GRY 03/2003  Poradniki « 153 »  

Drzwi muszą zostać otworzone a on musi coś usłyszeć/zobaczyć. Ty w tym czasie musisz wyskoczyć na skrzynie z lewej, tą najbliżej schodów w ten sposób, by strażnik przechodząc obok barierki Cię nie zauważył. W ten sposób gdy tylko Cię minie, wskoczysz na mniejsze pudła i z nich przeturlasz się do prawdopodobnie zamykających się już drzwi. I tak oto dostaniesz się do wnętrza nowego pomieszczenia.



Przejdź przez nie dalej, w stronę sali magazynowej. Jednak nie podchodź do drzwi, tylko ustaw się przy ścianie i sprawdź, co robi dwójka strażników (jeden stoi za pudłami, drugi spaceruje pośrodku sali). Gdy obaj odwrócą się plecami, wtargnij do środka i zatrzymaj się pod kamera, z prawej.



Gdy ta skręci w prawo, podbiegnij do szafki na wprost. Przejdź za stojącym tu strażnikiem dalej, chowając się w cieniu i wejdź pomiędzy dwie szafki. Kolejny trik. Stań na lewo od kupy pudeł. Zacznij biec przodem do szafki i wykonaj podwójny skok. Powinieneś wylądować na przeciwległej półce, stojąc na podwyższeniu. Strażnicy na pewno Cię usłyszą, ale tutaj nie zauważą.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 153 »