GRY 03/2003  Poradniki « 108 »  

Poczekaj aż pierwszy zniknie za zakrętem. Z drugim jest więcej kłopotu – możesz ruszyć tylko gdy będzie szedł w Twoją stronę, wtedy będzie patrzył się na jedno z opustoszałych stanowisk, pozwalając Ci podejść do jasno oświetlonych drzwi z lewej. Szybko przemknij dalej i na końcu drogi otwórz drzwi po lewej (nie po prawej) znalezionym na początku misji kodem.



Zobaczysz pomieszczenie z serwerem. To najtrudniejsza część misji. Dół patroluje jeden strażnik, drugi montuje coś przy dziwnym urządzeniu. Ogólnie zasada jest taka – na kuckach, z maksymalną prędkością, przejdź balkonikiem okalającym sale w lewo. Zostaniesz na pewno zauważony, ale jeśli podejdziesz pod samą ścianę i „przytulisz” się od niej, nie zostaniesz zauważony.



Poczekaj, aż strażnik odejdzie i dalej na kuckach zeskocz w miejscu z urwaną barierką w dół (nie możesz chwytać się rękami za balkon, bo będzie to za długo trwało). Szybko podejdź do komputera i zabierz potrzebne dane. Teraz musisz wrócić na balkon zanim Cię ktoś zauważy: wskocz najpierw na komputer stojący pod ścianą, po czym wykonaj podwójny skok tak, by albo od razu wskoczyć na balkon, lub też chwycić się barierki rękami i szybko podnieść na wyżej.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 108 »