GRY 03/2003  Poradniki « 79 »  

Przez drzwi wyjdziesz do holu. Nie wchodź do pokoju naprzeciwko! Inaczej możesz już tutaj zginąć. Skręć w lewo, do holu i omiń ogień przez pomieszczenie z lewej. Tą trasą dostaniesz się do klatki schodowej. Udaj się nią piętro niżej.



Dziura w podłodze blokuje przejście. Nic prostszego. Chwyć się metalowej rurki widzącej pod sufitem. W ten sposób przejdziesz na drugą stronę wyrwy. Teraz wejdź w lewy korytarz i do pomieszczenia z prawej. Przez drzwi po lewej wyjdziesz do nowego korytarza. Stąd biegiem na klatkę schodową i w górę.



W pomieszczeniu z lewej znajdziesz swój kontakt. Podejdź do człowieka leżącego pod palącymi się deskami i porozmawiaj z nim. Dostaniesz kilka cennych informacji.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 79 »