GRY 03/2003  Poradniki « 117 »  

Przejdziesz nim do pokoiku z kilkoma kanapami z prawej oraz zamkniętymi drzwiami z lewej. Gdy podejdziesz do szklanej ściany na wprost wyjścia z tunelu, zobaczysz krótki przerywnik. Jak tylko się skończy, otwórz drzwi i przejdź za szybą na prawo, tak by Cię nie zauważono. Schowaj się w rogu pomieszczenia, w cieniu i poczekaj na strażnika, który po skończonej rozmowie wejdzie przez drzwi do pomieszczenia, które właśnie przed chwilą opuściłeś.



Ruszaj pod ścianą wzdłuż ławki. Możesz zabrać czekającą na końcu apteczkę. Zabierz z półki puszkę po coli i wyjdź przez zakratowane przejście, za pikającą miną do oświetlonej sali. „Przytul” się do ściany i przyjrzyj się dwójce strażników pilnujących windy. Musisz przedostać się za kwiatka po przeciwnej stronie holu, gdy nie będą patrzeć.



Teraz najtrudniejsza część! Podejdź trochę do strażników, by nie zahaczyć podczas rzutu o roślinę i rzuć puszkę dokładnie pomiędzy nich. Momentalnie schowaj się do samego rogu, by Cię nie zauważono! Przeczekaj, aż oboje zaczną rozglądać się po okolicy, a gdy przejdą obok Ciebie i zaczną szukać po głównej sali, szybko wbiegnij na kuckach do niewielkiego otworu w drugiej windzie. Tutaj zakończysz tę część misji.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 117 »