GRY 01/2003  Poradniki « 141 »  

Po upadku znajdziesz się w [Special Treatment Room] na [Trzecim Piętrze]. Wejdź do jednej z izolatek (tylko jedna jest otwarta). Na ścianie będzie duża plama krwi. Przyjrzyj się jej – znajdziesz tam Kod #2, potrzebny potem do otwarcia pewnej skrzyni. Zapamiętaj go!



Przejdź do pokoju [S14]. Na łóżku leży dobrze zabezpieczona skrzynia. Pierwszy zamek po prawej otwierasz kombinacją znalezioną na maszynie do pisania. Drugi (ten po lewej) to liczby napisane krwią na ścianie. Następnie wejdź do inwentarza i użyj na pudle [Lapis Eye Key]. Kolejną rzeczą będzie wykorzystanie [Purple Bull key]. Tym sposobem otworzysz skrzynię i zdobędziesz Kilka Włosów [Piece of Hair].



Czas teraz ruszyć w stronę [Shower Room]. Na podłodze będzie zielona krew oraz kanał ściekowy. Podejdź do niego i sprawdź, co jest w środku. Jeśli jesteś w odpowiedniej pozycji bohater schyli się i będzie próbował wziąć klucz, który jest w odpływie. Aby się do niego dostać musisz włączyć inwentarz i połączyć dwa przedmioty. Najedź na [Piece of Hair] i z menu akcji wybierz Combine. To samo uczyń z [Bent Needle]. Teraz naciśnij Use i Klucz [Elevator Key] będzie twój.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 141 »