Gdy opuścisz się niżej, powinieneś od razu wskoczyć do pomieszczenia z dwoma kucharzami. Zaraz wejdzie tu jeszcze strażnik. Schowaj się za maszynerią leżącą na centralnym stole. Gdy kucharz napluje do jedzenia (!) i strażnik opuści pomieszczenie, zabierz leżącą na stole pod ścianą butelkę.



Rzuć butelką do oświetlonego pomieszczenia – chłodni z lewej, po czym podejdź w prawo, pod lodówkę. Chowając się w cieniu przeczekaj, aż obaj kucharze sprawdzą, co się dzieje. Teraz będzie mógł podbiec dalej, za lodówkę i wyłączyć światło w kuchni przełącznikiem na ścianie. Szybko przejdź przez drzwi i w nowym pomieszczeniu skręć koniecznie w lewo, pod ścianę!


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 92 »