GRY 03/2003  Poradniki « 124 »  

Spotkaj się z Osprey’em w celu ewakuacji.

Ruszaj wzdłuż korytarza jedyną możliwą trasą. Przywołaj windę, wejdź do środka i wyjedź piętro wyżej. W ten sposób zakończysz kolejną część misji.




[Kalinatek] Część 3

Wyjdź z winy na kuckach, biegnąc najszybciej jak tylko potrafisz. Skręć w lewo i podbiegnij do pudeł poustawianych przy oświetlonej ścianie. Nie przejmuj się strażnikami z prawej, oni i tak zawsze Cię zauważą. Po prostu wskocz na pudła i z nich na ścianę. Przeskocz na jej drugą stronę i znowu wspinaj się po pudłach wyżej.



Tym razem nie przeskakuj na drugą stronę ściany tylko wespnij się na daszek z prawej. Z niego zeskocz niżej. Przejdź przez zakratowane przejście do cienia i dalej biegiem na kuckach z maksymalną prędkością w prawo. Gdy będziesz mijał pudło z puszkami z prawej, zacznij zwalniać, by będący jeszcze w budynku na wprost strażnicy Cię nie przyuważyli.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 124 »