GRY 01/2003  Poradniki « 171 »  

Opis:

Zabierz wiszącą na ścianie Mapę dla gości. Od razu muszę Cię uprzedzić, że ta wersja nie zawiera wszystkich przejść, właśnie ze względu swojego przeznaczenia. Dlatego pomieszczenia dla pracowników będziesz musiał odnaleźć samodzielnie. Z mapy odczytasz, że ktoś czeka na Ciebie w pokoju 312. To na trzecim piętrze. Nie próbuj się tam dostać, droga będzie i tak zablokowana.



Skieruj się na początek w prawo, do Restauracji [„Lake Shore” Restaurant]. Gdy tylko podejdziesz di stojącego w głębi fortepianu, usłyszysz dziwny dźwięk. To Laura! Po rozmowie dowiesz się, że i ona szuka Mary. Dostała od niej nawet list i jak z niego wynika, został wysłany jeszcze przed tygodniem. Czy to może oznaczać, że nie umarła trzy lata temu?



Zabierz ze stołu Klucz [Fish Key] i wracaj na korytarz. Tam skręć w lewo i podejdź do niewielkich drzwi umieszczonych po lewej. Nie masz ich na mapie, to te najbliżej podwójnych drzwi do pokojów dla gości. W środku przejdź do otwartego pokoiku. Znajdziesz w nim trochę Naboi.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 171 »