GRY 03/2003  Poradniki « 119 »  

Teraz uwaga: gdy ten drugi będzie się zbliżał do pokoju, musisz czekać na kuckach w drzwiach. Gdy przejdzie obok Ciebie, wychodzisz i skręcacz w stronę kolumn. Jeśli zrobisz to odpowiednio, nie zauważy Cię, tylko wejdzie do pomieszczenia, a Ty w tym czasie „przytulisz” się do ściany i znikniesz w cieniu za kolumnami.



Ruszaj dalej oświetlonym korytarzem, uważając na minę czułą na ruch z prawej. Drzwi na wprost prowadzą do archiwum, a cyfrowy zamek otworzysz zdobytym od cywili kodem. Znajdziesz się na istnej trasie przeszkód, z porozstawianymi po ścianach minami. Idź w miarę szybko, przyspieszając tam gdzie min nie ma. Najpierw wchodzisz do pokoju z prawej. Potem przechodzisz do kolejnego i omijając paleniska wchodzisz do biura obok.



Teraz wrócisz na korytarz. Drzwi na wprost prowadzą do archiwum. Użyj wytrychu, by je otworzyć. Będąc w środku, z rozbiegu przeturlaj się po ogniu, by nie zostać zranionym. Szybko rozbrój bombę wiszącą na ścianie. Powinieneś spokojnie zdążyć, mnie została jeszcze sporo czasu za pierwszym razem.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 119 »