GRY 03/2003  Poradniki « 148 »  

Otwórz je i wejdź do środka. Szybko podejdź do komputera i zabierz z niego potrzebne dane. Następnie nim Cię zauważą, podejdź do drugich drzwi w pomieszczeniu i otwórz je. Strzel od razy w pierwszą z kolei lampę, by żołnierze przy komputerach Cię nie zauważyli i wbiegnij do oświetlonego tunelu.




Zdetonuj zbiorniki paliwa by zniszczyć ciężarówki z głowicami nuklearnymi.

Skręciwszy w lewo, wejdź przez drzwi na klatkę schodową i tam na górę. Poczekaj aż strażnik przestanie patrzeć na schody i podejdzie trochę w lewo. Znowu spojrzy na klatkę. Gdy teraz się obróci, zacznij podchodzić do drzwi. By zająć strażników i ułatwić sobie zadanie, przejdź przez drzwi dopiero w momencie, gdy strażnik drugi (ten dalej) stanie do Ciebie przodem.



W ten sposób coś zwęszy i zaalarmuje drugiego. Ty chwilowo cofnij się do cienia z lewej. Gdy oboje odsuną się od przejścia do oświetlonego korytarza na prawo od drzwi, wejdź tam na kuckach, ale tak by Cię nie zauważyli. Skręć w lewo i biegnij korytarzem do końca, po czym wejdź w drzwi po prawej, naprzeciwko tych wielkich z zamkiem cyfrowym.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 148 »