GRY 03/2003  Poradniki « 149 »  

Uwaga! Nie pozwól im, by się zamkły tylko stań tak, by być niewidocznym z korytarza, ale mieć na niego widok. Zaraz do drzwi z cyfrowym zabezpieczeniem podejdzie dwójka strażników. Poczekaj aż drugi ruszy w stronę drzwi i zacznij iść za nim, na kuckach oczywiście. Gdy tylko miniesz wrota, od razu wskocz na półkę z prawej, wyżej.



Uważaj, musisz być pod samą ścianą, inaczej działko z prawej do Ciebie strzeli. Podciągnij się na półkę i na kuckach przeskocz przez dwie fazy, zatrzymując się nie ostatniej. Z niej wyskocz wyżej, za zniszczoną część balustrady. Teraz czeka Cię kolejne bardzo trudne zadanie. Wskocz na rurkę i zacznij iść nią w stronę środka sali, chowając się za pierwszą zasłoną.



Musisz czymś zająć strażników, więc wyciągnij pistolet i strzel w cokolwiek na sali, najlepiej w środkową statuę, by wszyscy to usłyszeli. Możesz sobie ułatwić zadanie i strzelić w reflektory, dzięki czemu dłużej pozostaniesz w cieniu. Ruszaj do drugiej zasłony i zatrzymaj się na samym jej końcu, tak by pozostać niewidocznym.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 149 »