GRY 03/2003  Poradniki « 122 »  

Zabierz leżącą na biurku puszkę! Przeczekaj, aż strażnik minie ten pokoik, po czym wróć na korytarz i ruszaj nim dalej, do końca. Gdy dojdziesz do zakrętu w lewo, wejdź do pomieszczenia z łóżkami oraz dwoma apteczkami na ścianie, w które warto się zaopatrzyć. Zaraz na korytarzu pojawi się strażnik.



Rzuć puszkę w stronę korytarza, z którego przyszedłeś, by strażnik poszedł tam w poszukiwaniu sprawcy hałasu. Ty tymczasem skręcisz w prawo i przejdziesz obok szyby dookoła, by znaleźć się w pomieszczeniu z serwerem. Usłyszysz, jak człowiek majstrujący coś przy komputerze napomknie o drzwiach pożarowych.



Stojąc za szafą, którą ma za plecami operator komputera, podskocz w miejscu, by ten coś usłyszał. Wtedy obejdź szafę z tyłu i szybko podejdź do komputera. Użyj go, by otworzyć drzwi. Uważaj, musisz to zrobić szybko, inaczej podczas animacji otwierania drzwi operator Cię zauważy! Poczekaj, aż operator stanie za szafą, a gdy ruszy w inne miejsce, wracaj do cienia. Możesz teraz uważając na operatora oraz strażnika, który niedawno szukał puszki, przejść przez otwarte drzwi pożarowe na klatkę schodową.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 122 »