GRY 01/2003  Poradniki « 72 »  

Skorzystaj z pobliskich drzwi, by dostać się na drugą stronę sali. Zanim skorzystasz z windy i zjedziesz na dół, zabierz broń leżącą przy skrzyniach, na kładce. Teraz wróć do windy i zjedź nią bezpiecznie do miejsca za paleniskiem, które wcześniej było niedostępne. Wejdź przez wielkie wrota do korytarza. Natkniesz się na zwłoki. Jeszcze kawałek dalej będziesz musiał stawić czoła nowemu przeciwnikowi – wielkim pająkom.



Znajdź przyczynę ataku pajęczaków.

Opanuj dogłębnie obsługę miotacza ognia. Musisz nauczyć się używać go z rozwagą – tutaj ciągły ogień spowoduje, że szybko stracisz amunicję. Używaj go, klikając co chwilę przycisk strzału, starając się jak najcelniej trafić kilka pająków jednocześnie. W ten sposób przejdziesz przez kolejne korytarze. Nie zapomnij zabrać naboi leżących przy blokadach. W końcu miniesz ostatnie wielkie wrota i poczekasz na przeładowanie kolejnej części tej misji.



[Hell] Desolation


Od razu powinieneś usłyszeć odgłos pełzających po okolicy pajęczaków. Skieruj swe kroki w stronę drzwi z prawej – tych pierwszych, drugie będą zablokowane. Gdy już uporasz się z całą chmarą poczwar, zabierz naboje leżące przy ciele na lewym chodniku i udaj się do niewielkich drzwi z prawej. Pojedź następnie windą w górę.



Reaktywuj wentylator by pozbyć się toksycznego gazu.

Tutaj czeka Cię kolejny pojedynek. Przejście w lewo jest zablokowane przez pomarańczowe opary śmiercionośnego gazu, zaś przy skrzyni na wprost windy znajdziesz zdrowie i pancerz. Udaj się w prawo, w stronę zniszczonego wiatraka. Zniż się i wejdź do tunelu wentylacyjnego. Do odparcia ataków pająków idealnie nadaje się karabin maszynowy w drugim trybie strzału.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 72 »