GRY 03/2003  Poradniki « 138 »  

Wtedy na kuckach przejdź pod czymś w rodzaju rynienki i skieruj swe kroki w prawo, w stronę przejścia oraz wieżyczki automatycznej... Z nią będzie problem, gdyż musisz przebiec obok niej szybko, najlepiej kiedy ta skręci maksymalnie w lewo, by nie strzeliła. Inaczej zaalarmuje okolicznych strażników!



W nowym pomieszczeniu przejdź do drugich drzwi, jednak sprawdź co robi strażnik stojący po ich drugiej stronie. Gdy nie będzie się patrzył, przejdź do jego pomieszczenia i schowaj się za jego plecami. Gdy odwróci wzrok w stronę drzwi, przejdź do końca w lewo, pod ścianę i schowaj się za maszynami. Nikt Cię tu nie zauważy.



Podejdź na kuckach na drugi koniec sali, w okolicę następnego przejścia. Stań zasłaniając się samym końcem maszyn, a gdy spacerujący obok strażnik będzie w pozycji najbliższej Tobie, podskocz (pamiętam by odwrócić się w stronę ściany, inaczej chwycisz się rękami maszyn). Szybko przejdź na kuckach do leżącej beczki i wskocz na nią. Strażnik Cię tu nie zauważy!


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 138 »