GRY 01/2003  Poradniki « 119 »  

Na [Drugim Piętrze] skręć w prawo i udaj się do Pokoju [205]. Znajdziesz tam Latarkę na manekinie, weź ją. Jeśli to będzie konieczne, włącz nowy nabytek klawiszem [L]. Gdy to uczynisz, uśpiony potwór obudzi się i cię zaatakuje, możesz go zostawić w spokoju gdyż nic więcej nie znajdziesz w tym pokoju.



Wyjdź z pokoju i udaj się korytarzem w prawo, zaraz za zakrętem jest pokój [210], wejdź do niego. Na stole w głównym pokoju znajdziesz Naboje, w pokoju po prawej stronie znajdziesz kolejne sztuki Amunicji. Uważaj, gdyż w tym pokoju zaatakuje cię jeden z mutantów To na tym piętrze było by na tyle, wyjdź na południową klatkę schodową i udaj się na [Trzecie Piętro].



 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 119 »