GRY 01/2003  Poradniki « 140 »  

Opis:

Udaj się na [Trzecie Piętro]. Zaraz po wejściu na korytarz, po prawej znajdziesz duże podwójne drzwi (identyczne jak wcześniej na drugim piętrze). Otworzysz je wpisując przed chwilą znaleziony na białej tablicy kod.

Kody są następujące:

Easy/Normal Riddle Level: 7335

Hard/Extra Hard Riddle Level: 1328



Teraz idź do pomieszczenia [S3]. Tam Twoja towarzyszka podróży położy się na łóżku i zaśnie. Obok na małej półeczce znajdziesz Klucz [Roof Key]. Ruszaj do [S11], gdzie znajdziesz [Punkt zapisu gry] oraz Napój Leczniczy. Wracaj do klatki schodowej.



Udaj się na [Dach]. Znajdziesz tam niebieski pamiętnik w lewym górnym rogu. Przeczytaj go. Teraz cofnij się do [Elevator Room] i spróbuj otworzyć drzwi. Po nieudanej próbie cofnij się trochę. W tym momencie powinien zaatakować cię pewien znany Ci już koleżka. Jeśli jesteś zraniony, zaaplikuj sobie apteczkę, inaczej zginiesz!


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 140 »