GRY 03/2003  Poradniki « 120 »  

Przywróć zasilanie do obwodu drzwi pożarowych, dostając się do skrzynki zasilania za audytorium.

Przeturlaj się ponownie przez ogień i w korytarzu od razu skręć w lewo. Zobaczysz wspomniane w celach misji audytorium. Skręć przed schodami w lewo o na kuckach ruszaj na drugą stronę sali. Tutaj powoli schodź po schodach w dół, uważając na oświetlone miejsce. Trzymając się ściany z prawej, zejdź po cichu na sam dół tak, by strażnik na przeciwległych schodach Cię nie zauważył.



Ruszaj środkiem sali pod scenę. Tam skręć w lewo i przez oświetlony teren wejdź za nią, gdzie po schodkach zejdziesz do piwnicy. Zobaczysz krótką pokazówkę, jakoby ktoś zauważył Cię na górze. Nie przejmuj się tym tylko od razu skręć do cienia z lewej i schowaj się za szafką. Gdy dwójka strażników przebiegnie obok Ciebie, idź na kuckach dalej korytarzem, który zakręci w prawo.



Schowaj się w cieniu. Musisz wywabić strażnika pilnującego skrzynki zasilania. Najprościej skocz będąc w cieniu, poczekaj aż strażnik zniknie za zakrętem, po czym podejdź po cichu do puszki i przestaw przełącznik. Możesz też zabrać apteczkę i naboje, ale wtedy strażnicy coś zwęszą i będziesz musiał szybko wydostać się z audytorium. Teraz szybko schowaj się w cieniu, tam gdzie skakałeś. Poczekaj, aż całą trójka wróci na stanowiska, po czym wydostań się do tunelu i nim na schody.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 120 »