GRY 03/2003  Poradniki « 155 »  

Ruszaj za strażnikiem, który rozmawiał przez telefon. Ten za zakrętem w lewo będzie otwierał drzwi. Poczekaj w cieniu i gdy przez nie przejdzie, ruszaj za nim. W korytarzu zatrzymaj się w ciemnym miejscu, przed deskami leżącymi na podłodze. Poczekaj aż znowu otworzy drzwi i ruszaj w ich stronę. Musisz uważać, gdy ten będzie wsiadał do windy.



Poczekaj na chwilę, po czym przywołaj windę w dół. Wyjedź nią na piętro powyżej i ruszaj korytarzem do drzwi na wprost. Korzystając z triku umożliwiającego poznanie Ci kodu dzięki termowizji, otwórz je i przejdź do kolejnych. Za nimi znajduje się biuro naszego generała, który aktualnie wydaje się być co najmniej w stanie wskazującym.



Wejdź na kuckach do środka i podbiegnij od razu za szafką w prawo. Poczekaj, aż przerywnik dobiegnie końca. Jak tylko będzie to możliwe, wstań na równe nogi i wskocz na biurko generała. Zajdź go od tyłu i chwyć w znany sposób. Teraz wystarczy go troszkę pomęczyć, po czym użyć przy komputerze. Dane zdobyte.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 155 »