GRY 03/2003  Poradniki « 157 »  

Przejdź nią w prawo, na samym końcu opuść się na półkę i z niej wskocz na kolejną rurkę. Z niej zaś opuść się niżej, chwytając wystającego kawałka ściany i przejdź w ten sposób za róg. Opuść się na kolejną skałę i przeskocz z rozbiegu na trawiastą część. Będąc przy skale blokującej dalszą drogę, opuść się i na rękach przejdź dalej.



Teraz rurką ruszaj w górę. Ale uwaga! To najtrudniejszy element tej misji! Nie wychodź na górę od razu. Sprawdź, co dzieje się w okolicy. Zaraz na początku będziesz miał do czynienia ze strażnikiem i jego czworonożnym przyjacielem. Musisz wyjść na górę, gdy Ci będą spacerować w prawo. Wtedy uważając na snop światła, podbiegnij do statuy i schowaj się za nią (z jej prawej). Ja zrobiłem to biegnąc, a ostatnie kilka metrów pokonałem turlając się, co zakończyło się schowaniem w wyznaczonym miejscu na kuckach. I tak musisz się dalej poruszać.



Najprawdopodobniej piesek Cię wyczuje, toteż musisz się teraz spieszyć. Uważając na drugą parę, spacerującą po drugiej stronie (przy żywopłocie, tam gdzie musisz przejść) poczekaj, aż snop światła przejedzie okolicę statuy, po czym biegnij w stronę bramy (na lewo od statuy), chowając się w cieniu i robiąc na tyle wolno, by Cię nie zauważono, ale na tyle szybko, by zdążyć do celu, którym jest żywopłot.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 157 »