GRY 03/2003  Poradniki « 116 »  

Wskocz na skrzynie przy otwartym oknie i z rozbiegu (nie musisz skakać) wyjdź przez nie, chwytając się rękami wiszącej w powietrzu skrzyni. Szybko, by nie zostać zauważonym, podskocz i chwyć się liny dźwigu. Ruszaj do jej końca, zjeżdżając w ostatniej partii jak wcześniej na linie niżej. Stąd przeskocz na dach okolicznego budynku.



Korzystając z wystającego z dachu kominka, opuść się na linie w dół (wciskając klawisz skoku). Dwukrotny manewr spowoduje rozbicie szyby i spadniesz do korytarza. Zaraz przez podwójne drzwi wyjdzie strażnik. Idź za nim, a gdy zatrzyma się na końcu korytarza, chwyć go za szyje i ogłusz. Zabierz jego dokumenty. To jedyny sposób na zdobycie kodu dostępu.



Wróć do podwójnych szklanych drzwi i wejdź do oświetlonego pomieszczenia, z wykrywaczami metalu. Wstukaj znaleziony kod do cyfrowego zamka i przejdź do nowego pomieszczenia. Tam udaj się do kolejnych drzwi i do sali z rozsypanym szkłem na posadzce. Przejdź na kuckach bardzo wolno do otworu wentylacyjnego w ścianie.



 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 116 »