GRY 03/2003  Poradniki « 121 »  

Przejdź spokojnie przez oświetlony teren na środek sali i do schodków. Tutaj sytuacja troszkę się skomplikuje. Podejdź po schody, którymi zszedłeś. Gdy strażnik na górze zacznie iść w lewo, wyjdź po schodach na górę i podejdź do zamkniętych drzwi. W cieniu poczekaj, aż strażnik za szybką przejdzie znowu na swoją pozycje. Jak tylko obróci się do Ciebie plecami i zacznie iść w stronę tego stojącego w jednym miejscu, ruszaj do środka tego pomieszczenia.



Poczekaj za plecami obu, aż zacznie znowu wracać na pozycje po drugiej stronie, idąc zaraz za nim, na kuckach. Gdy zwróci się w stronę audytorium, podejdź i chwyć go za szyję. Wyjdź z oszklonego pomieszczenia i ruszaj w stronę korytarza, nieopodal miejsca z rozbrojoną bombą. Ogłusz delikwenta i zabierz jego dokumenty, by zdobyć kod do widzianych przed chwilą drzwi z zamkiem cyfrowym.



Ruszaj po schodkach w rogu sali na górę. Zabierz z biurka granat oraz puszkę. Trzymając się ściany oraz cienia, przejdź do rogu. Musisz znaleźć się tutaj niezauważenie. Stojąc w cieniu rzuć puszkę na korytarz tak, by jeden ze strażników w pokoju za szybami ruszył do drzwi. Wtedy Ty na kuckach, z maksymalną prędkością, wbiegnij na korytarz i skręć do pierwszej sali na lewo, chowając się za ścianką z drewna.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 121 »