GRY 03/2003  Poradniki « 84 »  

Przedostań się do Komisariatu Policji, korzystając z danych zdobytych w komputerze.

Wyjdź przez wąski korytarz na otwarty teren, jednak nie opuszczaj krzaków. Z bramy po prawej, która niedawno została otworzona, wyjdzie strażnik. Na kuckach wejdź w nią tak, by nie zostać zauważonym. Trzymaj się ściany z prawej, by nie zostać wypatrzonym przez strażnika patrolującego uliczkę, którą masz na wprost.



Skręć w jej lewą odnogę (prawa to ślepy zaułek) i schowaj się w pierwszym ciemnym zaułku z prawej, przy śmietnikach. Teoretycznie powinieneś dać rady podejść dalej, za zakręt i tam schować się w innym zaułku. To bardzo ułatwi Ci zadanie.



Gdy nasz strażnik będzie wracał, musisz poczekać aż drugi, patrolujący długą i oświetloną uliczkę podejdzie dalej. Wtedy od razu, chowając się pod ścianą, ruszasz w górę ulicy. Przyśpiesz, gdyż on zatrzyma się i odwróci zaraz za miejscem, w którym się ukrywasz. Gdy dotrzesz do bramy z prawej, uważaj na kolejny patrol.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 84 »