GRY 03/2003  Poradniki « 106 »  

Poczekaj, aż strażnik patrolujący tę część korytarza wróci od maszyny z napojami i minie ów pokoik, a znajdujący się w środku odwróci się i podejdzie do szyby. Wtedy na kuckach wejdź do pomieszczenia, chwyć oponenta jednym ruchem i ogłusz. Zabierz mu paczkę z kodem do drzwi na korytarzu.



Jeśli nie chcesz zostać zauważony, musisz zgasić światło (włącznik jest przy półce, obok wejścia) i biegiem wrócić po ciało. Załaduj je na plecy i gdy strażnik będzie chciał zapalić światło, wyjdź przemykając obok niego na korytarz. Tam skręć w prawo i dalej podejdź pod drzwi z zamkiem cyfrowym. Gdy strażnik nie będzie mógł Cię zauważyć, zrzuć ciało i wstukaj kod.



Musisz oczywiście zabrać ciało. Wejdź z nim do nowego pomieszczenia, skręcając w lewo. Na kuckach podejdź aż pod ścianę i cicho połóż ciało na ziemi. Tym razem trzeba przemknąć pomiędzy dwoma strażnikami. Poczekaj, aż ten po prawej odwróci się w przeciwną stronę, po czym najciszej jak tylko potrafisz, na kuckach przejdź obok tego stojącego za ladą.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 106 »