GRY 01/2003  Poradniki « 115 »  

Wejdź do środka. Zobaczysz jak James znajduje Radio oraz bierze Drewniany Pal. Po krótkim przerywniku będziesz musiał stawić czoła pierwszemu przeciwnikowi. Zadanie z pozoru trudne zostanie wykonane bardzo łatwo. Kiedy przytrzymasz klawisz [F] broń zostaje przygotowana do użycia, zaś trzymając [F] i naciskając [Spacja] powodujesz użycie broni. Wracając do miasta warto ponownie zapisać grę w znanym ci już miejscu.



Teraz musisz wrócić na [Vachss Rd.] i skierować postać w stronę już odblokowanej [Katz St.]. Udaj się do [Katz St.] gdzie zaraz na początku po lewej stronie znajdziesz Napój Leczniczy. Na końcu [Katz St.] natkniesz się na kolejnego nieprzyjemnego mutanta. Po lewej stronie, przy ciele znajdziesz Klucz [Apartment Gate Key]. Weź go. Podczas chodzenia po mieście natkniesz się na wielu zombie – nie zwracaj na nich uwagi, są prawie nieszkodliwi na otwartym terenie.



Kolejnym krokiem będzie udanie się na południe ulicą Sandersa [Sanders St.] i dalej w stronę ulicy Nelly [Nelly St.] na ulicę Saul [Saul St.]. Na ulicy między [Katz St.] a [Sanders St.] znajdziesz po lewej stronie Napój Leczniczy. Natomiast na rogu Sanders i Neely na tyłach [Happy Burger] znajduje się Apteczka.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 115 »