GRY 03/2003  Poradniki « 132 »  

Wykorzystaj tę chwilę! Od razu wbiegnij na prawo od ciężarówki, do cienia pod pobliską przyczepę. Tam poczekaj, aż strażnik przejdzie w lewo, co umożliwi Tobie przejście do cienia pod ścianę i pod drugą przyczepę. Omiń i ją i trzymając się muru z prawej, ruszaj na kuckach biegiem przed siebie, nie zważając na strażnika oraz jego pieska.



Przejdź przez drewniany mostek i potem w lewo przez potok, w stronę krzaków. Pamiętaj że psy gubią Twój ślad, gdy wejdziesz do wody, więc nie masz się co martwić czworonożnym (nie)przyjacielem. Tutaj będzie trzeba użyć mikrofonu. Podsłuchaj okno z lewej, przy głównym wejściu. To będzie to najbardziej oświetlone.




Śledź Kong’a Ferong’a w jego limuzynie i przechwyć jego rozmowę.

Nie pozwól, by ktoś Cię zobaczył, dopóki rozmowa nie dobiegnie końca.

Nie ruszając się z bezpiecznych krzaków, poczekaj aż nasz człowiek wyjdzie z budynku i siądzie do limuzyny. Ta zatrzyma się przed rogatką, co Ty wykorzystaj by podsłuchać kolejną rozmowę. Gdy już poznasz cały plan, jaki knują źli tego świata, nadejdzie czas by odszukać Twój kontakt. Zacznij biec w stronę głównego wyjścia, którym to wyszedł niedawno nasz człowiek


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 132 »