GRY 03/2003  Poradniki « 104 »  

Poczekaj aż zacznie wracać, by po cichu obejść je z lewej. Strażnik zatrzyma się przy szybie, po czym ruszy dalej – wtedy podejdź do drzwi i przejdź w lewo, w stronę zaciemnionego miejsca przy wykrywaczu metalu. Możesz zamiast w lewo przejść do pomieszczenia na wprost, by dostać apteczkę i kilka ciekawych, aczkolwiek niepotrzebnych przedmiotów.



Za wykrywaczem metalu znajduje się kolejna sala, z dwoma strażnikami: jeden pilnuje windy, drugi rozmawia przez telefon. Najlepiej poczekać aż drugi skończy rozmowę i zniknie w windzie, zanim zaczniesz ciche podejście: skręć w prawo, za ściankę i podejdź do stolika, na którym znajdziesz puszkę.



Zabierz ją i rzuć na środek sali, z jakiegoś dogodnego miejsca, by nie zostać zauważonym. Strażnik pójdzie sprawdzić, co się dzieje. Wykorzystaj nadarzającą się okazje, by przejść do windy. Zjedź nią piętro niżej. Kilka kroków korytarzem i zacznie się nowa część misji.


 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 104 »