GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Planescape: Torment (część 157)

16.12.2006
10:50
[1]

Lechiander [ Wardancer ]

Planescape: Torment (część 157)

Bezimienny siedział przy ognisku mając za towarzysza gadającą czaszke jeno, niestety... Choć tym razem nawet ona nie kłapała żuchwą. Ot, lewitowała sobie troszku z tyłu za barkiem Ubliźnionego łypiąc okiem bezczelnym. No i, oczywiście, czytała co Bezek bazgrał w swych Kronikach. Miała choć na tyle przyzwoitości coby po slowach "Ana" i "ckni" odpuścić sobie pewien akapit.
A Brzydal bazgrał i co rusz podnosił głowę patrząc w rozgwieżdżone niebo, jakby natchnienia tam szukał.
Nagle wstał, ryknął przeraźliwie w noc ciemną i rzucił Kronikami o glebę.
- Jesli TAK chcą, a raczej nie chcą, to będzie nijak i po macoszemu!!! *&%&$^%$&*!!!
Czaszka szybko odpłynęła poza zasięg rąk.
Spadająca gwiazda rozświetliła niebo...


Poza tym - to co zawsze:
Głosowania w różnych kategoriach!
Zasada: jeden krwawnik = jeden głos w każdej kategorii (który można podzielić wg własnego widzimisię).

Ulubiony towarzysz Bezimiennego
Zagłosowało 61 osób:
1. Morte – 18,65 pkt
2. Dak'kon –15,18 pkt
3. Anna – 10,56 pkt
4. NieSława – 5,46 pkt
5. Nordom – 5,23 pkt
6. Vhailor - 2 pkt
7. Lim-Lim - 1,7 pkt
8. Ignus - 1,5 pkt
9. Czaszka Czerstwej Mary - 1 pkt
10. Deionarra - 1 pkt

Ranking czarów
Zagłosowało 25 osoby:
1. Działo Mechanusa - 4,5 pkt
2. ex aequo: Niebiańskie zastępy - 4 pkt / Większe leczenie - 4 pkt
3. Zabójcza chmura - 3,75 pkt
4. Pociski mocy - 2,25 pkt
5. Pożoga - 2 pkt
6. Pocałunek węża - 2 pkt
7. Topór udręki - 1 pkt
8. Nawałnica seryjnych błyskawic - 1 pkt
9. Horda Czaszek - 1 pkt.
10. Klątwa roju - 0,5 pkt
11. Magiczny pocisk - 0,5 pkt
12. Zwierciadło bólu - 0,5 pkt
13. Duplikacje Enol Evy - 0,5 pkt
14. Wezwanie Błyskawic - 0,5 pkt

Najlepsze imię dla Bezimiennego
Zagłosowało 29 osob:
Bezimienny - 13
Mietek - 3
Kuba - 2
Abaddon - 1
Thane - 1
The Nameless One - 1
Adahn - 1
Iwan - 1
Zdzisiek - 1
Nihat - 1
Alosza Hawai - 1
Zenek – 1
Sznyter - 1
Carlos Antonio Passalacqua - 0,5

A tu macie sferę poprzednią:
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5599710&N=1

16.12.2006
11:08
smile
[2]

HopkinZ [ Senator ]

Kobiety mdleją na mój widok.

16.12.2006
12:04
smile
[3]

Deepdelver [ Legend ]

A już zamierzałem wymieniać GOLe na abonament. :P

Ines ma rację, trzeba Lecha zabrać na następny zlot. :)

16.12.2006
12:31
smile
[4]

Krees [ Generaďż˝ ]

Oczywiście z hieną ;).

16.12.2006
13:11
smile
[5]

thanatos [ ]

10/10

ps.SzO :D

16.12.2006
14:16
smile
[6]

HopkinZ [ Senator ]

No nie, tego już za wiele.

Pod koniec pierwszego Aktu w NWN 2 wracają Githianki, Srebrne Miecze (baldur's gate 2) i - uwaga - Prawdziwe Imiona :).

16.12.2006
16:03
smile
[7]

Lechiander [ Wardancer ]

Co do zlotów, tom zaszczycon wielce. jeśli okoliczności przyrody pozwolą, zjawie się niewątpliwie.:-)
Nie mówcie mi, że oboje na nim żlopaliście pifsko???!!!

Deep ---> Wiedziałem, żem sie pospieszał za bardzo. ;-)

thanatos ---> Ja z tym cholerstwem skończyłem. Niedawno. mam nadzieję, definitywnie. :-)

HopkinZ ---> Nie dziwota. W BG 2 też bylo co nieco. :-)

Prosze mnie wytykac błedy wszelakie. oiprócz oczywistych literówek. :-D

16.12.2006
17:13
[8]

thanatos [ ]

Lechu--->ja skończyłem już daaaawno.

SzO dotyczyły kaca (trochę hermetyczny dowcip ,ale widzę ,że częściowo załapałeś :P)

10/10 też...tyle ,że mówiłem o wątku(wstępniak - super :D )

ps.przeproś Ilka ,że sie nie odezwałem...wolałem jednak nie ryzykować :/

16.12.2006
19:03
smile
[9]

Lechiander [ Wardancer ]

Do kaca straszliwego nie dpuściłem, więc wybaczcie dobrzy ludzi moje nieuniknione ojj...

thanataos ---> thx ;-)))

BTW Ilka nie przeprsze, bo mnie sam z deko wkurwil. Tyle megfo. :_P

16.12.2006
20:45
smile
[10]

xanat0s [ Wind of Change ]

No k**** mać... Gram w Cywilizację 4, wszystko ładnie mi idzie - pierwsze miejsce na punkty, kulturka idzie dobrze, jako jedyny mam bomby atomowe. Do końca 40 tur, jestem pewien zwycięstwa to buduję ONZ. Pierwszy błąd, bo zamiast mnie wybrali jakiegoś chińczyka. I oczywiście pierwsza rezolucja - zakaz roprzestrzeniania bomb. Już się we mnie zaczęło gotować, no ale i tak przecież tylko 35 tur, wygram tak czy siak. Jak się potem okazało, drugi błąd.

A tu nagle ten chińczyk, z którym miałem kapitalne układy, wygraliśmy razem kilka wojen wypowiada mi wojnę. Od tak bez powodu Nic myślę, na pewno ma mało jednostek, a zresztą to i tak tylko 30 tur. Trzeci błąd...

25 tura - skąd on ma tyle jednostek??

20 tura - z 500 punktów przewagi zostało mi 5...

16 tura - zgadnijcie, co się stało?

Wkurzony wyłączyłem Cywilizację, szybko chyba nie wrócę.

Idę grać w Tormenta, tam przynajmniej nikt nie wbije mi noża w plecy jak już "Wygram na 100%"...

16.12.2006
21:05
smile
[11]

Lechiander [ Wardancer ]

Kurwa, trzy razy klepalem login i hasło..., nieważne...

przynajmniej nikt nie wbije mi noża w plecy - nie byłbym taki pewien. ;-) :-P

16.12.2006
23:51
smile
[12]

xanat0s [ Wind of Change ]

Lechiander --> Zainstaluj sobie Operę - tam wystarczy "ctrl + enter" i wszystko ładnie samo się loguje. Ew. zainwestuj w klawiaturę z czytnikiem linii papilarnych - przykładasz palec i również wszystko ładnie się wpisuje :)

Zresztą - z twoich postów wynika, że i tak nieźle się trzymasz. Jakbyś poczytał posty legroocha jak się upije, to byś zrozumiał co to znaczy "Mieć problemy z pisaniem postów".

Jedno wiem na pewno - na pewno noża nie wbije mi Morte.

On może co najwyżej ugryźć mnie w d*** :)

17.12.2006
00:21
smile
[13]

Ines [ Ines ]

xanat0s --> a ja zamiast ctrl+Enter klikam na dlugopisek i juz jestem zalogowana :).

Lechiander--> lubie te twoej Ojjj. Wstepniak dopiero teraz przeczytalam - super! Szkoda tylko, ze nie ma tego pieknego loga.
Tak, na zlotach popija sie wspolnie piwko :).

thanatos--> czy mozna wiedziec co to SzO?

17.12.2006
00:26
smile
[14]

Lechiander [ Wardancer ]

Jutero odpowiem....
Oj..
Shan leci..... wybaczxciwe
'
okj

17.12.2006
00:35
smile
[15]

Lechiander [ Wardancer ]

Ines--------------->.. Ojjjjjjjj.....

Saawna MCgowan

17.12.2006
01:58
smile
[16]

HopkinZ [ Senator ]

Aaa,

w Neverwinter Nights 2, gdzies tak w 2/3 kampanii, do drużyny przyłącza się Githianka. Za rekomendację posłuży cytat z polskiej wersji językowej, wydanej przed CD Projekt:

"Wiedz, że moja ścieżka, jest Twoją ścieżką [imię naszego bohatera]." - w tym momencie już padłem na kolana :). Jest też trochę o Sferze Limbom Zwątpieniu i Zerthimonie. Super sprawa :).

17.12.2006
12:53
smile
[17]

Lechiander [ Wardancer ]

Jedną z najgorszych rzeczy na kacu jest czytanie własnych postów... Przeokrutna sprawa...

SzO - szybkiej odbudowy. ;-)

17.12.2006
23:35
smile
[18]

xanat0s [ Wind of Change ]

A czy WY już zagłosowaliście?

18.12.2006
01:29
[19]

Lechiander [ Wardancer ]


jutro...

oj...

18.12.2006
17:37
smile
[20]

xanat0s [ Wind of Change ]

Mała prośba - wybierajcie wasz Top 19 + Stairway to Heaven.

Bo założyłem się z Paudynem o browara na następnym Pikniku, że Schody będą pierwsze i chciałbym ten zakład wygrać :)

19.12.2006
08:22
[21]

Lechiander [ Wardancer ]

Przykro, ale tam trza się rejestrować, więc mego głosu nie będzie.
Poza tym Zeppelinów i tak na pierwsze bym nie wytypował. :-P

19.12.2006
18:33
smile
[22]

xanat0s [ Wind of Change ]

Lechiander --> Tam nie głosuje się po koleji/kolei/koleii (?. Gwiazd! Pomocy! Jak to się pisze? :)), pierwsze miejsce - piosenka xxx, drugie - xxy, trzecie - xxz, tylko wybiera się z listy dwadzieścia tytułów, które umieściłbyś w Top 20. Więc StH może być dla ciebie na 20 miejscu, ważne, żeby było :]

A tam rejestrować trzeba, minutka roboty i już możesz głosować. I nawet spamu potem nie wysyłają! :)

spoiler start


A ja zyskuję browara :)


spoiler stop

19.12.2006
18:50
smile
[23]

Lechiander [ Wardancer ]

W jednym Ci pomogę - po koleji

19.12.2006
19:42
smile
[24]

Deepdelver [ Legend ]

Oj, Lechu jak Ty pomożesz...

20.12.2006
07:56
smile
[25]

Lechiander [ Wardancer ]

Ehhhh, starość, starość i wszystko starość...

20.12.2006
23:58
smile
[26]

xanat0s [ Wind of Change ]

<---

Hehe, kapitalny miał koleś pomysł z tymi świątecznymi avatarami :)

Przynajmniej można poczuć atmosferę świąt, bo jak się patrzy za okno to bliżej do Wielkanocy niż Bożego Narodzenia...

21.12.2006
00:09
smile
[27]

thanatos [ ]

xanat0s--->znaczy się ,że tu też to gówno przypełzło ?? :/
awatary...tak ?
ciekawe kiedy Soul wprowadzi kolorowe gwiazdki i emoty w tekscie z for phpp ,....pewnie niedługo :)

21.12.2006
01:24
[28]

Aurelinus [ Amun-Ra ]

Hmm... nie gracie w NwN 2? Jest nieco "Tormentowy"... Dla wielbicieli Anny jest też diabelstwo, całkiem, całkiem, tyle, że panna Jabłeeeeeczyńska zamordowała ją swoim piskiem...

21.12.2006
07:42
[29]

Lechiander [ Wardancer ]

Przez te nicki myśalem, żę thanatos się czymś uderzył albo na starość już mu odbiło... :-)

thanatos ----> Święta przecież, więc pełznie i wciska się wszędzie...

Aurelinus ----> Zagram, kiedy sprzęt wymienię... Do tego to pewnie i gra stanieje i ze 4 dodatki będą.
A przykłady juz xanathos opisywał.

21.12.2006
10:03
[30]

Ines [ Ines ]

Tez nie mam sprzetu na NWN2 ani na Gothic3 :(, a bardzo chetnie sprawdzilabym te gry.

Ja nie bede przerabiac avatara, bo mi sie nie chce i nie mam czasu. Zreszta za chwile znowu trzeba byloby zmieniac.

21.12.2006
12:42
[31]

Aurelinus [ Amun-Ra ]

Na Gothica jak i zresztą Obliwiony i Morrowindy, która to by nie była część, szkoda każdej złotówki, bo to gnioty - co z tego, że dużo questów, niby, że piękny świat, skoro gra nie ma żadnego celu (poza skończeniem), postaci są pozbawione jakichkolwiek emocji, płaska fabuła, ot łazisz po pięknych obrazkach i umierasz z nudów przynosząc komuś kolejną miotłę albo garnek (są nawet tacy, którzy twierdzą, że tam gdzieś jest klimat, he, he). Zauważyliście, że w żadnej z tych gier nikt na nas nawet nie krzyczy? No G 3 ma tę zaletę, że się zrobił - w porównaniu do części poprzednich grywalny manualnie, ale nadal bezbarwny.
Poza tym jak NwN 1 poszło wam, to dwójka też pójdzie, nie czytajcie bajek o wymaganiach.

21.12.2006
12:46
[32]

Aurelinus [ Amun-Ra ]

PS. Ale NwN 2 bardziej mi przypomina hybrydę IWD2 i PST niż NwN 1 albo Baldurów.
A od Gothiców itp. badziewi taki Fable LC jest o niebo lepszy. Całkiem zjadliwa jest też druga część Spellforce, tyle, ze ta rzeczywiście tnie się niemiłosiernie nawet na dobrym sprzęcie.

21.12.2006
12:51
[33]

Lechiander [ Wardancer ]

Hmmm, skoro pójdzie to może czas spróbować "coś" z tym zrobić.
Pytanie tylko jedno jeszcze mi się narzuca: jak pójdzie??? :-)
No i porównanie do NN1 jest na pewno trafione? :-P

Przydałby się jakiś cRPG porządny na singla, oj, przydałby się.
A teraz, jedyne, co mam, to Dungeon Siege II (jakoś klimatu nie mogę załapać) i Guild Wars (to z kolei mi się podoba, ale utknąłem na dobre, bo bez innych to sobie mogę pogrzebać...).

21.12.2006
12:53
smile
[34]

jackowsky [ ]

A ja gram w taką fajną zręcznościówkę "Dreamfall".

21.12.2006
12:58
smile
[35]

Lechiander [ Wardancer ]

Nie no, w co ja gram, to wolę sie nie "chwalić". :-D
Ograniczyłem się tylko do ulubionego gatunku i podobnych. ;-)

21.12.2006
14:30
[36]

Aurelinus [ Amun-Ra ]

Poczytajcie na jakich konfigach grają ludzie na CDP - można rzec "przedpotopowy".

PS. ja gram w Lula 3D. niezwykle e....mocjonujące?

22.12.2006
22:53
smile
[37]

Lechiander [ Wardancer ]

A czemu nie wydadzą gry Ana 3D...

23.12.2006
01:00
[38]

Lechiander [ Wardancer ]

All ---> oj

23.12.2006
01:04
[39]

Ines [ Ines ]

Jaki znowu oj? :)

23.12.2006
01:05
smile
[40]

thanatos [ ]

po prostu oj :)

już weekend (czy jak to tam się pisze :P)

23.12.2006
01:25
[41]

Ines [ Ines ]

Ach, no tak, weekend sie zaczal, a Lechu od razu swietuje :D.

23.12.2006
01:40
smile
[42]

Lechiander [ Wardancer ]

Otwieram okno i nie wiem, co napisać...

23.12.2006
01:44
[43]

Lechiander [ Wardancer ]

Gdzioee nie spjrzjrzę to jhas... Zabic sie od razu...??
Jutro bede to czytaal... oj...

23.12.2006
01:54
[44]

Lechiander [ Wardancer ]

Miałem sen... Piękny sen..., (choć nie ja mMuryrzn) była ona... byłem ja... kochaliśmy się, zę OJ...

23.12.2006
01:54
smile
[45]

Ines [ Ines ]

Co to jest "jhas"? Reszte odgadlam, tylko to mi zostalo, a to jest slowo kluczowe. Moze to mial byc szajs lub chaos? :)
Dobranoc, wybywam do lozka.

23.12.2006
01:55
smile
[46]

Lechiander [ Wardancer ]

Dobra, po prostu OJ..............

23.12.2006
01:57
smile
[47]

Lechiander [ Wardancer ]

Ines ---> Nie wnikaj... prosze... Jam jest ten zły...


Olać...

23.12.2006
02:26
[48]

Krees [ Generaďż˝ ]

Ines ===>> Las, jak sądzę.

23.12.2006
02:31
smile
[49]

Lechiander [ Wardancer ]

Tak, to las...

23.12.2006
04:20
smile
[50]

Lechiander [ Wardancer ]

OJ...

23.12.2006
12:50
[51]

Aurelinus [ Amun-Ra ]

I tym sposobem mamy Lecha z głowy... Swoją drogą, jak mówi klasyka, chyba mu "baby potrza". Jeszcze w ułudzie spali ten "jhas"... Albo nie daj boże zacznie tam jhuszowć...

PS. Brnę przez NwN 2 i ogólnie mam radochę, kobiety sie wykłócają, chłopaki z druzyny puszczają "krzywe" teksty i leją sie po gębach, jak za dobrych czasów. Nie ma śladu po ugrzecznionych koleśkach w ekipie z NwN 1. Powiem tylko tyle, że powrót do klasyki jest dokonany, choc w 3D.

23.12.2006
12:55
[52]

Lechiander [ Wardancer ]

jak to macie z głowy? Umrę, a i tak bedę nawiedzał. ;-) :-D

Swoja drogą, to najlepsza rekomendacja NN2 jakom ja słyszał... teraz na poważnie zatęskniłem... :-(

23.12.2006
13:00
[53]

HopkinZ [ Senator ]

Lechi -->

pociesz się, że na moim GeForce 7600 GS, 1,5 gb ram i sempron 2800+ na srednich detlaach, w sredniej rozdzielczosci, ze srednimi opcjami graficznymi nie gra się nawet komfortowo w NWN 2 :P.

23.12.2006
13:07
smile
[54]

Lechiander [ Wardancer ]

No to teraz prosze mi tu sprecyzować, który ma rację!

Złośliwość Hopkinza pomijam wyniośle. Jakoś w tym wątku staram się byc grzeczny. :-P

23.12.2006
13:44
[55]

Aurelinus [ Amun-Ra ]

Gra oryginalna, żadnych udziwnień i O/C:

P 4 2,8 GHz
GF 7800 GS na AGPx8, 256 MB
1 Gb RAM (w tle żre mi zasoby e-mule, którego prawie nie wyłączam)

detale na "wysokie"

owszem, tnie się, ale znośnie, nie przeszkadza to (czasem nawet pomaga podczas bijatyk).

dodam tylko, że sporo ludzi gra na GF6600 i mają podobne odczucia.

W konfiguracji kolegi powyżej nie podoba mi sie ten Sempron (ile on ma - 1,8 GHz?) - to bardzo kiepski (i mocno przereklamowany) procek, mam porównanie bo korzystam i z Sempów, i z Athlonów i starych P4, i ku memu zdziwieniu, jak dla mnie P4 chodzi lepiej, choć wielu twierdzi, że jest inaczej. Dopiero Athlon 3800 dorównuje P4 rzędu 2,8 - 3,2 GHz, ale faktem jest że na porównywalnym układzie nie umywa się do Pentium.

Wiele wskazuje na to, że procki AMD mają kłopoty ze współpracą z kartami grafy powyżej 128 MB RAM. Przynajmniej u mnie tak jest i widać to wyraźnie w grach.

Poza tym detale zawsze można dać na niskie - jak komuś nie przeszkadza grafika 640x480 w PST, BG1 czy Falloucie, to czemu mają mu przeszkadzać kanty w NwN. Jak sam Lechu rzekł : grafika to nie wszystko.

23.12.2006
13:46
[56]

Aurelinus [ Amun-Ra ]

Powinienem dodać, że nie korzystam z LCD-ków, szkoda zasobów (a żrą kartę aż miło), mam tradycyjny 19'' monitor, rozdziałka 1024x786 i po co więcej?

23.12.2006
15:06
[57]

Ines [ Ines ]

No to na moim sprzecie nawet nie ma co probowac :(( :
Athlon 1700+
Hercules 8500 64 DDR
512 DDR

Nie wiedzialam, ze LCD pozera zasoby z grafiki. Moj 19'' LCD jest na reklamacji, korzystam teraz ze staruszka 15'' CRT, nie zauwazylam jakijs roznicy.

23.12.2006
15:21
smile
[58]

HopkinZ [ Senator ]

Ines -->

"pożera" tylko wtedy, gdy jest podłączony kablem Dcośtam do karty graficznej. Tym takim cyfrowo duperolowo jakimśtam :).

Aurelinus -->

zgoda, przez większość gry grało się znośnie (chociaż... 15 - 20 fps'ów w rozdzielczości 1024x768 na 19 cali LCD wcale mnie nie zadowala), lecz gra potrafi działać sobie a sprzęt. Przykład: pod sam koniec, w dolinie Mordelain ni z gruszki czy innej pietruszki mam średnio 10 fps a podczas walki mam pokaz slajdów.

A odnosnie Semprona to, niestety, zgodzę się. Komputer był prezentem i wybierać podzespołów nie mogłem. Po miesiącu oakzało się, że super nowy komp miesci się już 'ledwo' w dolnej średniej półce :). Z aktualizacjami czekam na Vistę, tak czy siak.

23.12.2006
16:19
[59]

Aurelinus [ Amun-Ra ]

Hop--------> ja przymierzam się do C2D 6700, Asus-a typu Striker(SLI) + GF8800 i 2 GB RAM. Może w ten sposób bedę miał znowu święty spokój na 5 lat. Aktualny złożyłem w 2003 roku i jedyny błąd jaki popełniłem, to zakup legalnego Win XP, który powstrzymuje mnie przed wywaleniem go już. Ale gdybym lepiej pomyślał, to spokojnie mogłem wcześniej wymienić płytę i procek, potem kartę i teraz, z uwagi na C2D znowu płytę i procek. Wyszłoby mi to porównywalnie do zakupu GF 7800 na AGP (1200 zł). Ale mysle, że ten komp jeszcze mi ze dwa lata posłuży, choc edytor do NwN 2 na nim chodzi juz żałośnie. Ale nawet z nędznym Gothic 3 nie miał problemu. Jeśli zmienię to ze wzgledu na emulację PS2 i DX10, ale to jeszcze z rok, a w tym czasie spokojnie pozbieram części. Jak ktoś chciałby ten komputer co mam teraz, polecam się, dogadamy się.
Ja tylko dodam, że pomimo wielu ochów i achów, nie składajcie kompów na AMD, niby jest cacy, ale bardzo szybko się starzeją, a to, co niedawno zarzucano Intelowi stało się szybko udziałem AMD i to w dużo gorszym wydaniu, bo AM2 jest gorsze od S939. Poza tym płyty główne pod Intela są zawsze lepsze od referencyjnych dla AMD. Siła smoka robi swoje.

Ines -------> Athlon 3800 = 400 zł + GF 7800 ok. 1000 zł i gotowe. ew. ATI X1650 za 600 zł.

23.12.2006
16:26
[60]

Aurelinus [ Amun-Ra ]

Ach, nie chrzańcie, że rozdzielczość nie ma wpływu na zasoby - jest różnica pomiędzy 1024x786 a 1080/1280x coś tam. Zawsze karta ma więcej roboty.

A obok niezły komentarz ---------------------> imć Sand przypomina Xzara i Xana z BG 1...

23.12.2006
19:43
smile
[61]

Ines [ Ines ]

Aurelinus--> niestety, przy mojej pensji i wydatkach na studia to o wiele za drogo. Pewnie plyte glowna tez trzeba byloby wymieniac. O pamiecach nic nie napisales, a przeciez te 512 DDR to na dzisiajesze czasy za malo. Potem by sie okazalo, ze zasilacz za slaby, czyli nowy komputer trzeba kupic :). Wiem o tym, hehe. Na razie bede w przygodowki grac (starsze, bo te nowsze to tez sa jakies zbyt wymagajace).
Athlon 1700+
Hercules 8500 64 DDR
512 DDR
MSI KT3V (MS-6712)
Fortron ATX FSP300W-60GTP

23.12.2006
21:50
[62]

Aurelinus [ Amun-Ra ]

Ines --------> zasilacz jest dno i bąbelki, ale 512 RAm-u to jeszcze nie tragedia, z tego co widzę, NwN mało korzysta z tego (u mnie ok. 200 - 300). Płyty nie musisz wymieniać.

24.12.2006
13:48
smile
[63]

Deepdelver [ Legend ]

A ja właśnie wygrałem NWN2. :)
Niestety, sprzęt musiałbym wumienić w całości, by się do gry dobrać na moim domowym kompie.

Rozwiązanie jest tylko jedno: musze wygrać mocny komputer. :D

24.12.2006
14:18
smile
[64]

Ines [ Ines ]

To all--> wszystkim kto swietuje Wesolych Swiat!

Deepdelver--> gratuluje :D! Wygrywasz konkursy (zasluzenie) jeden po drugim, wiec czemu nie moglbys wygrac nowy sprzet, trzeba tylko odpowiedzni konkurs znalezc ;)!

24.12.2006
15:13
[65]

Aurelinus [ Amun-Ra ]

-------- Wielkiej kupy pod choinką... prezentów, oczywiście. ----------

Deep ----> na CDP dają Athlony X2 3600+

24.12.2006
15:30
smile
[66]

Deepdelver [ Legend ]

Ines --> to silniejsze ode mnie :D
Aurelinus --> dzięki, spróbuję :)

A wszystkim udręczonym życzę serdecznie Wesołych Świąt i masy prezentów pod choinką.

24.12.2006
16:19
smile
[67]

HopkinZ [ Senator ]

Świat jest piękny. Życie zresztą też. Kocham Was i wesołych ;].

24.12.2006
16:34
smile
[68]

Gwiazd [ buszująca w wątkach ]

Heh, właśnie zauważyłam, że w tym roku nie dorobiliśmy się wątku Christmas: Torment. Za mało offtopów, zdecydowanie za mało, pisalibyście więcej, to i wątek świąteczny by był ;p

[edit]
Wątkowa Wigilia rok temu: http://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=3139563
Wątkowa Wigilia dwa lata temu: http://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=1840576

Dla tych, którzy koniecznie chcieliby sobie powspominać :)

24.12.2006
16:38
smile
[69]

xanat0s [ Wind of Change ]

O, pojawiła się w wątku pierwsza Gwiaz(dk)a - możemy zaczynać wigilię :)

[edit]

I ja też wszystkiego najlepszego!

24.12.2006
17:09
smile
[70]

sakhar [ Animus Mundi ]

Smacznego Mikołaja (ew. Father Christmas jak to wie w czym szum;), kasiory pod choinką i dużo radochy w Nowym Roku for all od starego zwyrola Sakhara:D

Aurelinus --> odpaliłem NwN 2 i do szału doprowadza mnie kamera - czy jest jakaś mozliwość by była np. taka jak w Kotor 2? Swoją drogą giercuję na AMD 3000+@ 3500, 1 GB, Asus A8N-E i GF 6600 450/500@500/600 w rozdziałce 1024x768 i mam ustawione wysokej jakości tekstury (bez antyliasingu) i smiga bez problemu:) Dodam, że w tle chodził osiołek, skype, kaspersky i outpost i często Opera. Aczkolwiek zrobiłem sobie dzisiaj prezent i kupiłem LCD 19' i nie wiem jak to będzie teraz wwyglądać z wydajnością :)

24.12.2006
18:30
smile
[71]

Lechiander [ Wardancer ]

Najlepszego. ;-)

24.12.2006
21:24
smile
[72]

thanatos [ ]

to ja tyż :)

Spokojnych z tymi których kochacie....

24.12.2006
22:19
[73]

Aurelinus [ Amun-Ra ]

Sakhar - w opcjach jest sporo ustawień kamery, możesz ją nawet oswobodzić jak w BG/IWD/PST, opcja jak dla KotOR nazywa się chyba "śledząca". Ja tak też gram.

24.12.2006
22:44
[74]

sakhar [ Animus Mundi ]

Aurelinus --> kurdę, zwróciłem już wcześniej na to uwagę, ale jakoś nie zauważyłem różnicy ale dzisiaj wypróbowałem te tryby i faktycznie jest inaczej :)

26.12.2006
21:07
smile
[75]

TrittEin_ [ Centurion ]

Witam!

Otóż od dłuższego czasu przymierzam się do zrobienie speedruna do mojej ulubionej gry czyli oczywiście Planescape: Torment. Zapewne zastanawiacie się co to takiego jest speedrun - jest to film (nakręcony np. FRAPSem) który ukazuje przejście gry w jak najszybszym czasie - istnieje strona temu poświęcona, z całkiem sporą liczbą fanów - Jest tam do pobrania bardzo duża liczba takich filmów (w róznych jakościach - od kiepskiej, ale mało ważącej, do bardzo dobrej, tylko że znacznie cięższej) między innymi takie klasyki cRPGowe jak Baldur's Gate 1 (30 minut 24 sekundy - Baldur's Gate 2 (1 godzina, 11 minut, 37 sekund, co prawda wersja francuska, ale liczy się zawartość :p - Icewind Dale (58 minut, Fallout 1 (9 minut, 19 sekund Fallout 2 (17 minut, 51 sekund - itd. Lista jest dość długa i można ją znaleźć tu: Przepraszam za wielką ilość linków :p

W każdym razie, opracowałem już plan i zastanawiam się czy zebrani tutaj fani Tormenta mogą mi doradzić jeszcze jakieś skróty. Oto i mój plan (ostrzegam, że troche przydługawy i bardzo szczegółowy):

TWORZENIE POSTACI:
18 CHA
18/90 STR
Czyli po prostu max charyzmy, reszta w siłę :)

KOSTNICA (MORTUARY):
-Morte zabija zombie, zbiera klucz, podczas gdy Bezimienny (będe nazywał go TNO) stoi przy drzwiach i otwiera je.
-Wywalam Morte z drużyny żeby ominąć scenkę gdzie mówi o zombicach :p
-Zbieram 13 copper commons z biurka po drodze (potrzebuję 50)
-Na drugim piętrze TNO kieruje się dolną drogą, zbierając śmieci, łom, 33 copper commons z zamkniętej szafki którą wyważa (brakuje już tylko 4 :p), klucz i młot po czym schodzi w dół pojawiając się obok Mortego i dołączam go do drużyny z powrotem. Tutaj save'uje (speedruny zazwyczaj są podzielone na części, tzw. segmenty, w celu uzyskania jak najlepszego czasu). Schodzę w dół.
-Na parterze zabijam Soego, po czym zabieram mu klucz i 5 copper commons (jeśli nie upuści to wczytuję i zabijam go aż do skutku). Teraz mam 50, a właściwie 51 copper commons które potrzebuję. Wychodzę z kostnicy używając klucza Soego.

UL, PLAC SZMACIARZY (THE HIVE, RAGPICKERS' SQUARE)
-Po wyjściu z kostnicy biegnę na plac szmaciarzy. Przed wejściem sejwuję.
-Wchodzę na plac. Sejwuję ponownie - tutaj słowo wyjaśnienia, po co sejwować znowu? Otóż przedmioty które posiadają NPC są losowane przy wejściu na dany obszar. Teraz tak - potrzebuję dwa Dirty Rat Charm'y na później - więc po wykonaniu sejwa sprawdzam którzy z ludzi mają te amulety, jeśli nikt nie ma, albo ma tylko jedna osoba, to wczytuje sejw z przed wejścia na ten obszar, wchodzę ponownie, i ponownie sejwuje - i sprawdzam znowu, aż do czasu kiedy wiem którzy dwaj Zbieracze mają te przedmioty. Wtedy wczytuje ten sejw.
-Morte zabija tych dwóch zbieraczy którzy mają amulety brudnego szczura, podczas gdy TNO idzie do Ratbone (Kościszczur) i trenuje się jako złodziej - trzeba tu zapłacić 50 copper commons które uzbierałem wcześniej. Morte podnosi amulety gdy TNO biegnie do góry, do portalu w który rzuca śmieci. Wchodzę do Śmieciowiska.

ŚMIECIOWISKO, ZAKOPANA WIOSKA, ŁKAJĄCE KAMIENIE, ZIEMIE UMARŁYCH, ZATOPIONE ZIEMIE (TRASH WARRENS, BURRIED VILLAGE, WEEPING STONES, DEAD NATIONS, DROWNED NATIONS)
-Po wejściu na Śmieciowisko, pozwalam żeby Anamoli i jego gang zabił TNO. TNO odradza się w domku u Marthy.
-Wychodzę z domku Marthy, idę w dół do bramy prowadzącej do katakumb. Teoretycznie trzeba najpierw porozmawiać z Pharodem, żeby strażnik otworzył bramę, ale bramę można wyważyć, omijając gadkę z Pharodem (co prawda strażnicy robią się wtedy wrodzy, ale co z tego).
-W katakumbach kieruję się prosto do Ziem Umarłych. Daję się zaaresztować. Przenoszą mnie do komnaty Soego (który najwidoczniej zmartwychwstał, szczurołak jeden).
-Po gadce z Soego, rozmawiam z Hargrimmem by dowiedzieć się o Silent King.
-Idę do Stale Mary (tej od czaszki, co podobno jest czyimś ulubionym towarzyszem :p) i posiadając 18 CHA (wystarczy 16, ale potrzebuję więcej charyzmy potem) nakłaniam ją żeby przeteleportowała mnie do Silent King'a.
-Po wypuszczeniu z Ziem, idę do kolejnych Ziem, tym razem zatopionych. TNO biegnie cały czas w dół i wyważa po drodze pudło w którym są Charm of Infinite Recall (te niebieskie kropelki) i magiczne sztylety naręczne, które TNO ubiera, po czym viegnie dalej aż do Bronze Sphere, a Morte czeka przy wyjściu, i gdy TNO ma już Sphere, wychodzi.
-TNO idzie do Acaste, i atakuje ją. Ta go zabija (zadaje bardzo duże obrażenia) i TNO odradza się przy wyjściu z katakumb. Wracam do wioski i idę do Pharoda. Przychodzi Annah i zabiera przed domek złodziei.
-Przechodzę "na chama" przez pokój pełen złodziei (mają słaby refleks i wolno się poruszają) i ląduję w Alei.

ALEJA UPORCZYWYCH WESTCHNIEŃ, NIŻSZA DZIELNICA, DZIELNICA URZĘDNIKÓW, LABIRYNT RAVELI (ALLEY OF LINGERING SIGHS, LOWER WARD, CLERK'S WARD, RAVEL'S MAZE)
-Awansuje TNO i Morte. Dodaje TNO punkty do siły, a umiejętności złodziejskie do Krycia Się.
-TNO (się) kryje się w cieniach i backstabuje Dabusa, ale ten jest twardy i trzeba go jeszcze dobić, Morte i TNO biją Dabusa a w międzyczasie Annah biegnie do wejścia do Alei.
-Po gadce z Aleją, która każe nam pozbyć się Dabusa, TNO mówi że już to zrobił, TNO wychodzi i używa łomu i młota żeby rozwalić pracę biednego Dabusa.
-Przed ponownym wejściem do Alei wywalam z drużyny Morte, sorry Morte, ale scenka twojego porwania jest za długa. Idę do Niższej Dzielnicy.
-Uczę się u Korura walczyć na pięści (w sumie mam teraz 3 punkty sprawności), gadam z Annah i zmieniam się z powrotem w złodzieja (trening u Korura zmienia klasę na woja).
-TNO gada z Giltspurem i dostaje quest żeby wydrukować ogłoszenie.
-TNO ukrywa się w cieniu i staje przed Lennym. Sejwuje. Zabijam go i wczytuje aż upuści dirty rat charm. Podnoszę amulet oraz jego bardzo dobre sztylety naręczne które daje TNO do użycia. Idę do dzielnicy Urzędników.
-Idę do Brothel of Slating Intellectual Lusts (nie pamiętam polskiej nazwy, Przybytek Zaspokajania Żądz Intelektualnych? Jakoś tak) i do pokoju Kesai-Serris, która obrywa cios w plecy z super-sztyletów Lenny'ego (potrzeba broni +2 żeby ją trafić, na szczęście te sztylety są +2). Podnoszę krwawą chustkę którą najwyraźniej przy sobie nosiła. Zaatakowanie Kesai powoduje że pojawiają się strażnicy Harmonium, którym daję się zabić, TNO odradza się w Niższej Dzielnicy. Idę do drukarni, daję Scofflaw Penn'owi ulotki i wracam do Giltspura, który daje mi kwitek umożliwiający wejście do kuźni. Wywalam Annah z drużyny i idę tam.
-Zabijam Nadillina i zabieram mu portal Raveli, identyfikuję go niebieską kropelką z zatopionych ziem i teleportuje się do Raveli (tak, TNO jest sam). Podchodzę do Raveli i sejwuje. Gadam z nią, dostaję w cholere doświadczenia i zaraz po zakończeniu rozmowy, jeszcze przed rozpoczęciem walki pauzuję. Ustawiam Dirty Rat Charmy (mam 3) w Quick Item Slots. Awansuje o 5 poziomów (tak, tyle daje gadka z Ravelą). Dodaję punkty tak, żebym miał 22 CHA, jeśli coś zostało, dodaję do STR. Kryje się w cieniu i sejwuje (cały czas jest pauza).
-TNO i Ravela konfrontują się, Ravela przywołuje Trigity, ale biedactwa nie widzą TNO ponieważ jest on ukryty w cieniu. Podchodzę do Raveli i zadaję cios w plecy. Zabiera jej to ponad połowę życia. Teraz używam jednego Dirty Rat Charm. Mają one taką właściwność, że następny atak po użyciu, jest ciosem w plecy (nie pytajcie, tak po prostu jest, twórcy chyba tego nie przewidzieli). Po użyciu robię jeszce jeden backstab i Ravela umiera. Jeśli którykolwiek backstab nie trafi, loaduje, sejw jest zaraz przed walką.
-Po cutscence z cieniami, podnoszę z Raveli 3 amulety serca oraz Fiendish Eye (+2 CHA, -1 WIS i jakieś tam odporności). Mam teraz 24 CHA, po czym uciekam z labiryntu. Zostały jeszcze 2 dirty rat charmy.

KLĄTWA, PODZIEMIA KLĄTWY, WIĘZIENIE (CURST, CURST UNDERGROUND, PRISON)
-Po przybyciu do Klątwy, od razu biegnę do tajnego przejścia na wysypisku śmieci, kryję się w cieniu i przechodzę do więzienia.
-Daje się zabić Trelonom na początku. TNO wstaje troche dalej. Kryję się w cieniu i biegnę do Triasa. Dostaje kod do bramy, kryje się i idę tam, otwieram bramę, znowu się kryję, idę i kradnę jednemu ze strażników Fingerbone Key potrzebny do otwarcia bramy (Punkty złodziejskie mam ustawione tak: Krycie się MAX, Otwieranie zamków 50, Kradzież 50, Wykrycie Pułapek 50). Idę dalej, wchodzę w pułapkę żeby otworzyć drzwi, kryję się w cieniu i gadam z Cassiusem, wybieram szybkość, kradnę mu bandaże, dostaję miecz. Daje się zabić stażnikom żeby wrócić się troche bliżej Triasa. Oddaję mu miecz. Uciekam portalem wyjściowym, olewając Vhailora.

DOM FJHULLA, BAATOR, SŁUP CZASZEK, TARTAR (FJHULL'S HOUSE, BAATOR, PILLAR OF SKULLS, CARCERI)
-Gadam z Fjhullem, biorę od niego cztery Kessegi (przedmiot który po użyciu czasowo daje +3 INT +1 WIS) i dowiaduje się o portalu do Baatoru, po czym wchodzę w ten portal.
-Biegnę do słupa, dowiaduję się o Fortecę, płacę kłamstwem dotyczącym położenia Fjhulla (wymaga 18 lub więcej CHA), oraz o portal powrotny (płacę -15 MAX PŻ, nie mogłem się dowiedzieć od Fjhulla, gdyż mam tylko 9 WIS a trzeba mieć chyba 16 :p)
-Wracam, gadam z Fjhullem jeszcze raz, pytam o portal do Klątwy, wracam, przechodzę przez portal do Tartaru. Kryję się w cieniu, biegnę do budynku administracji. Przechodzę na najwyższe piętro i podnoszę najlepsze sztylety naręczne z szufladki, identyfikuje niezawodną niebieską kropelką i ekwipuję je. Kryje się w cieniu i podchodzę do Triasa, po czym sejwuje.
-Trias obrywa backstab (ok 100 obrażeń), zaczyna gadać, po rozmowie przywołuje potwory, ja używam dirty rat charm, kolejny backstab, używam następnego, po trzecim backstabie Trias się poddaję, oszczędzam jego życie po czym zwiewam do portalu.

FORTECA ŻALU (FORTESS OF REGRET)
-Po przejściu przez portal idę do Pox'a (Syfa) i daję się zabić. W kostnicy podchodzę do portalu i idę do fortecy.
-Wchodzę do środka, kryję się w cieniu, i po kolei uruchamiam maszyny, lecząc się amuletami serca od Raveli w razie potrzeby.
-Dochodzę do komnaty z Ignusem, zażywam wszystkie 4 Kessegi, awansuje, dodaje wszystko do siły, sejwuje. Mam teraz takie statystyki: STR: 25, INT: 21 (od Kessegów), CHA: 24 (22 + oko z Raveli), reszta jest nieistotna.
-Zabijam Ignusa jednym krytycznym backstabem (loaduje dopóki jest krytyk).
-Gadam z poprzednimi inkarnacjami, bla bla bla, tutaj właśnie jest potrzebne 21 INT.
-Po gadce z Deionairrą idę do The Transcendent One i gadam z nim. Dzięki mojemu 24 CHA i 21 INT mogę go przekonać do złączenia się.

THE END

Napiszcie co myślicie, ewentualne poprawki, itd. Zastanawiam się głownie czy jest jakaś droga szybszego wejścia do kuźni, oraz wyjścia z ziem umarłych. Jestem otwarty na wszelkie sugestie.



Pozdrawiam i wesołych świąt życzę!

26.12.2006
21:28
smile
[76]

Gwiazd [ buszująca w wątkach ]

Wow :)

W kwestii tworzenia postaci: czy rezygnacja z wysokiej Int/Mdr nie zamknie Ci drogi do jakichś ważnych dla rozwoju akcji dialogów? Chociaż pomimo intensywnego myślenia nie przychodzi mi do głowy żadna sytacja, w której tak miałoby się stać :) Widać dla samej linii fabularnej [w sensie: samych wydarzeń] nie ma znaczenia, czy gra się ciołkem, czy mózgowcem, to smaczków dookoła się wówczas nie odkryje, ale nie o to przecież w tym zamierzeniu chodzi :)
Chyba że... czy żeby w ogóle pogadać z Czerstwą Mary i poprosić ją o teleportację do Króla nie trzeba mieć jakiejś określonej ilości Mądrości? W innym razie stacisz chyba czas na uczenie się jej języka od Hargrimma [czy jak mu tam]. Ale ja stara jestem, więc może się mylę :)

Przed ponownym wejściem do Alei wywalam z drużyny Morte, sorry Morte, ale scenka twojego porwania jest za długa.
:)))))) Jestem pewna, że Morte to zrozumie ;))))

Pomijam of kors celowość robienia speedruna akurat z tak rozbudowanej fabularnie gry jak P:T, ale w końcu pomysłowość fanów nie zna granic i sama jestem ciekawa, co z tego wyjdzie :)

26.12.2006
21:58
[77]

TrittEin_ [ Centurion ]

Z 9 WIS w rozmowie z Mary TNO nie jest w stanie zrozumieć co ona mówi i musi się nauczyć języka, ale różnica w czasie jest praktycznie żadna więc akurat tutaj nie ma to znaczenia. Powyższy plan został przeze mnie sprawdzony i udało mi się przejść grę bez żadnych problemów, więc wszystko to działa, natomiast ciekawi mnie czy czegoś nie ominąłem. Wiem że zabicie Hargrimma otwiera wyjścia, ale z niskim poziomem i brakiem dobrej broni oraz umiejetnosca Hargrimma do leczenia sie, trwa to wieki, więc nie wiem czy by to wyszło szybciej... dość wkurzające jest też to, że można Hargrimmowi ukraść klucz, ale nie można nim otworzyć wyjścia, jedynie komnatę Silent King'a... najbardziej mnie jednak ciekawi jakaś metoda ewentualnego szybszego dostania się do kuźni, ale nie wydaje mi sie żeby takowa istniała, bo od Giltspura nie można tego kwitka ukraść ani też nie upuszcza go przy śmierci.

Wydaje mi się że razem z ludźmi na forum SDA rozwaliliśmy grę na kawałeczki i nie ma już chyba żadnych usprawnień...teraz pozostaje tylko nagrać :)

Faktycznie, speedrun do tak rozbudowanej gry wydaje się wręcz świętokradztwem, ale z drugiej strony, myślę że mimo wszystko coś z tego będzie :p

26.12.2006
23:44
smile
[78]

xanat0s [ Wind of Change ]

* zamyka oczy i stara się nie czytać waszych postów. Na dodatek planuje nie pojawiać się w tym wątku dopóki nie przestaniecie odsłaniać co i jak bez spoilerów :) *

Błagam, takie rzeczy dawajcie w spoilery, nie wszyscy Tormenta już przeszli i znają całą historię. A ja nie chce przeczytać tego co się stanie na GOL-u, wolę do tego dojść w grze.

Plzzzz :)

27.12.2006
01:52
[79]

Tharin [ Konsul ]

TrittEin_ --->

spoiler start
Z Ziem umarlych mozna sie wydostac jeszcze w jeden sposob, zaraz po pojmaniu biegniemy do Hargrimma i podejmujemy sie wytepienia szczurow, ktorym to jednak dajemy sie zabic, w ten sposob budzimy sie przy wejsciu do katakumb, a drzwi do Zatopionych Ziem stoja otworem.
spoiler stop

27.12.2006
02:17
[80]

TrittEin_ [ Centurion ]

Dzieki, zaraz wyprobuje :p

27.12.2006
02:25
[81]

TrittEin_ [ Centurion ]

Super, działa. Sorry że 2 posty pod rząd, no ale cóż, nie mogę edytować.

27.12.2006
10:40
smile
[82]

Ines [ Ines ]

TrittEin_ --> tak, tego jeszcze nikt sie nie podjal, super pomysl! Jestem bardzo zainteresowana efektem koncowym. Zycze powodzenia! Czekam na link do filmika.

27.12.2006
12:19
smile
[83]

Lechiander [ Wardancer ]

Mnie to kompletnie z kolei nie interesuje, więc sorry, ale nawet nie będę analizował i się zastanawiał nad owym planem.
Szkoda czasu. :-P

Z tego co wiem, to chyba speeda nie ma żadnego jeszcze, więc i tak palma... pierwszeństwa jest zapewniona. :-)

27.12.2006
13:05
[84]

Aurelinus [ Amun-Ra ]

Ja się przyłączę do Lecha - psu na budę takie "osiągnięcia" a smakuje jak zawody w jedzeniu hamburgerów i szybkości ich wydalania... dowolnym otworem.

27.12.2006
13:37
smile
[85]

Gwiazd [ buszująca w wątkach ]

Malkontenci ;))

27.12.2006
13:52
[86]

DarkStar [ magister inzynier ]

Aurelinus --->
po prostu nowe wyzwanie. jezeli ktos przeszedl gre x razy, to x+1 moze byc czyms innym. zilustrowanie tego przypadku wyglada nastepujaco: zjadasz 10 hamburgerow w sposob "tradycyjny", ale 11 juz nie chesz po staremu, bo ci sie znudzilo. zaczynasz wiec od wylizania keczupu:) tez fajnie, ale inaczej:)

27.12.2006
14:22
[87]

Lechiander [ Wardancer ]

Daruś ---> Ot, kwestia gustu i podejścia. :-)
Rosół z pomidorową jadam przez 4 dni w tygodniu (po 2 dni), rzadko są odstępstwa od tego. I jakoś nie mam zamiaru jadać go z płaskiego talerza, wypijać przez słomkę, czy opchnąc cały gar w jak najszybszym czasie. Niestrawności jak znalazł w tym ostatni przypadku, delikatnie mówiąc. ;-)
Tak samo w grach. Przełupałem kilka gierek po kilka razy i jakoś mnie nie ciągnie do wydziwiania. A powtórzyć, i owszem, na pewno mi się zdarzy jeszcze. Jedyne, co kombinuję, to "a co by tu jeszcze namieszać, może tego zabić, może iść tam, może cośtam..."
Widziałem m.in. F-a i HL speed runy i starczy. Tego ostatniego to nawet nie dokończyłem. Nic ciekawego, nudy i zwykłe wykorzystywanie błędów w gierce, czyli już w ogóle poza krytyką wszelaką.
Troche jedynie zaciekawił mnie Fallout. ale na tak krótko, żeby to można było nazwać słomianym zainteresowaniem.

27.12.2006
14:28
smile
[88]

DarkStar [ magister inzynier ]

Lesiu --->
trzeba jeszcze odroznic stetryczale przywyczajenia od wprowadzania innowacji:)

edyne, co kombinuję, to "a co by tu jeszcze namieszać, może tego zabić, może iść tam, może cośtam..."
toz to identyczne kombinacje TrittEin_'a, tylko w skali mikro:)

27.12.2006
14:52
smile
[89]

Gwiazd [ buszująca w wątkach ]

Każdemu przychodzą do głowy inne pomysły na wyciśnięcie czegoś nowego z gry, jeden będzie kombinował, kogo zabić czy okraść, a inny będzie chciał zrobić speedruna. Ok, możemy dyskutować o tym, czy jest to celowe przy tak rozbudowanej fabularnie grze, ale przecież nie o sensowność chodzi, na bogów, tylko o to, żeby autor pomysłu dobrze się przy tym bawił i żeby zrobić z grą coś nowego. Ja tam jestem ciekawa, co wyjdzie z tego projektu, a że Lechu to stetryczała maruda, to i nic dziwnego, że jemu się pomysł nie podoba ;)))

27.12.2006
15:11
[90]

TrittEin_ [ Centurion ]

Ja tu tylko chciałem się zapytać (się) czy są jakieś szybsze rozwiązania niż te które opisałem, a nie wywoływać jakieś spory, więc tylko chciałbym się jeszcze dowiedzieć

spoiler start
jakie są inne sposoby dostanie się do kuźni bez wykorzystywania Giltspura, oraz czy w grze isnieje możliwość dania się zaaresztować w Klątwie (jest taka opcja w rozmowie z kapitanem straży, ale on odpowiada "za jaką zbrodnię?" i nie można mu nic odpowiedzieć).
spoiler stop


27.12.2006
16:39
[91]

Aurelinus [ Amun-Ra ]

Mnie to bardziej przypomina: "zjadłem 10 hamburgerów tradycyjnie, a jedenastego, z nudów, i żeby było szybciej, od razu wsadzę w dupę, będzie alternatywnie"... Niewątpliwie interesujące przeżycie, tylko jak dla kogo. "Alkohol pity z umiarem nie szkodzi w każdej ilości" ;-)

27.12.2006
17:45
[92]

Sensai3D [ Centurion ]

Witam, mam pytanie czym różni się wersja 2 płytowa od 4, czy na wersje 2cd trzeba instalować jakieś patche?
Mam jeszcze problem z tym, że w grze nie ma animacji efektów czarów tylko robi mi się w tym miejscu czarny ekran, spotkał się ktoś z czym takim?

27.12.2006
17:55
[93]

TrittEin_ [ Centurion ]

2 płytowa wersja jest nowsza, i nie trzeba zmieniać płyt. Wydaje mi się że jest już spatchowana ale nie zaszkodzi sprawdzić. Spróbój zdobyć też Platter's fix pack.

Najprawdopodobniej to wina driverow, zmien na jakies starsze. Mi to pomogło.

27.12.2006
18:31
smile
[94]

Lechiander [ Wardancer ]

"zjadłem 10 hamburgerów tradycyjnie, a jedenastego, z nudów, i żeby było szybciej, od razu wsadzę w dupę, będzie alternatywnie"... - o to to! Sama esencja! :-D

Sensai3D ---> Podobno wersja 2 CD lubi się ciąć z Xp. Były tu takie głosy. Innych różnic nie stwierdzono. Zresztą, masz przykład na sobie. :-)
Patchy na to nie ma.

Trittein ----> A co to za pack?

27.12.2006
18:37
[95]

Aurelinus [ Amun-Ra ]

I pono 2 płytowa nie je się z Win XP.

27.12.2006
18:41
[96]

TrittEin_ [ Centurion ]

Nigdy nie miałem problemów z 2CD i xp, ale widocznie mam szczęście.

Platter's Fix pack -
Naprawia błędy których nie naprawia patch. Wszystko jest opisane na tej stronce (pewnie są jakieś spoilery przy opisach fixów), nie wiem tylko czy działa z polską wersją, ale w sumie to czemu miałoby nie.

I tutaj ważny cytat:

NOTE: If you have the four CD version of Torment, make sure you have the official 1.1 patch installed before installing this Fix Pack. Applying the official patch after installing this Fix Pack can overwrite some of these files. Don't apply the official 1.1 patch to the two CD version of Torment. This version has already been patched, and patching it can cause major problems.

A tutaj jeszce parę modów jakby ktoś się chciał pobawić:

Polecam też restoration pack - jest to mod który przywraca do gry pewne questy, czary, opcje dialogowe, które miały być w grze (i są w jej plikach), ale nie zdążyły zostać zaimplementowane. Znowu nie wiem czy działa z polską wersją (korzystam teraz z angielskiej, i tak patrząc wstecz, muszę powiedzieć że tłumacze odwalili kawał porządnej roboty :p)...

27.12.2006
18:58
smile
[97]

HopkinZ [ Senator ]

Lechi jest zdziadziały i nie rozumie idei przechodzenia gry na czas :).

Tritt -->

powodzenia. Jak już to nagrasz zalinkuj na gol'u. Chętnie zobaczę co z tego wyjdzie. Jak jakiś niemiec Icewinda przełaziłto mi gały na wierzch wyszły :).

27.12.2006
20:05
[98]

Sensai3D [ Centurion ]

TrittEin_ -->z Platter's Fix pack na polskiej wersji gra działa ale znika polska czcionka. Jaką masz karte i na której wersji sterowników poprawnie wyświetlało ci grafike??

27.12.2006
20:39
[99]

TrittEin_ [ Centurion ]

Cholera, nie pamiętam, było to bardzo dawno i dużo razy zmieniałem, a teraz to co mam to nie wyświetla poprawnie niektórych grafik czarów...

27.12.2006
21:47
smile
[100]

Lechiander [ Wardancer ]

Poczekajcie cfaniaczki jeszcze kilka latek...

29.12.2006
20:58
[101]

TrittEin_ [ Centurion ]

Mam następne pytanie:

spoiler start
Skąd dowiedzieć się o istnieniu portalu do Tartaru po powrocie od Słupa Czaszek nie gadając z Fjhull'em? Musi się jakoś dać, bo po pierwszej z nim rozmowie i dowiedzeniu się o drodze do Słupa zasejwowałem i zabiłem Fjhulla, i nic się nie stało (normalnie gdy zabije się kogoś niezbędnego to gra się kończy). Wobec tego wydaje mi się, że można spowodować żeby ten portal się otwierał jakąś inną drogą...
spoiler stop

30.12.2006
03:48
smile
[102]

Lechiander [ Wardancer ]

[101]TrittEin_ ---> Ja moge tylko jedno... Chcę Twój wysilek zobaczyć i wtedy, pozwól, ocenię... W każdym razie... zrób to jak najlepiej... Nie ppomogę, ale też nie utrudnię... OJ!!!

30.12.2006
05:45
smile
[103]

Lechiander [ Wardancer ]

Oj... oj bardzo...

31.12.2006
06:41
[104]

Lechiander [ Wardancer ]

Oj

31.12.2006
11:04
smile
[105]

Ines [ Ines ]

Ojojoj, Nowy Rok nadchodzi, wszystkiego najlepszego!
Oj! :D

31.12.2006
14:01
smile
[106]

HopkinZ [ Senator ]

Wesołego, udanego, szczęśliwego, pomyślnego roku dwa tysiące siódmego!

01.01.2007
00:36
[107]

Lechiander [ Wardancer ]

Oj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! itd. ...
Tylko liczba wykrzykników może coś powiedzieć...
Oj! i zdrowka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

01.01.2007
12:55
smile
[108]

sakhar [ Animus Mundi ]

Dobrzy ludzie - po raz kolejny zwracam się z prośbą do osób mających abonament - potrzebne mi są informacje ze strony https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=541&PART=30&PAGE=1 dot. dodatków do Obliviona:) A dokładnie części poradnika od Frostcrag Spire do Vile Lair bo nie do końca wszystko w nich kumam:) Jakby był ktoś miły i podesłał mi skopiowany tekst (może być bez obrazków) to byłbym dźwięczny :D

Przy okazji - najlepszego w nowym roku :)

01.01.2007
14:14
smile
[109]

xanat0s [ Wind of Change ]

sakhar --> Zgłosiłem się już na GG.

01.01.2007
14:40
smile
[110]

Van Gray [ So Vague ]

Witam ;)

Kilka dni temu skończyłem Tormenta, nadal jestem pod wrażeniem - wzruszyłem się pod koniec, chyba jestem za 'miętki'. Rzeczywiście, świetna to giera, IMHO drugi po BG najlepszy cRPG.

Parę uwag i pytań do Was odnośnie samej gry i mojego jej przejścia (:P) :

1. Kończąc grę miałem INT i WIS na 25 (tzn. przed odkryciem swojego Prawdziwego Imienia i bonusem 2000000PD ;) Na jakim poziomie należy mieć te cechy, by mieć możliwość wyboru wszystkich opcji dialogowych? Czy musi to być max? Czy wystarczy mniej, załóżmy 22?
2. Ukończyłem grę magiem, teraz mam zamiar być typowym wojem. Którzy NPC mogą mnie trenować w wojennym rzemiośle? (do głowy przychodzi mi tylko Profirion i jegomość z Klątwy, z jakiejś tam Karczmy :P)
3. I jeszcze jedno: czy pamiętacie, które momenty/dialogi w grze wywierają największy wpływ na charakter bohatera? Ja miałem "chaotyczny zły" - chaotyczny, bo jakoś tak wyszło, a zły, bo - nie wiedzieć czemu - nagle mnie wszystkie ladacznice (!?) w Ulu (tam, gdzie jest "Pod Gorejącym Człowiekiem") zaczęły atakować, a że miałem SI drużyny włączone... No i jeszcze wypełniem pierwsze zadanie (nie pamiętam już, jakie to było) z księgi od Mantuoka :P

Za ewentualne błędy przepraszam, nastrój sylwestrowy mi się udzielił. Pozdro.

01.01.2007
16:42
[111]

TrittEin_ [ Centurion ]

1. Nie bardzo wiem o co chodzi ale 24 to max który jest potrzebny w rozmowach (potrzebujesz 24 mądrości lub charyzmy do finałowej gadki, oczywiście jeśli nie masz np. Ostrza czy Kuli i nie chcesz walczyć). Nie ma miejsca które wymaga żebyś miał 25 (ale 25 mdr daje bonus do exp a int daje bonusowe czary).
2. Porfirion, Korur [niższa dzielnica], Qui-Sai (chociaż nie jestem pewien) no i Marquez w Klątwie. To chyba wszyscy. Aha no i Vhailor ale on daje bonusy do siły a nie do posługiwania się bronią.
3. Generalnie największy wpływ mają najważniejsze decyzje! Np. rozmowa z Ravel, Triasem itd. Bardzo złe są questy od ww. księgi, nie poddanie się nieumarłym w ich ziemiach, powiedzenie Akaście lub Wielojedności, że Milczący Król nie żyje itd. Polecam to rozwiązanie, opisane są w nim wszystkie możliwe zmiany w 'punktach' charakteru: (po angielsku).

01.01.2007
16:54
[112]

Van Gray [ So Vague ]

Nie bardzo wiem o co chodzi

Tak, o TO chodzi ;)

Dzięki za linka, przyda się.

03.01.2007
11:22
smile
[113]

Deepdelver [ Legend ]

To ja się tylko pochwalę, że wygrałem we wspomnianym konkursie CDA i to podwójnie (uzyskując zawrotną ilość 5 głosów + uznaniowa nagroda Ghosta), z czego się bardzo cieszę. Dzięki za moralne wsparcie. :)
Ram tam tam. :D

03.01.2007
12:04
smile
[114]

Lechiander [ Wardancer ]

No to gratsy, Deep! :-)

03.01.2007
12:11
smile
[115]

Ines [ Ines ]

Deepdalver--> Aurelinus [ Generał ] [65]
Deep ----> na CDP dają Athlony X2 3600+

Czy to wlasnie to wygrales? ;) Czy NWN2? Bo juz sie pogubilam w tym wszystkim.
Co by to nie bylo - gratuluje! :D

03.01.2007
17:24
smile
[116]

Deepdelver [ Legend ]

Ines --> NWN2 zgarnąłem na początku świąt, a teraz wygrałem w konkursie Ghosta na forum CDA (3 gierki + koszulka). :D

03.01.2007
18:59
smile
[117]

xanat0s [ Wind of Change ]

Deepdelver --> Jeden głos był odemnie :) [dokładniej od mojego brata, bo ja tam konta nie mam, ale to ja dokonałem ostatecznego kliknięcia "Zagłosuj" :)] Gratki, twój tekst był naprawdę fajny i wg w 100% zasłużył na uznaniową nagrodę - głosowanie użytkowników wygrał pewnie tekst, którego autor ma najwięcej znajomych, więc nagroda Ghosta jest bardziej prestiżowa.

Swoją drogą - gierki to będą nówki czy redaktorów? Bo mój brat np. dostał PoP: Sands of Time na którym grał bodajże Czarny Iwan :)

Ehh, a X-Boxa nie wygrałem...

03.01.2007
19:10
[118]

Deepdelver [ Legend ]

xanat0s --> w takim razie dzięki dla Ciebie i brata za głos, cieszę się, że tekst się podobał. :)

głosowanie użytkowników wygrał pewnie tekst, którego autor ma najwięcej znajomych, więc nagroda Ghosta jest bardziej prestiżowa

Hehe, Ghost powtórzył głosowanie z naciskiem na wyeliminowanie nadużyć. W rezultacie wygrałem nagrodę Ghosta i nagrodę za pierwsze miejsce ex equo w rankingu czytelników (w konkursie literackim był taki rozrzut głosów, że 5 głosów mi wystarczyło). :)

Swoją drogą - gierki to będą nówki czy redaktorów?

Nie mam pojęcia, dla mnie to bez większej różnicy, bo z wPLN i tak nie korzystam. :)

03.01.2007
19:19
smile
[119]

xanat0s [ Wind of Change ]

Faktycznie, nie zauważyłem, że wygrałeś to i to. To gratki jeszcze raz :)

O gierki możesz być spokojny - na pewno będzie coś nowego i bardzo fajnego. Za Smugglerki wysyłali naprawdę fajne rzeczy - mój brat dostał NFS:U2 i Railroad Tycoon 3 + koszulka + podkładka. Wtedy te gierki to był top, u ciebie pewnie będzie jakiś Gothic 3 czy CoH. Życzę ci tylko lepszej koszulki niż tą którą dostał mój brat, bo ta nadaje się tylko do spania w niej :)

03.01.2007
19:29
[120]

Deepdelver [ Legend ]

Gothica 3 niestety nie dostanę (a szkoda, bo to wydanie, abstrahując od grywalności, wygląda wypaśnie), ale koszulka GTA: Vice City Stories oraz gry Space Empires IV Deluxe, ZOO Tycoon 2: Na ratunek zwierzakom i Age of Empires III PL + AoE III: The War Chiefs PL to też niezły komplecik. :)

03.01.2007
20:01
[121]

PatriciusG. [ frank zappa ]

Witam ;) Już kiedyś tu byłem ale daaaaaaawno więc pewnie już nikt nie pamięta :P

Całkiem niedawno zachciało mi się znów przejść Tormenta, bo już bardzo mało pamiętam. Bardzo dawno go ostatni raz przeszedłem do końca :/

Mam takie pytanie, dla ludzi, którzy przechodzili kilka razy i mają jakieś 'porównanie':
Jakie 'statystyki' są najbardziej opłacalne przy tworzeniu postaci na początku?

03.01.2007
20:18
[122]

Deepdelver [ Legend ]

PatriciusG. --> witaj, odpowiedź jet dość prosta: Inteligencja i Mądrość, bo dodają opcje dialogowe i możliwości alternatywnego rozwiązania problemów. Cechy "bitewne" są drugorzędne, bo Dakkon i Morte radzą sobie na tym polu całkiem nieźle, a przyłączyć ich prawie na początku. Lepiej Bezimienny sprawdza się jako mag, zresztą na rozwijanie siły też mu punktów raczej nie braknie.

03.01.2007
20:26
[123]

PatriciusG. [ frank zappa ]

Dzieki bardzo ;)
Ale jescze spytam... Czy na zręczności, sile i kondycji pozostac przy 9 punktach a w reszte wpakowac pozostałe punkty czy roznica ma byc znacznie mniejsza?

No i jak jest z Charyzmą?

PS - Ja pamietam ze go szkoliłem raczej jako wojownika ;) Ale ja pamietam tylko do momentu w ktorym spotkalem Niesławe - potem juz w ogole :/

03.01.2007
21:31
[124]

Ines [ Ines ]

PatriciusG. --> patrz na screen, to sa dobre statsy na poczatek.

03.01.2007
21:35
[125]

TrittEin_ [ Centurion ]

IMO 11 siły nie robi żadnej różnicy więc proponuję 9 wszystkiego oprócz int wis i cha które to daj na 16. Jak grasz magiem to mozesz nawet kompletnie olać charyzme, bo od tego byś miał czar 'przyjaciele' i wszystko dać w int/wis.

03.01.2007
21:44
[126]

PatriciusG. [ frank zappa ]

Ines -> Charyzma sie nie przydaje?

03.01.2007
22:00
[127]

Ines [ Ines ]

Cha przydaje sie, ale pozniej. Mnie wydaje sie zbednym tracic na nia na samym poczatku cenne punkty. Pozniej w grze znajdziesz takze inne mozliwosci podniesienia jej oprocz przydzielania punktow.
Dobrym rozwiazaniem jest grac na poczatrku (powiedzmy do 6 poziomu) za WOJa, a potem dopiero zostac MAgiem.

03.01.2007
22:14
[128]

PatriciusG. [ frank zappa ]

Okej ;)

Bardzo dziekuje za pomoc ;)

03.01.2007
22:28
[129]

Piotrus1pan [ Senator ]

mam pytanie gdzie moge nabyć tę grę ??

03.01.2007
22:34
[130]

PatriciusG. [ frank zappa ]

Piotrus1pan -> Bodaj w nowej ekstra klasyce jest za 19,99 :)

03.01.2007
22:54
smile
[131]

Piotrus1pan [ Senator ]

Znów wróciła do sprzedaży ??

03.01.2007
22:56
[132]

PatriciusG. [ frank zappa ]

Ostatnio jak byłem w MM to wydaje mi się, że stała na półce...

Albo coś takiego:

04.01.2007
22:07
smile
[133]

@lb@tros [ Horned Reaper ]

Niezmiernie miło jest mi zareklamować w imieniu KHRoNa nieoficjalny patch do Tormenta jego autorstwa. Jest to zbiór nieoficjalnych poprawek (Fix Pack, Max HP on Level Up, Restoration Pack i inne), a także poprawek do polskiej wersji językowej. Naprawdę przydatna rzecz. Więcej w pliku ReadMe. Patch można pobrać z poniższej strony:

04.01.2007
23:01
smile
[134]

Ines [ Ines ]

@lb@tros --> super! Dziekuje za linka!
Przeczytalam Readme - bardzo ciekawe poprawki. Przy kolejnym podejsciu do PT napewno skorzystam.

04.01.2007
23:11
smile
[135]

Deepdelver [ Legend ]

@lb@tros --> dzięki, fajnie wiedzieć, że coś się jeszcze do Tormenta robi. Przy następnym graniu na pewno spróbuję. :)

04.01.2007
23:25
[136]

thanatos [ ]

[3.4] Max HP on Level Up by Grog
Ta niewielka poprawka powoduje, iż każda postać dostaje co poziom - zamiast losowej - maksymalną możliwą ilość punktów życia. Powód implementacji tegoż jest prosty - Planescape: Torment to gra kładąca nacisk na rozwój fabuły, nie "bitewniak" - nie ma powodu komplikować sobie życia...


...się mi nie podoba :/
może i nie bitewniak ,ale losowanie (lub nie) dostarczało dodatkowych wrażeń.

04.01.2007
23:43
smile
[137]

PatriciusG. [ frank zappa ]

@lb@tros -> Przyda się, bo dopiero zaczynam ;) Dzieki ;)

Ale z tym Max Hp tez mi nie pasi =/

05.01.2007
00:07
smile
[138]

Lechiander [ Wardancer ]

A mi pasi! Wkurzało mnie to zawsze i wszędzie. Się czitować musiało stosując, aż do znudzenia Load i czasami Save. Żeby choć opcja do wyboru była, że chcę albo nie.

Nie noooooo! Dobra robota!
albatros ---> Dziękuję Tobie i KHRoN'owi! Uniżenie! :-)

05.01.2007
00:08
[139]

@lb@tros [ Horned Reaper ]

Jeżeli nie chcecie mieć Max HP co level to przed instalacją tego patcha zróbcie kopie plików: HPPRS.2DA, HPROG.2DA, HPWAR.2DA, HPWIZ.2DA, które znajdują się w katalogu override. Następnie po instalacji patcha po prostu wrzućcie kopie tych plików z powrotem.

Szkoda, że KHRoN nie zrobił tego patcha (w zasadzie to nazwałbym to modem) w weidu, z możliwością wybierania komponentów, które nas interesują. A tak instaluje się wszystko. W weidu mod ważył by też mniej, bo nie podmieniałby pliku dialog.tlk.

05.01.2007
00:12
smile
[140]

Lechiander [ Wardancer ]

Szczegół. Mało istotny! ;-) :-D

05.01.2007
01:18
smile
[141]

KhRON [ Dominus Mortis ]

Dzięki wszystkim za pozytywne opinie :)

Co do "max hp per level"... to macie rację - nie przewidziałem, iż nie każdemu może zależeć na takim "uproszczeniu"...

Za to np. nie dołączyłem moda "rozwiewającego mgłę wojny" w miastach, którego ja z kolei uznałem za zbyt cziterski... ;] (są w ogóle chętni na takie coś?)

W następnej wersji PLpatcha poprawię więc instalator w taki sposób, żeby dało się wybrać czy chce się zainstalować "max hp" czy nie... i jeżeli będą chętni to można dodać do wybierałki również inne mody - np. ten rozwiewający mgłę w miastach, czy zbroje dla Bezimiennego... hmm... właściwie to tyle modów znam/pamiętam (są jakieś inne? nie licząc tych dodających przedmioty/rzeczy przywrócone już przez PLpatch i przerobionych anny i mortego)

<o żesz... to konto jest tak stare, że moja ksywka ma jeszcze starą pisownię... lol... da się to poprawić? O_o >

05.01.2007
01:26
smile
[142]

Ines [ Ines ]

Wkurzało mnie to zawsze i wszędzie. Się czitować musiało stosując, aż do znudzenia Load i czasami Save.
Hihi, pamietam, oj dobrze pamietam, jak sie z tym meczyles. Zawsze tylko +1 i nic wiecej...

Mi tez bardzo pasuje z tym HP, bo ja nie lubie zbyt czesto budzic sie w kostnicy.

KhRON--> nie da sie nic poprawic. Mozesz tylko nowe konto zalozyc.

05.01.2007
01:32
[143]

KhRON [ Dominus Mortis ]

nowe konto po to żeby z "KhRON" zrobić "KHRoN"...? O_o
musi się dać zmienić, poproszę ładnie to (może) mi zmienią... przecież nie chodzi o zmianę ksywki tylko pisowni ^^

05.01.2007
01:59
smile
[144]

Lechiander [ Wardancer ]

Mgła to mgła, całkiem zrozumiała. Losowań nie lubię, bo rzadko coś wygrywam, nie to, co np: Deep. On może se spokojnie maxHP nie wybierac. ;-)

Khron ----> Nic nie zrobisz i nie wyprosisz. To pewne.
Poradzą Ci nowe konto założyc. :-)

05.01.2007
14:24
smile
[145]

@lb@tros [ Horned Reaper ]

KHRoN --> Nie zakładaj nowej ksywki, szkoda pogrubionego [ Juniora ] i rankingu ;-)

05.01.2007
15:30
[146]

PatriciusG. [ frank zappa ]

Kurde =/ Dopiero co wychodze z kostnicy (again...) i tu mi pisze po zaistalowaniu patcha, że musze rozpoczac od nowa gre, jesli maja dzialac poprawki =/

Aaaaaaaaaaarghhhhh...

05.01.2007
18:17
[147]

KhRON [ Dominus Mortis ]

@PatriciusG.

"always look at the bright side of life..." ;) mogło być gożej, mogłeś być np. w połowie gry i co wtedy...?

05.01.2007
18:18
smile
[148]

Lechiander [ Wardancer ]

Wszak Kostnica to dopiero początek.
Swoją drogą to ja z tej kostnicy wychodziłem chyba z kilkanaście razy, zanim poszedłem dalej. :-D

05.01.2007
19:27
[149]

xanat0s [ Wind of Change ]

A ja raz z 15 minut krążyłem po pierwszej lokacji, w kostnicy gdzie się budzimy i spotykamy Mortego. Ładnie pozabijałem zombie, wziąłem klucz, podchodzę do drzwi i... nic. Klucz zniknął, drzwi zamknięte. Myśle - dziwne, byłem pewny, że tak się wychodzi... Ale ostatnio grałem w to kilka lat temu więc pewnie stąd pomyłka. I łaziłem, i łaziłem i łaziłem. I nic. Dobrze, że to był sam początek i mogłem zacząć od nowa...

05.01.2007
21:02
smile
[150]

PatriciusG. [ frank zappa ]

Ło jak sie wszystko pozmieniało po tym patchu... Zupełnie inne dialogi z Mortem, Można go olac na początku...

05.01.2007
21:53
smile
[151]

Lechiander [ Wardancer ]

Co znaczy:... olać...???

05.01.2007
21:59
[152]

HopkinZ [ Senator ]

Nie gadać. I tak przyszwęda się po wyjściu z Kostnicy.

Oj, gołym okiem już widzę te tryskające gromu :).

05.01.2007
22:20
[153]

PatriciusG. [ frank zappa ]

Lechiander -> Prostymi słowy jak sie obudzisz to masz jeszcze takie możliwosci jak 'Weź gleboki oddech i posłuchaj co czaszka ma do powiedzenia' i 'Zignoruj czaszke i porozgladaj sie po pokoju' (czy cos w tym stylu)... Ja wybralem to drugie...

Tylko mnie troszke zdenerwowalo, że jak wróciłem to spytał 'I znowu chcesz ze mną rozmawiac?' (czy cos takiego) - a wczesniej przeciez z nim nie gadalem, bo go zostawilem... I mialem do wyboru 'Kim Jestes?' a takze 'Zostaw Mortego w spokoju i dalej rozgladaj sie po pokoju' (choc z punktu widzenia gracza, który gra pierwszy raz i nie spytał o jego imie nie wiem, że ma na imie Morte... Ale drobny szczegół)

EDIT:

Ale teraz fajnie wyglada ilość PŻ:
Bezimienny: 31
Morte: 32
Dak'kon: 33

Ostatni raz tyle miałem jak byłem w połowie gry, a nie zaraz po kostnicy :D

10.01.2007
22:03
[154]

$ebs Master [ Konsul ]

a ja mam pytanie takie:
gdy juz odzyskalem Morta od Lotara to MOrte jest bez przedmiotow ktore mial wczesniej :/ czy da sie je jakos odzyskac ???

10.01.2007
22:19
[155]

Ines [ Ines ]

$ebs Master --> gdybys zorientowal sie od razu, to mozna byloby je podniesc przy wejsciu do lokacji po porwaniu Morte. Obawiam sie, ze teraz to juz za pozno. Jedyny sposob to wrocic do wczesniejszego save'a.

To all--> moze ktos zalozy next?

10.01.2007
22:40
[156]

$ebs Master [ Konsul ]

kurde no nie mam wczesniejszego seva :( a gdzie moge znalezc jakies nowe zeby do niego bo glownie o to mi chodzi?

14.01.2007
03:53
smile
[157]

Lechiander [ Wardancer ]

OJ!!
Nie ma Ani, nie ma, nic...

22.01.2007
11:52
smile
[158]

Deepdelver [ Legend ]

Lechu --> nie odchodź, bo wątek padnie, a na GOLU zawieje nudą. :(
Trzymaj się, Hombre.

22.01.2007
12:59
smile
[159]

Ines [ Ines ]

Lechiander--> o co chodzi? Mam sesje, wiec rzadziej zagladam i widze, ze cos mi umknelo. Ban jakis czy co? Nie odchodz, prosze! Za bardzo cie lubie!

22.01.2007
13:04
[160]

Gwiazd [ buszująca w wątkach ]

Niech ktoś założy. Nie będąc Lechianderem, nie chcę tworzyć nowej. :-)

Wyczuwam nutkę sugestii, ale niestety - jestem chora i siedzę pod kołdrą, szefostwo odesłało mnie do chałupy jakieś 10 minut po moim rozgorączkowanym, rozkaszlanych i zasmarkanym wejściu do pracy :)
*co powiedziawszy znika wśród leków i poduszek*

22.01.2007
14:16
[161]

Krees [ Generaďż˝ ]

Ale o co chodzi, Lechu? Jeśli tu nie możesz, to daj znać chociaż na @, może ktoś z nas będzie mógł Ci jakoś pomóc?

22.01.2007
14:48
[162]

Piotrus1pan [ Senator ]

Może ktoś zna jakąś hurtownie skąd mogę zamówić Planescape: Torment

22.01.2007
16:26
[163]

Ines [ Ines ]

Lechiander--> jak to nie warto? Zawsze warto! Potrzebujesz pomocy - chtnie pomoge czym bede mogla.

Gwiazd--> zwycieskieh walki z wirusem i szybkiego powrotu do zdrowia zycze.

Piotrus1pan --> tak, jak Lechiander juz powiedzial, do zakupu PT na dzien dzisiejszy Allegro jest najlepsza "hurtownia".

22.01.2007
17:17
smile
[164]

gkowal [ Centurion ]

Drobne pytanko, moze nie koniecznie to wlasciwy watek ale w pewien sposob jest to scisle zwiazane z tematem glownym.
Zainstalowalem ostatno po raz pierwszy w zyciu Planescape'a. Gre zakupilem hen hen dawno strasznie, ze az nie pamietam kiedy - ladnie wydana w 4Cd-kach. Chyba nawet nie w zadnej promocji ale z EMPiKu po normalnej cenie (tak jakos mi swita).
Po instalacji niestety okazalo sie ze albo mam pierwszego CD-ka zrypanego albo ta wersja pod XP nie chodzi - fakt jest taki ze wiesza sie na intro. Ominiecie intro niestety nie za wiele daje bo gra sie wiesza chwile pozniej po kilku minutach gry, kiedy probuje wydostac sie z kostnicy (czy jak sie to miejsce zwie).
Nie wykazujac sie wlasciwa odpowiedzialnoscia i rozsadkiem, pomny na swe pierwsze doswiadczenia z serwisami wydawcow gier (ULTIMA VII - moj pierwszy oryginal - do wyrzucenia do kosza - bo wydawca zapomnial dodac instrukcji z kodami do gry i zaproponowal zeby jezdzil gdzies na drugi koniec Warszawy zeby ja mu oddac to zwroci pieniadze), nie zareklamowalem nosnika u wydawcy i sam sciagnalem sobie wersje udostepniona przez jakiegos zlodzieja (o zlotym sercu ;) ) na e-mule'u. Spowodowane to bylo faktem, ze gdzies przeczytalem ze wydawca moze wymienic uszkodzony nośnik (CD) w jakims scisle ograniczonym czasie. Poniewaz gre kupilem lata temu (bedzie z 5 pewnie jezeli nie wiecej) uznalem ze strony wydawcy moze mnie spotkac jedynie wspolczujaca obojetnosc i nic wiecej.
Niestety sciagnieta kopia gry ma te przypadlosc ze jest w wersji angielskiej (nie problem dla mnie, ale moj oryginal jest polski) i na dodatek w wersji DVD (ponownie nie jest to problem z punktu widzenia praktycznego, ale ja mam oryginaly na CDkach).
I teraz wlasciwe pytania:
CZY MOGE Z CZYSTYM SERCEM I SUMIENIEM KORZYSTAC Z TEGO PIRATA?
CZY MUSZE JEDNAK ZGLOSIC SIE DO WYDAWCY (PEWNIE CD PROJEKT)?
CZY JAK NIE ZGLOSZE A WEJDA - TO ZAKUJA CZY PUSZCZA WOLNO?

To tyle. Licze na jakies sugestie.

22.01.2007
17:37
[165]

xanat0s [ Wind of Change ]

CZY MOGE Z CZYSTYM SERCEM I SUMIENIEM KORZYSTAC Z TEGO PIRATA?

Wg mnie możesz - grę kupiłeś oryginalną, więc to ściągnięte można uznać za jedną kopię do użytku własnego, do której każdy ma prawo. Sam kiedyś w pudełku od Sid Meiers Pirates! nie znalazłem klucza, a była niedziela i mi się nie chciało czekać, a potem mogły być problemy, więc po prostu wziąłem klucz z netu - sumienie na razie mnie nie gryzie :)

CZY MUSZE JEDNAK ZGLOSIC SIE DO WYDAWCY (PEWNIE CD PROJEKT)?

Raczej nie musisz, co najwyżej możesz, a w sumie powinieneś - żebyś nie musiał ściągać jeszcze raz jak ci się dysk sformatuje chociażby.

CZY MUSZE JEDNAK ZGLOSIC SIE DO WYDAWCY (PEWNIE CD PROJEKT)?
CZY JAK NIE ZGLOSZE A WEJDA - TO ZAKUJA CZY PUSZCZA WOLNO?


Po pierwsze - prawie na pewno nie wejdą - szansa, że wejdą jest praktycznie równa zero. A jak już wejdą - pokazujesz grę, pokazujesz pudełko i płytki (oryginalne) i wszystko powinno być OK - jakby co to mówisz, że masz wersję po ang, bo taką wolisz i ściągnąłeś anglojęzycznego patcha (pewnie nawet nie będa wiedzieli co to :)).

23.01.2007
08:55
smile
[166]

Lechuuuuuuu [ Chor��y ]

No i sami widzicie, jak jest... ;-)

A propo pomocy, to może jednak ktoś założy, co!? :-P

Krees ---> Doszło? :-)
Pytałem już wczoraj, ale nie wiem, czy przeczytać zdążyłeś. :-D

23.01.2007
10:07
[167]

jackowsky [ ]

Lechu-->Co Ci się porobiło?

23.01.2007
10:40
smile
[168]

Lechuuuuuuu [ Chor��y ]

jackowsky ---> A jak myslisz? ;-)

23.01.2007
11:52
smile
[169]

jackowsky [ ]

No to coś tak narozrabiał?

23.01.2007
13:47
[170]

jackowsky [ ]

kaktusy wystawione ;) (to dla wtajemniczonych)

23.01.2007
14:11
smile
[171]

Lechuuuuuuu [ Chor��y ]

Kasztany są lepsze. ;-))

26.01.2007
08:47
smile
[172]

Lechuuuuuuu [ Chor��y ]

Nie kumam...

26.01.2007
09:20
smile
[173]

Lechuuuuuuu [ Chor��y ]

Nowa!

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=5946602&N=1

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.