Shadow Ops: Red Mercury w produkcji
ComCo
Zespół Zombie Studios poinformował o przygotowywaniu
rozbudowanej strzelanki pierwszoosobowej, której akcja zostanie
osadzona w niedalekiej przyszłości, noszącej tytuł Shadow Ops: Red
Mercury.
W pełnej wersji programu wcielimy się w postać członka
specjalnego oddziału Delta Force, zaś naszym zadaniem będzie powstrzymanie
terrorystycznej organizacji o nazwie "Czerwony Merkury"
przed wybudowaniem bomby atomowej. W tym celu odwiedzimy przeróżne
miasta Europy Środkowo-Wschodniej oraz ukryte bazy wojskowe, znajdujące
się m.in. na terenie Rosji, Bośni, czy Filipin...
Produkcja tworzona jest w oparciu o technologię firmy
Epic Games, jaka została wykorzystana np. przy produkcji drugiej
części Unreala. Do przejścia dostaniemy 20 różnorodnych scenariuszy
(rozgrywających się wewnątrz rozmaitych budynków, jak również w
otwartym terenie), w których przyjdzie nam skorzystać z 20 rodzajów
broni. Wszystkie misje będą w głównej mierze polegały na kompletnej
„demolce” otoczenia, jednak czasem czeka nas także odbicie zakładników,
eskorta ważnych osobistości, itp.
Twórcy zaimplementują w Shadow Ops: Red Mercury opcję rozgrywki
wieloosobowej, na jaką będą składać się takie tryby jak: Deathmatch,
Team Deathmatch, Plant the Bomb czy Capture the Flag. Wspomnieć
należy również o dopracowanych efektach dźwiękowych opracowywanych
w siedzibie studia Soundelux (pracowali m.in. przy filmie "Helikopter
w Ogniu", a także zajmują się "Aniołkami Charliego 2").
Pełna wersja Shadow Ops: Red Mercury zostanie wydana
przez korporację Atari w czerwcu 2004 roku. Docelowymi platformami
sprzętowymi są: komputery typu PC oraz konsola Microsoft Xbox.
|
|
Magic: The Gathering - Battlegrounds,
czyli trójwymiarowa bijatyka dla fanów „Medżika”
eLKaeR
Osławiona kolekcjonerska gra karciana (CCG) o nazwie
Magic: The Gathering ujrzała światło dzienne dokładnie dziesięć
lat temu, dzięki wysiłkom Richarda Garfielda i firmy Wizards of
the Coast. Natomiast wraz z początkiem tegorocznej jesieni do sklepów
powinna trafić następna wirtualna interpretacja rzeczonego produktu,
nosząca podtytuł Battlegrounds.
Prace nad wspomnianą pozycją prowadzą ludzie ze studia
Secret Level (współtwórcy m.in. Star Wars: Starfighter) – ich kolejne
dzieło połączy elementy strategiczne z dynamiczną walką w czasie
rzeczywistym. Użytkownik wykreuje własną postać i będzie przemierzał
ogromną fantastyczną krainę w poszukiwaniu potencjalnych rywali.
Pojedynki polegać będą na wykorzystywaniu dwóch spośród pięciu kolorów
magii (np. przywoływanie potworów i rzucanie czarów) oraz rozmaitych
artefaktów, celem pozbawienia oponenta dwudziestu punktów energii
życiowej. Całość zostanie okraszona bogatą w szczegóły oprawą graficzną
3D.
Developerzy zaimplementują zarówno tryb single-player
(wykonywanie szeregu zadań w ramach sześciu obszernych rozdziałów
fabularnych), jak i opcję zabawy wieloosobowej. Warto zaznaczyć,
iż ma istnieć internetowy ranking graczy wraz ze statystykami oraz
możliwość pobierania z Sieci darmowych dodatków.
Roli wydawcy Magic: The Gathering - Battlegrounds podejmie
się korporacja Atari. Wśród docelowych platform sprzętowych figurują
PeCety i konsola Microsoft Xbox.
Alians sowiecko-amerykańsko-angielski kontra oś Berlin-Rzym-Tokio
eLKaeR
Programiści z TimeGate Studios, czyli autorzy m.in.
Kohan: Immortal Sovereigns, pracują obecnie nad pozycją o nazwie
Axis & Allies: RTS. Tytuł ów jest kolejną próbą przeniesienia
do wirtualnej rzeczywistości popularnej gry planszowej, stworzonej
przez firmę Avalon Hill. Tym razem podjęto decyzję o utrzymaniu
projektu w konwencji strategii czasu rzeczywistego.
Będziemy mogli opowiedzieć się po jednej z pięciu stron
konfliktu (Związek Sowiecki, Stany Zjednoczone, Anglia, Japonia
i III Rzesza) podczas II Wojny Światowej i poprowadzić nasze siły
militarne do zwycięstwa.
|
|
Oprócz wydawania rozkazów dla jednostek lądowych, powietrznych
i nawodnych istotne mają być także elementy ekonomiczne (organizowanie
zaplecza logistycznego itp.). Warto zauważyć, iż aplikacja pozwoli
użytkownikom na interakcję z historycznymi postaciami szefów państw
(np. Józef W. Stalin, Winston L.S. Churchill i Adolf Hitler) oraz
dowódców wojskowych (Gieorgij K. Żukow, George S. Patton, Isoroku
Yamamoto itd.). Całość uzupełni opcja zabawy online i losowy generator
scenariuszy.
Roli wydawcy omawianego produktu podejmie się korporacja
Atari. Premiera pełnej wersji nastąpi w czwartym kwartale przyszłego
roku.
Premiera wersji demonstracyjnej
Tony Hawk's Pro Skater 4
eLKaeR
Zgodnie z wcześniejszymi zapewnieniami firm Aspyr Media
i Beenox, światło dzienne ujrzała interaktywna edycja pokazowa PeCetowej
odsłony gry Tony Hawk’s Pro Skater 4. Z naszego działu Pliki – serwer
FTP możecie już pobrać instalator
o całkowitym rozmiarze 132,7 MB.
Demo zawiera jedną planszę (College), zbudowaną na wzór standardowego
amerykańskiego campusu. Ponadto developerzy zaimplementowali trzy
postaci wirtuozów deskorolki, czyli tytułowego arcymistrza oraz
Kareema Campbella i Boba Burnquista. Do tego dochodzą jeszcze cztery
tryby zabawy: kariera zawodnicza, wyścig z czasem, jazda nieograniczona
i praktyka (w specjalnie wydzielonym miejscu). Natomiast w tle słychać
dopasowany do klimatu utwór o nazwie T.N.T. autorstwa kultowego
zespołu rockowego AC/DC.
Wymagania sprzętowe omawianej aplikacji to Pentium II
800 MHz lub równorzędny; 256 MB RAM; karta graficzna GeForce2 lub
równorzędna z 32 MB pamięci VRAM; 490MB wolnego miejsca na twardym
dysku.
|