GRY 01/2003  Poradniki « 86 »  

Wracaj windą na dół i udaj się korytarzem na wprost drzwi – czyli tam, gdzie jest wieżyczka. Zniszcz ją, załatw czekających w pomieszczeniu wojaków i zajmij się pozostałymi dwoma wieżyczkami – jedną na lewo od wejścia i drugą po prawej, pod ścianą. Korytarz na lewo prowadzi do wyjścia, a po prawej - do sali z komputerem, podobnie jak ten pierwszy, na prawo od drzwi.



Wybierz jeden i udaj się do nowego pomieszczenia. Tam zobaczysz, jak żołnierz niszczy panel kontrolny głównego komputera. Załatw czekającą w środku obstawę. Pozostało Ci tylko „posprzątać” okolicę, czyli załatwić pozostałych przy życiu wojaków. Przeszukaj wszystkie wejścia i okolicę bazy, by zakończyć misję.


 

[Sulferon] Defend


Chroń technika, by mógł zdobyć dane z uszkodzonego komputera.

Zniszcz wszystkie atakujące siły.

Kolejna misja polegająca na obronie. Tym razem musisz pilnować technika, który będzie wydobywał z komputera ważne dane, czyli kończył to, co Ty zacząłeś. Masz pod swoim dowództwem również czterech żołnierzy, więc wydaj im już na początku odpowiednie rozkazy. W tym celu podejdź do takiego delikwenta i wybierz jedną z opcji (to miejsca w bazie, rozmieść każdego na jedno miejsce).



Zabierz amunicję leżącą koło skrzyń. Pamiętaj, że masz ograniczony czas zanim w okolicy zjawią się statki przewożące wrogich wojaków. Udaj się do miejsca, gdzie zaczynałeś misję. Najlepiej idź prawym korytarzem (stojąc tyłem do komputera) i dalej prosto, do wyjścia. Tutaj spotkasz pierwszych oponentów.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 86 »