GRY 01/2003  Poradniki « 144 »  

Opis:

Okolica zmieniła się z zamglonego miasteczka w miasteczko ogarnięte ciemnościami. Podobnie jak wcześniej mgła, teraz one będą utrudniać Ci przebijanie się przez kolejne części Silent Hill. Znajdziesz też nowe przedmioty, porozmieszczane zarówno w szpitalu, jak i w mieście. Wszystkie zostały oczywiście uwzględnione w opisie i/lub na mapkach.

Po krótkim przerywniku lądujesz w Ogrodzie [Garden]. Nie ma tam nic godnego twojej uwagi, więc wróć przez podwójne drzwi do szpitala. W środku, po prawej znajdziesz [Punkt zapisu gry], a na wprost - Naboje. Wyjdź przez duże czerwone drzwi na korytarz. Skieruj się do pomieszczenia [C2]. Po prawej na zaścielonym łóżku znajdziesz Apteczkę.



Wróć na korytarz i idź do [C1]. Natkniesz się tam na Napój Leczniczy i Naboje. Teraz windą wyjedź na [Drugie Piętro]. Na miejscu udaj się do [M6]. Na łóżku znajdziesz Naboje a na krześle Apteczkę. Przeczytaj notkę leżącą na łóżku, po czym podejdź do zniszczonej ściany obok. W dziurze znajdziesz Baterię [Dry Cell Battery], oraz Klucz [Basement Storeroom Key].



Teraz przejdź do [M4]. Z góry uprzedzam, iż jest tam gorąco! Użyj Shotguna do „rozładowania napięcia”. Na przeciwko wejścia leży Napój Leczniczy i Naboje. Na końcu korytarza wejdź do Pokoju Dziennego [Day Room]. Na środku znajdziesz ciężką skrzynię. James nie będzie jej mógł sam otworzyć, ale zapamiętaj to miejsce.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 144 »