GRY 01/2003  Poradniki « 130 »  

Znajdziesz tam [Punkt zapisu gry], Naboje na stołku i Klucz [Apartment Stairway Key] leżący na łóżku.



Następnie wróć tą samą drogą na korytarz i pójdź w lewo do jego końca. Otwórz za pomocą znalezionego wcześniej klucza drzwi na zalaną klatkę schodową. W środku czeka cię potyczka z poznanym już podczas pobytu w szafie przeciwnikiem.

Najlepszym sposobem, by go „pokonać”, jest... zaprzestanie walki. To tylko niepotrzebna strata zdrowia i amunicji. Musisz po prostu uciekać i kryć się po kątach, aż po pewnym czasie (około 3 minut, usłyszysz wtedy syrenę) da Ci spokój i zejdzie po schodach w dół. Gdy tylko woda opadnie, udaj się tą samą trasą i otwórz napotkane na dole drzwi. W ten sposób opuścisz budynek.



 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 130 »