GRY 13/2003  Poradnik « 24 »  



autor poradnika:
Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

Lokacja 01. Endar Spire
Lokacja 02. Taris
Lokacja 03. Dantooine
Lokacja 04. Yavin Space Station
Lokacja 05. Ebony Hawk
Lokacja 06. Tatooine



Wprowadzenie do Lokacji Taris.

Na Taris trafiamy po ucieczce z płonącego statku Endar Spire. Nasza kapsuła ratunkowa rozbija się, ratuje nas Carth którego poznaliśmy na Endar Spire. Ukrywa naszą dwójkę w Hideout (kryjówce) w jednym z bloków mieszkalnym na Taris.

Taris jest pod okupacją Sithów. Rządzą oni jednak na powierzchni na ulicach umieszczonych wysoo nad powierzchnią planety, w podziemiach wielkich budynków rządzą jednak bezwzględne gangi przestępców walczące ze sobą o władzę. Na samy dnie przy powierzchni jest jeszcze jeden świat gdzie dominują Mutanci ofiary zarazy która męczy ludzi na Taris.

Naszym podstawowym zadaniem na Taris będzie nadal odnalezienie Bastili, Rycerza Jedi, która również rozbiła się na planecie w swojej kapsule ratunkowej uciekając z bitwy w kosmosie przegranej przez siły republiki.

A następnie ucieczka z planety okupowanej przez Sithów w bardziej przyjazne krańce kosmosu.

Lokacje na Taris w dalszym ciągu są swoistą formą tutoriala wprowadzającego nas w grę, lecz teraz będzie to już tutorial bardziej zaawansowany. Na tej planecie będziemy mogli zapoznać się z większością możliwości gry, poza byciem rycerzem Jedi.

 

»

Index GRY 13/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 24 »