GRY 01/2003  Poradniki « 161 »  

Przechodząc przez drzwi obok [Punktu zapisu gry] znajdziesz się w korytarzu, na końcu którego widać drzwi zablokowane sznurami rozciągniętymi pomiędzy futryną. Ty jednak udaj się w lewo na najbliższym rozwidleniu. W owym korytarzu pierwsza odnoga po prawej jest ślepa. Na kolejnym rozwidleniu skręć w lewo i podążaj cały czas prosto. Dojdziesz do zakończenia gdzie po obu stronach będą drabinki. Obojętnie, którą zejdziesz i tak trafisz do tego samego kompleksu.



Na dole możesz natrafić na mutanta z trójkątną głową. Tunel, w którym obecnie się znajdujesz jest okręgiem, więc nie ma różnicy w którą stronę pójdziesz. Po wewnętrznej stronie korytarza znajdziesz drzwi. Przejdź przez nie. Znajdziesz się w pokoju gdzie na stole znajdziesz dwie Paczki Naboi oraz Nóż [Great Knife].



Wróć na kondygnację, gdzie byłeś wcześniej po tej samej drabince. Nie wracaj jednak do drzwi, którymi wszedłeś na ten poziom. Idź korytarzem, którego jeszcze nie zbadałeś. Na jego końcu znajdziesz drabinkę. Zejdź po niej.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 161 »