GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Znalezione w sieci "Demo in 64 kb............Szczęka opada"

05.01.2003
20:02
smile
[1]

Davidian [ Konsul ]

Znalezione w sieci "Demo in 64 kb............Szczęka opada"

To co zobaczyłem po prostu rzuciło mnie na kolana.To jest demo i nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie to że zajmuje......64 kb.Mi osobiście szczęka opadła jak zobaczyłem co można w 64 kb zmieścić .Po prostu wypasX10.Zanim coś napiszecie to sciagnijcie to i zobaczcie.
https://www.republika.pl/szkieletx/squish_by_and.64kb!!!.zip
https://www.republika.pl/szkieletx/fr08_final.64%20kb.zip

Pozdrofka
Davidian

05.01.2003
20:08
smile
[2]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

zassałem, rozpakowałem, uruchomiłem i nic nie zobaczyłem
gdy chce załączyc pojawia sie komunikat, klikam na OK i kicha, nic sie nie dzieje

05.01.2003
20:25
[3]

Grucha [ Konsul ]

Tak .....zassalem i szczeka opada...jezeli to demo nie dogrywa nic z netu bo i z takimi sie spotkalem a tego nie sprawdzilem.
Ale jezeli to ma faktycznie 64 kb to autor jest gosciem.
BTW:znacie moze jakies fajne linki do stron z popisami animacji w 3D ???
Pozdro.

05.01.2003
20:31
smile
[4]

mateusz2 [ Senator ]

niom..dziwne:)
za mało cos to zajmuje...

05.01.2003
20:33
smile
[5]

tsunami [ PS3 ]

zeczywiscie szczena opada 64kb bez kitu !! facet zna na tym co robi !!

05.01.2003
20:34
[6]

Annihilator [ ]

to ma napewno 64 kb. A na scenie się takie tworzy więc nie szczenkujcie :) zaraz zassam i obejrze - pewnie to to samo co jakiś czas temu było...

05.01.2003
20:37
smile
[7]

Lrypz [ Generaďż˝ ]

mi dziala...prezentacja 3D bardzo fajna, najlepiej pokazac komus do obejrzenia, pozniej spytac ile na oko wedlug niego zajmuje...na poczatku trwa "decrunching", ciekawe co to jest? Wydaje sie niepojete zeby takie demo zajmowalo tylko 64kB.

05.01.2003
20:39
smile
[8]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

całkiem spoczko

05.01.2003
20:41
smile
[9]

Grucha [ Konsul ]

ponawiam pytanie
znacie moze jakies fajne linki do stron z popisami animacji w 3D ???

05.01.2003
20:50
smile
[10]

He2rd [ Pretorianin ]

To jest GIT!
Heh...łezka mi się w oku zakręciła,przypomniałem sobie demoscene z czasów Amisi...Tam to się działo!
Moge was zapewnić ,ze nic z netu tu nie dogrywa,to wszystko są efekty tworzone w czasie rzeczywistym.Majstersztyk.

05.01.2003
20:54
[11]

Orrin [ Najemnik ]

a myslalem ze widzialem ze nic mnie juz nie zaskoczy

05.01.2003
20:57
smile
[12]

diabelek1 [ szczęśliwy ]

NIESAMOWITE!! I faktycznie... tez myslalem, ze cos z netu bedzie dogrywal a tu nic.... BOSKIE

05.01.2003
21:00
smile
[13]

Lightning [ Chor��y ]

Davidian te demo jest wspaniale ten AND ktory jest autorem tego cuda musi byc prawdziwym geniuszem! Sam chcialbym taki talent..:) Sciagnalem tez wszystkie jego dema i sa rownie swietne jak to polecam takze demo Fr08Final tez zajmuje 64kb Niesamowite jak ten gosc mogł tak wiele swojego wysilku wpakowac do 64 kb GENIUSZ !! Demko ktore polecilem jest do pobrania ze strony autora czyli : https://www.intercon.ru/~and

05.01.2003
21:24
[14]

peteras [ spamer ]

A co powiecie na to: https://people.freenet.de/freeek/SajjadAli.swf

Tylko muzykę trzeba dać głośno i oglądnąć do końca bo na początku jest tylko tekst

05.01.2003
21:42
[15]

MMRR [ Centurion ]

Tu jest kilka produkcji

05.01.2003
21:47
[16]

earthquake [ Konsul ]

Nie chce mi sie uruchomic to demko :-((

05.01.2003
21:52
smile
[17]

Quetzalcoatl [ Konsul ]

Moglibyscie tak zainteresowac sie kiedys tym, co sie dzialo nie tak dawno - ot pare lat temu.
I ta czacha jest tylko dlatego, że nikt z was nie wspomina o najważniejszym.

Te pradawne czasy kiedy goscily i rzadzily Atari/Commodore a i wczesniej - Spectrum/Amstrad itd. Kompy wtedy (lepsze) MIAŁY PO 64KB i caly program sie w nich miescić musiał. Oczywiscie programisci-artysci-graficy juz załapali że maszyna może dużo, choć wtedy rozdzielki były hmm... słabe i drążyli i drążyli i drążyli, aż w końcu raz na jakis czas na telewizorze/monitorze takiego atari/commodora pojawiało się coś poprostu pięknego. W końcu również pojawiły się też kompy lepsze, szybsze, mające więcej pamięci. ALE scena tzw. SCENA 64KB pozostała i przeżyła AMIGI mające kilka megów pamięci kuszących, i przeżyje też PC mam nadzieję :) Zresztą jak widzisz sam 64kb to duzo pamięci. Trzeba je tylko umieć wykorzystać i zapomnieć o wielkich teksturach/wave'ach itd. A najlepiej zapomniec w ogóle co to tekstura/wave i wyczarowac funkcje które je wygenerują zajmując ułamek pamięci. ALBO wpaść na inne niebłahe rozwiązanie...

05.01.2003
21:57
smile
[18]

Edyl [ Centurion ]

nie moge wlaczyc pisze takie cos ! Cannot execute "C:\WINDOWS\TEMP\Rar$EX01.76i\fr08_final.64 kb\fr08v101.exe"-juz po rozpakowaniu zipa.

05.01.2003
21:57
[19]

MMRR [ Centurion ]

I jeszcze 2 linki:
https://www.back2roots.org/Demos/PC-Demos/
https://millennium.fortunecity.com/lala/689/demo/Intro64K2000_1.htm

05.01.2003
22:06
[20]

yazz_aka_maish [ Legend ]

Nie wierzę aby te dema zajmowały tylko 64kB....musi się dociągać z netu albo coś......jeśli się mylę to gość jest GENIUSZEM!

BTW w czym zrobić coś takiego? Jakie programy są potrzebne?

05.01.2003
22:07
[21]

Annihilator [ ]

Yazz -> to było przerabiane pare razy. zmieszczenie dema w 64 kb to nie sztuka. Ale te dema są podobno jednymi z najlepszych...

a co potrzeba? Assembler, OpenGL itd. itp.

05.01.2003
22:11
smile
[22]

Arahno [ Senator ]

No, no, no, calkiem ladne...

05.01.2003
22:17
[23]

Annihilator [ ]

nowe dzieło... świetne!

05.01.2003
22:18
smile
[24]

Bdx [ Senator ]

nic sie z netu nie dogrywa - to po prostu jest bardzo ładnie spakowane...

05.01.2003
22:20
smile
[25]

Bdx [ Senator ]

no bo co myslicie sie dzieje jak widzimy pasek....? :)

05.01.2003
22:42
smile
[26]

Grucha [ Konsul ]

mmmmm....
dobre linki
dema znakomite....

05.01.2003
22:45
[27]

tomirek [ ]

Ludziska to w wiekszosci powielane elementy (np mur czy rozeta) i proste funkcje (obracanie itp) wiec jakbym nie wiedzial, ze ma 64 to tak na oko dalbym 200KB. Ale zmieszczenie tego w 64 to juz faktycznie jest wynik...

05.01.2003
22:50
smile
[28]

Grucha [ Konsul ]

Pewnie wszyscy zainteresowani wiedza o co chodzi a mianowicie: film "Katedra" polskiego grafika( Tomasz Bagiński)-puszczaja go czasem w kinie przed wlasciwym seansem.
To tez rusza,moze w troche innych kategoriach ale to tez jest majstersztyk (dostepny na eDonkey/eMule)

05.01.2003
22:51
smile
[29]

volvo95 [ Legend ]

Kurde dobre to !!!!!!!!!

PS. Ja bym to upchnął w 40 kb :)

05.01.2003
23:00
[30]

Siny26 [ Pretorianin ]

no demko całkiem całkiem i to w 64kb fajna sprawa

05.01.2003
23:26
smile
[31]

He2rd [ Pretorianin ]

https://www.back2roots.org/Demos/PC-Demos/ ------>>>MMRR<<<----- Za ten link wielkie virtualne piffko i dzięki... Miło wrócić do korzeni...

05.01.2003
23:33
[32]

Tiges [ Konsul ]

eeee .. to nie sa fajne dema ... :) polecam heaven 7 ... raytacingi w czasie rzeczywistym ... i chodzi pod windows ..
jak ktos chce to nievh poda e-mail albo poszpera na www.scene.org

Yazz ... demoscena :) .. to jest konkurencja intro 64 kb ..
zobaczylbys produkcje 256 bajtowe :) (nie kilobajtowe :) a bajtowe) kolo zrobil cos ala wolfenstein :)

05.01.2003
23:36
[33]

Tiges [ Konsul ]

aha .. podpis by sie przydal :)
tiges/WIZZ.arts

05.01.2003
23:44
[34]

Tiges [ Konsul ]

aha .. i to nie sa animacje .. liczone jest w czasie rzeczywistym ..

06.01.2003
05:56
smile
[35]

Aristos [ Pretorianin ]

No akurat to intro pochodzi ze stronki www.farb-rausch.com, i wcale nie jest najlepsze... sprawdzcie fr-19, tylko potem szczek nie szukajcie (beda pod stołem). Polecam też stronke scene.org, a takze https://twojepc.pl/teksty.php?id=08-scena - kilka starszych demek. Takie Intro czy demko oglądamy kilka minut, a zastanówcie sie ile je sie robi, a ile czasu trzeba było poświecić by je umieć zrobić... Dla niedowiarków: intra wykorzystują gotowe procedury Directa i np. OpenGl (a kto oglądając to pod windą nie ma Directa?). Tak to SCENA, bejbe.

06.01.2003
06:31
smile
[36]

sheld0n [ Wujek Dobra Rada ]

wow!
kiedy to ogladalem, rodzina sie ze mnie smiala, ze wygladam jak steven hawking. :))
demko jest niesamowite! wiele gier wyglada gorzej i zajmuje wiecej mega!
ponad to, zwroccie uwage, ze gdyby to nagrac w divx'ie, to by zajmowalo wiecej! jestem pod ogromnym wrazeniem!
pod koniec demka, jest napisane ze normalnie to wszystko zajmowaloby 1.9 GB! szkoda ze nie napisali jak oni to zmniejszyli... :/


ale rany! jo jest najpiekniejsza rzecz jaka widzialem, ktora zajmuje tylko 64 kb!!

06.01.2003
06:41
[37]

sheld0n [ Wujek Dobra Rada ]

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeju! to zapiera dech w piersiach! zobaczcie link ponizej! to wyglada lepiej od dooma 3 a zajmuje mniej niz 64.1 kb!
to jest naprawde niewiarygodne, jak to sie dzieje, ze programisci gier jeszcze sie tymi ludzmi nie zainteresowali?!

06.01.2003
06:45
[38]

sheld0n [ Wujek Dobra Rada ]

gdyby to wszystko wdrozyc do biznesu gier komputerowych, srednio gra zajmowalyby mniej niz jedna dyskietke!
(wlasnie zdalem sobie z tego sprawe i musialem wam to powiedziec :))

06.01.2003
06:56
smile
[39]

sheld0n [ Wujek Dobra Rada ]

przepraszam, ja naprawde nie statsuje. jestem tylko pod przeogromnym wrazeniem.
moja nowa tapeta (screen z demka do ktorego dalem link), w jpg zajmuje wiecej niz cale demo. pomimo ze jest skompresowana do 90%. ci ludzie to geniusze!

06.01.2003
08:53
[40]

Tiges [ Konsul ]

Powiedzmy ze myslacy inaczej :)
kwestia w wykombinnowaniu jak to zrobic ... wezmy muzyke, ktora trwa ile zajmuje demo ..
jak zrobic aby zajmowala mniej? przede wszystkim uzyc formatu trackera ... wtedy otrzymamy patterny (zwykly plik tekstowy - swietnie sie kompresuje) i sample .. tutaj trzeba pokombinowac ... mozna uzyc ktotkich zapetlonych sampli (po kilka bajtow), ale muzyka bedzie ala c64 .. choc niewielka ... a jak zrobic aby brzmiala lepiej? napisac generator sampli! ... nalozyc dwa sinusy na siebie lub wygenerowac fale szumowa i zajmnie to o wiele mniej miejsca nic normalby wave ..
polecam heaven 7 gdzie nie ma zadnej akceleracji a cale intro to jeden wielki ray-tracing (nie rendering) w czasie rzeczywistym na generowanych samplach i teksturach ... wierzcie mi ze od strony kodu jest to o wiele trudniejsze do zrobienia niz te akcelerowane intra.

z polskich ftp-ow to polecam ftp.klosz.art.pl
nie nalezy tez zapominac o www.scene.pl

tiges/WIZZ.arts

06.01.2003
09:57
[41]

He2rd [ Pretorianin ]

SheldOn-piszesz,ze jeden obrazek zajmuje wiecej niz,całe demo.Masz racje,ale nie jest to wcale czarna magia...Demo nie składa sie z miliona obrazków tworzących animacje,tylko z procedur generujących efekty w czasie rzeczywistym.Otwórz notatnki,napisz w nim wyraz demo i zrób screenshota-bedzie zajmował o wiela więcej niż sam program np.100kb (Notatnik czy cokolwiek),a przeciez sam wyraz demo to pare bajtów...W tym tkwi istota i cała "tajemnica".

06.01.2003
14:55
[42]

MMRR [ Centurion ]

A tu rozne produkcje, rozne kategorie (m.in. demo 16bajtowe) na rozne platformy

06.01.2003
15:05
[43]

sheld0n [ Wujek Dobra Rada ]

He2rd - ja wiem, ze to nie sa zadne argumenty. i nie maja nimi byc. ja po prostu pierwszy raz widze cos takiego, i sie tym strasznie podniecam :)

06.01.2003
15:15
[44]

Tiges [ Konsul ]

sheldon -> to sie i kilka lat spozniles, choc ten pociag dalej jedzie .. rozkwit sceny to lata 1991-1996 (na oko)
teraz ludzie nie maja zapalu tworczego takiego ;)

06.01.2003
15:17
[45]

Tiges [ Konsul ]

sheldon -> i tak naprawde to nic nie zobaczyles ;) scena to nie tylko intra 64k .. jeszcze jest muzyka, dema, grafika 2d i 3s, ASCII, swap, magi, grupy ;)

06.01.2003
15:20
[46]

Tiges [ Konsul ]

Sheldon -> i jeszcze jedno .. produkcje prodkami, ale scena to przede wszystkim ludzie :D

06.01.2003
16:15
smile
[47]

morphrox [ Legionista ]

jEZU NOOO NIESPODZIEWALEM SIE ZE LUDZIE MALA TAKIE MOZLIWOSCI W TAK MALYM PLICZKU HEHE WRECZ DLA MNIE NIEMOZLIWE HETNIE POZNAL BYM TEGO GOSCIA KTORY TO ZROBIL

06.01.2003
16:40
[48]

zblokowany-xmaster [ Junior ]

Witam, mam pytanko, ponieważ takie efekty da się zmieścić w 64KB to dla czego programiści robiący gierki nie zoptymalizują swojego kodu żeby np taka MAFIA chodził na 1 płycie (czy też dyskietce) i nie zajmowała prawie 2 GB??
Po prostu nikomu się tego nie chce i łatwiej jest załadowac MASĘ tekstur zamiast napisac je!!!

06.01.2003
17:20
[49]

Tiges [ Konsul ]

to masz pytanie czy na nie odpowiadasz? :D

06.01.2003
17:28
smile
[50]

Raziel [ Action Boy ]

przecież to juz bylo na forum jakis rok temu!

06.01.2003
18:48
smile
[51]

atari800 [ Pretorianin ]

Rozwijając to co napisał Quetzalcoatl dodam że ten łepek, który robi większość demek fr (te najlepsze) to Chaos który robił już zajebiste demka w czasach Amigi (wtedy należał do Sanity).
Mnie z jego demek najbardziej powala fr-16 - zajmuje 16 bajtów :-))) (to nie żart)

06.01.2003
19:17
[52]

QQuel [ Master of Puppets ]

Animacja cieszy oczy, ale nie każde moje oczy nie wytrzymały tych zamazań ekranu. Po prosty za jaskrawe to wszystko. Ale z wielkością pliku- no po prostu super

06.01.2003
20:07
[53]

Tiges [ Konsul ]

koder pewnie bedzie mial koszmary przez ta "animacje" :D

06.01.2003
21:27
[54]

oksza [ Senator ]

PROSZE PAŃSTWA...


chcecie weidziec, czemu ten kod jest taki mały?.

1. Po pierwsze dema wykorzystuja bardzo mocno kod DirectX i chyba wszystkie możliwe jego funkcje naraz.

2. Po drugie używają specjalnych metod wewnętrznej kompresji.

3. Po trzecie teksturki są mocno popakowane i maluteńkie, poza tym świetnie ustawione

4. W takim demie, w przeciwieństwie go gier, nie trzeba się martwić "resztą" otoczenia. można renderować bloba czy cuśtam i wygląda to super...

06.01.2003
22:59
[55]

Tiges [ Konsul ]

1. pudlo :)
2. trafiony
3. powiedzmy 5 ;) .. czesc tekstur jest generowana
4. tu mozna podyskutowac .. szczegolnie jak mamy doczynienia tylko z 3d lub z raytracingiem .. popatrz na heaven 7 .. na scene.org jest

07.01.2003
10:33
[56]

yazz_aka_maish [ Legend ]

Tiges ja doszedłem do takiego samego wniosku jak oksza....chodzi o tego Directa.....ale skoro mówisz że nie....sam już nie wiem, być może jestem ograniczony ale jak można coś takiego zmieścić w tak małyp pliku??

07.01.2003
10:36
[57]

Tiges [ Konsul ]

stardze intra 16 i 64kb byly pisane dla srodowiska DOS. i jakos rade sobie dawali i byly nie mniej efektowne Heaven 7 tez jest w dwoch werdjach .. dla windows i dla dos .. nie wykorzystuje dx :)

07.01.2003
11:14
[58]

Prezes_Krzychu [ PREZES ]

..zajebiste...dobry koder...

07.01.2003
12:05
[59]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

racja..szczęka opada:)

07.01.2003
12:06
[60]

Adamss [ -betting addiction- ]

LOL ...pierwszy raz widze zeby demo zajmowalo 64 kb ;)

07.01.2003
12:39
[61]

Tiges [ Konsul ]

ta ... a jeszcze sa 16 kb, 4kb i 256 bajtowe :>

07.01.2003
12:40
[62]

He2rd [ Pretorianin ]

Adamss - młody jesteś i życia nie znasz :))))
są dema,intra,dentra itd. zajmujące mniej niż 64 kb

07.01.2003
12:41
[63]

He2rd [ Pretorianin ]

Tiges - wyprzedziłeś mnie :)

07.01.2003
12:59
[64]

Owen [ ]

Jak czytam wszystkich tych tych którzy uważają, że takie demko w 64k to normalka to mi się słabo robi. K**** koderzy się znaleźli i wielcy specjaliści. Annihilator - znawco sceny, przedstwa nam swoje 64kilowe demo jeżeli uważasz, że to demko jest niczym specjalnym.

07.01.2003
13:35
smile
[65]

Judith [ Gladiator ]

Owen - oczywiście, że takie demka to nie jest "normalka", to takie maleńkie perełki, dzieła sztuki... Jeno forumowicze zamiast się nimi ekscytować, skrywają swój podziw i udają fachowców od demosceny (nie liczę ludzi, którzy na prawdę mają coś tym wspólnego).

Obejrzałem wymienione wyżej demka i przyznam szczerze, że mnie zachwyciły. Po obejrzeniu Heaven 7 okazuje się, że nawet na Rivie TNT2 da się zrobić coś w rodzaju software pixel shading'u, :)). Podobnie "Poem to a horse" - rozwala...

07.01.2003
13:35
[66]

Tiges [ Konsul ]

Owen: a ty kim jestes? zjezdzilem kilkadziesiat parties, wygralem jedno compo (i to nie crazy), znam kilkaset osob na pc i ami scenie, a z kilkonastoma utrzymuje kontakt, bylem organizatorem dwoch parties (horizon) i ja sie pytam kto to do cholery jest Owen?

07.01.2003
13:39
[67]

Tiges [ Konsul ]

Owen : widzisz denerwuje mnie takie podejscie do sprawy ... trza ludziom tlumaczyc jak chlop krowie na rowie ;) .. a noz jeden sie zainteresuje scena? a ty tu wyjezdzasz "z morda" :>

07.01.2003
13:41
[68]

Tiges [ Konsul ]

po za tym chyba mnie troche ponioslo ;) ech ta praca ;) .. wszystko przez nia :D

07.01.2003
13:42
[69]

Tiges [ Konsul ]

Judith: milo ze docenilas (??) Heaven 7 ... moim zdaniem tez jest duzo lepsze od tych 3d ... po za tym tam wystarczy jakakolwiek karta graficzna.

07.01.2003
13:52
smile
[70]

Owen [ ]

Tiges ---> Owen to użytkownik komputera i gracz. Żaden znawca seceny, ale nie na tyle głupi aby na tyle interesujące demko nazwać normalką.

Widzisz Tiges, do twoich wypowiedzi nijak nie mam się co czepiać. Przynajmniej podajesz określone rozwiązania, w dodatku potrafię je sobie wyobrazić. Zauważ, że jest to normale forum o grach a nie scena secjalistów. Ja osobiście jestem pełen uznania dla takich dem. Życzę wszystkim koderom gier aby zamiast budować silniki się na GforceFX trochę pomysleli i przyłożyli się do optymalizacji.

Po prostu cholera mnie trafia kiedy ktoś przez nonszalancję uznaję małe działa za normalkę. To nie jest normalka i ludziska mają prawo i powinni szczękować.

Peace

07.01.2003
13:53
[71]

Owen [ ]

Sorry, nie widziałem innych postów poza tym z 13.39 jak pisałem swojego.

07.01.2003
14:02
[72]

Tiges [ Konsul ]

luz ... troche moja wina ;) .. przyznaje sie bez bicia :) ... troche za pozno zauwazylem ze masz troche racji w tym co napisales :) .. ech goraczka ze mnie, goraczka ;)

07.01.2003
14:02
[73]

Owen [ ]

Autokorekta.

małe działa - małe dzieła (czyt. arcydzieła)

07.01.2003
14:37
[74]

He2rd [ Pretorianin ]

Tiges - widze,ze możesz mi pomóc...Pamiętasz może xtenda - XTD? Od dłuższego czasu szukam jego modułu pt.reproove i nigdzie go znaleźć nie moge...Moze go masz ,albo znasz jakiś link?

07.01.2003
14:43
[75]

Tiges [ Konsul ]

poszukam czy mam ... ale w domu dopiero ;) ..

07.01.2003
14:45
[76]

He2rd [ Pretorianin ]

All right. Szczekam z niecierpliwością.

07.01.2003
14:55
[77]

mikmac [ Senator ]

jesli chodzi o technologie to nie jest to cud. Textury sa procesowe (wektorowe). Zajmuja kilka linii kodu. To takie fraktale, tyle ze o znacznie prostszych wzorach matematycznych.
Muzyka to odmiana MIDI - sa zapisane tylko nuty, a reszta jest wykorzystywana z bankow na karcie i DX.

Druga sprawa to geniusz zaprojektowania tak zgrabnych demek. Jest ich ponad 40. Zajmuje sie tym niemiecka grupa FargRaush, albo jako tak.

Kiedys to bylo na forum...

07.01.2003
15:13
[78]

mikmac [ Senator ]

hehe - co zabawne w tych demach relatywnie najwiecej miejsca zajmuje... tekst!!

Nie ma w nich ani jednej textury ani sampla. Wszystko jest generowane. Textury wygenrowac jest stosunkowo latwo. POdobnie z muzyka. Jednak sztuka jest zrobic takie LADNE demko - przemyslane i zgrane.

Jedyne co jest tam kompresowane to linie kodu - bo tam nie ma nic wiecej.....

Mysle ze kod tego programu to okolo 300 500 KB. Popatrzcie,z e tam wszystko porusza sie w tym samym tempie - a to po to aby korzystac z tych samych obiektow podmieniajac im tylko wzory matematyczne...

07.01.2003
15:15
[79]

Tiges [ Konsul ]

Mikmak-> co do muzyki .. gowno prawda ... nie korzysta z zadnych bankow a z wlasnego generatora sampli .. lub z wlasnej bazy sampli ale te samle uzyte w intrach sa zaskomplikowane, aby je pakowac do pliku .. lepiej generowac

07.01.2003
15:18
[80]

Tiges [ Konsul ]

o .. niebylo drugiej wypowiedzi ...

07.01.2003
15:21
[81]

Annihilator [ ]

Owen -> czy ja umiejszam jakość tych dem? czy ja umniejszam umiejętności ludzi którzy to robią? Nie. Mówie tylko że takie dema się robi (w końcu troche ludzi się tym zajmuje. To jest tak jak z modelarstwem. sklecić model nie jest trudno, ale zrobić tak aby cieszył oczy - to już łatwe nie jest. Więc możesz napisać coś w stylu "to jest demo" i wyświetlić na ekranie. A możesz zrobić coś takiego. Różnica jest ale obydwa można nazwać "demem" (to 1. na siłe... ale...).

Ja nie mówie że jestem specjalistą - ale jedynie, że to demo jest w 64 kb, czyli "zwykłe" demo w 64 kb a nie jakieś "dogrywające z internetu".

I również uważam że te dema są małymi arcydziełami.

07.01.2003
15:24
[82]

Owen [ ]

Anni --> No to git ;-) Sprawa wyjaśniona. Nie złapałem poprawnie definicji "zwykłe".

07.01.2003
16:17
smile
[83]

PePe [ Centurion ]

Proponuję zobaczyć inne demko. Zajmuje 180kB, ale warto.
Link poniżej.
Obsługa:
LPM - przesówanie kulki w poziomie
RPN - przesówanie kulki w pionie
F1 - następna scena
F2 - poprzednia scena
F3 - resetowanie sceny

Pozdrowionka
PePe

07.01.2003
16:39
[84]

yazz_aka_maish [ Legend ]

PePe niezłe niezłe......





yazz czuwa
Peace!

07.01.2003
16:48
[85]

Tiges [ Konsul ]

Heard -> to twoj szczesliwy dzien ;)

07.01.2003
18:26
[86]

He2rd [ Pretorianin ]

Tiges ---- ZNALAZŁEŚ ??? :)

07.01.2003
18:27
[87]

He2rd [ Pretorianin ]

Aha .I jeszcze jedno .He2rd = Edward H , a nie Heard . Jak to literówka to spoko. :)

07.01.2003
18:39
smile
[88]

He2rd [ Pretorianin ]

PePe --> Mocne,mocne... Nie widzialem tego wcześniej i robi piorunujące wrażenie. Dzienx!
Ps.Jak macie jeszcze jakieś ciekawe produkcje to dawajcie!

07.01.2003
18:45
[89]

He2rd [ Pretorianin ]

Ps.Naprawde nie jestem statsiarzem,ale tak wyszło.Przepraszam.(ale chyba właśnie zostałem generałem :) lol

07.01.2003
19:05
smile
[90]

He2rd [ Pretorianin ]

TigeS - masz racje,to mój szczęśliwy dzień...Szukałem tego modułu od bardzo dawna.Miałem go na twardym,w dziwnych okolicznościach został skasowany.XtD pisał swego czasu naprawde fajne kawałki,dawniej często go widywałem...Niedawno na emulatorze odpalilem pare dem z jego muzyką - odjazd! Ehhhh,gdzie te czasy.... Wielkie dzięki (marzenia sie jednak spełniają ;) ) . Pozdrawiam .
Ps.Ja naprawdę nie jestem statsiarzem!!! To czysty przypadek. :D

07.01.2003
19:14
[91]

slipknottoja [ Pretorianin ]

Jaaaaaaasne wszyscy statsiarze tak mowia:)

07.01.2003
19:46
smile
[92]

He2rd [ Pretorianin ]

Slipknottoja - nie odpowiem Ci,bo jeszcze posądzisz mnie wiesz o co...

07.01.2003
21:21
[93]

Tiges [ Konsul ]

He2rd -> rozumiem ze odebrales poczte? wyslalem na adrwes w profilu.

07.01.2003
21:23
[94]

Qbaa [ Generaďż˝ ]

Tiges -> ma twoja grupa jakąs stronke? jaką? i czy jesteś koderem, muzykiem, czy grafikiem? od kiedy sie tym zajmujesz?
a te Heaven 7 to to samo co na obrazku? jeśli tak to było to kiedyś w CD-ACTIONie :)
btw czy jesteś jakoś związany z SilverSharkiem?

inne FTP:
ftp://scena.toya.net.pl/
ftp://ftp.klosz.art.pl/

07.01.2003
21:26
[95]

Qbaa [ Generaďż˝ ]

i jeszcze zapomniałem o stronce jednej z polskich grup

07.01.2003
21:29
[96]

Qbaa [ Generaďż˝ ]

oł fak! stronke znam już jakiś czas i linki działały, dopiero teraz zauważyłem że już nie działają :-(

07.01.2003
21:29
[97]

He2rd [ Pretorianin ]

Tiges --->Tak jak mówisz,nie inaczej... Jeszcze raz dzięX
Qbaa --->Heaven 7 to to co na obrazku.A linki już badam...

07.01.2003
21:36
smile
[98]

Riven [ infamousbutcher ]

Coś niesamowitego...

07.01.2003
21:52
[99]

Tiges [ Konsul ]

Qbaa -> dobrze kojarzysz ;) .. a juz nie naleze do zadnej grupy ;) .. praktycznie jestem juz na zasluzonej "emeryturze" ;) choc staram sie byc na bierzaco i od czasu do czasu na party pojade ;) . a bawie sie muzyka (bawie to dobre okreslenie ;) )

07.01.2003
21:54
[100]

Tiges [ Konsul ]

Qbaa -> heaven 7 to ja naplycie cda umiescilem ;) ... na scene.org jest wersja finalna. w rozdzielczosci 800x600 i przy raytracingu 1x1 wyglada jeszcze lepiej ;) ale potrzebny jest mocny proc do tego.

08.01.2003
08:48
smile
[101]

PePe [ Centurion ]

Proponuję jeszcze jedno demko 64k

Pozdrowionka
PePe

08.01.2003
09:04
smile
[102]

PePe [ Centurion ]

I jeszcze demko 4k

Pozdrowionka
PePe

08.01.2003
09:12
smile
[103]

diabelek1 [ szczęśliwy ]

->PePe

Pierwsze demo jest w pierwszym poscie.... a to drugie jest swietne ;p

08.01.2003
09:20
[104]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

wow...nic ninnego nie moge powiedziec...WOW;)

08.01.2003
10:01
smile
[105]

PePe [ Centurion ]

A może demko 256b?

Pozdrowionka
PePe

08.01.2003
10:08
[106]

Tiges [ Konsul ]

na ftp.klosz.art.pl w katalogu scene/paties/poland/xenium99 jest kilkanasie niezlych demek 256 bajtow ..

08.01.2003
10:13
smile
[107]

PePe [ Centurion ]

No to jeszcze demko 29b

Pozdrowionka
PePe

08.01.2003
19:07
[108]

He2rd [ Pretorianin ]

Tiges - czy są w sieci jakieś produkcje,w które byłeś zaangażowany?Jak tak to zapodaj link.Obejżymy....

08.01.2003
21:49
[109]

diabelek1 [ szczęśliwy ]

->Pepe cos jest nie tak, te dema maja po 4 kb... gdzie te 256??

08.01.2003
21:55
smile
[110]

Riven [ infamousbutcher ]

Tiges --> wspominałeś o Heaven 7... chciałbym zobaczyć jak wygląda ray traceing :). Możesz podać dokładny link (na scene.org nie mogę znaleźć)?

z gory thx

08.01.2003
23:47
[111]

Tiges [ Konsul ]

Riven -> w dziale top dowloads jest na 5 miejscu chyba ;)

dziabelek -> dalem namiar na 256 bajtowki na kloszardzie

He2rd -> ostanie jest the grey ... w sumie nie taka rewelacja ;) .. jest na kloszardzie (ftp.klosz.art.pl) w dziele scene\patries\poland\abstrakt2002\demo (czy jakos tak podobnie ;)

09.01.2003
09:57
smile
[112]

He2rd [ Pretorianin ]

Tiges - nie moge znaleźć tego dema...Jedyne co znalazłem to skład osobowy grupy (a konkretnie skład ilościowy) -drogą dedukcji doszedłem do wniosku,ze grupa volgi liczy sobie 7 osób... :)))))))))))))))))))))))))))))

PC demo compo:

01. (065pts) Dream Equation - Floppy
02. (047pts) eXper!enCe - addict
03. (037pts) future confused - procreation
04. (025pts) SynHronizE - Nah-kolor
05. (018pts) frozen - ruten
06. (007pts) grey - volgi - - - - - - - - - - - > Czy to jest to demo ?
quark - Nah-kolor

...:::w miare możliwości podaj dokładniejszy link:::...

09.01.2003
10:12
smile
[113]

Riven [ infamousbutcher ]

Tiges --> Nie wiesz, gdzie moze znajdowac sie szczeka po obejzeniu czegos takiego?...
Ray tracing, bez uzycia akceleratora mowisz?.. ekhm...

09.01.2003
10:14
smile
[114]

Riven [ infamousbutcher ]

Errata :)

hehe, ostatnie zdanie to maly potworek :)
Oczywiscie mialo byc:

"Bez akceleratora, powiadasz?"

09.01.2003
11:20
smile
[115]

He2rd [ Pretorianin ]

Ps.No chyba,że pojechaliście z waszymi dziewczynami...:)

09.01.2003
11:23
[116]

Tiges [ Konsul ]

demo robily dwie osoby .. to jest grey ;) .. trza to rozpakowac .. a te nazwy przy demach to grupy sa :) .. tylko my tacy niezrzeszeni :) ..

09.01.2003
11:24
[117]

Tiges [ Konsul ]

He2rd -> aha .. jest w katalogu 05 .. chyba ;)

09.01.2003
11:27
[118]

Tiges [ Konsul ]

Riven -> jak pierwszy raz obejrzalem heaven 7 to szczeki dluuugoooo szukalem :D

09.01.2003
11:31
[119]

Tiges [ Konsul ]

He2rd -> nie poprawka ... to plik 05.zip w katalogu scene\parties\poland\abstract2002\demo-zip\05.zip

a to co pokazales to wyniki byly ... niestety inne dema byly lepsze, choc kilka osob na nas glosowalo (na 3 produkcje mozna bylo oodac glos w danej kategorii)

09.01.2003
12:00
[120]

He2rd [ Pretorianin ]

Tiges - co jest!Na żartach sie nie znasz.Oczywiście że wiem ze to wyniki były.A demo zaraz sciągne.

09.01.2003
18:35
[121]

diabelek1 [ szczęśliwy ]

->Tiges Bardzo ladne...

09.01.2003
19:05
[122]

He2rd [ Pretorianin ]

Tiges - Obejżałem dwa razy.Nie bardzo wiem od czego zacząć.W życiu widziałem naprawdę mase dem,intr (AMIGA RULEZ!)itd. co też jak myśle upoważnia mnie do wyrażenia opinii....Ok - pojade prosto z mostu. Jako całość mi się nie podoba.Najlepszą robotę odwalił koder - brawo.Efekty na europoziomie,takie jak lubie,trochę oldschoolowe...Fajne.Grafik nie bardzo sie wykazał,ale generalnie nie przeszkadzał.Może być.
Teraz najgorsze - muzyka!Przykro mi Tiges,ale ^%$#*&((__)^&%$$ &*^*&^ 0)(*&^% $#@#$@ @#@# @#@!!!!!!! %$#@$#@@@ #@#@#@ @$%^% , $#%$ ,#$@$%#@ ! Acha i jeszcze jedno -------->>>>#$@!$%% !!!!!!!!!!!!!! Tu nie ma zmiłuj - muzyka to mój konik i gniota nie przepuszcze... Brakuje mi też designu...Widać wymuszone próby łączena muzy(bleee) z efektami(ok) ,ale to wszystko marne...Ogólnie kolorystyka dema jest ok- niebieskoszara i wogóle - tak jak tytuł wskazuje.Faljne są dwa przejścia między efektami , ale jest dużo dłużyzn - tu właśnie przydał by się ktoś od designu - wbrew pozorom to bardzo ważna osoba , niestety tu jej zabrakło.Muzyka sprawia ,ze całości brakuje dynamiki i rozpędu. Ok...nie bede sie już rozpisywał.Zawsze możemy jeszcze podyskutować.W żadnym wypadku nie chce sprawić ci przykrości i mam nadzieję , ze dalej będziemy się lubić ;)
Pozdrawiam!

09.01.2003
19:12
smile
[123]

Mietas [ Pretorianin ]

jestem pewien ze bylo to w jednym z cd-actionie.

09.01.2003
19:21
smile
[124]

He2rd [ Pretorianin ]

Bez komentarza.

09.01.2003
19:28
[125]

Tiges [ Konsul ]

He2rd -> ;) spoko wiem wiem ... ;) ale to bylo jakos tak od dupy strony robione ;) najpierw bylo demo, pozniej muza. Niestety trudno tak napisac jakas dobra muze ... podesle ci inny kawalek coby nie bylo ;)

09.01.2003
19:32
[126]

He2rd [ Pretorianin ]

oki- czekam z niecierpliwością

09.01.2003
21:14
[127]

diabelek1 [ szczęśliwy ]

A ja tez moge dostac?!

09.01.2003
22:54
[128]

He2rd [ Pretorianin ]

Ja proponuje powrót do przeszłości , konkretnie do czasów C-64. EJOY!

10.01.2003
01:28
[129]

Tiges [ Konsul ]

jezeli chodzi o c64 to trzebna koniecznie odwiedzic www.c64.w.pl

dem do sciagniecia jest cale multum i jeszcze troche ;)

diabelek: odwiedz www.tiges.republika.pl

napisalem ekstra strone w notatniku, gdzie mozna dwa modulki sciagnac ;)

10.01.2003
10:38
[130]

He2rd [ Pretorianin ]

Diabelek i inni - polecam tę stronę - jest super!
ps.W poprzednim poście miało być ENJOY a nie ejoy! :)

10.01.2003
11:20
[131]

Tiges [ Konsul ]

He2rd -> oczywiscie chodzi o www.c64.w.pl, a nie o moje 15 sekund pracy w notaniku :D ? (bo strona o c64 jest swietna, to sie zgadza :)

10.01.2003
11:23
smile
[132]

He2rd [ Pretorianin ]

buuuuuuuuu... Mi chodziło o strone Made in Notatnik :(...

10.01.2003
11:40
[133]

Tiges [ Konsul ]

a bo jest nowy styl minimal html :> ...laczy w sobie prostote, przejrzystosc i funkcjonalnosc ... Naleza sie tez pochwaly autorowi, ze dba o posiadaczy modemu ...

10.01.2003
17:15
smile
[134]

Dexter666 [ aka Harnaś, aka eiP ]

mi to nie pada......hoooo, szczęka odpada

10.01.2003
17:54
[135]

diabelek1 [ szczęśliwy ]

->Tiges eeee, moze lamerskie pytanko.. ale jak to uruchomic??

10.01.2003
18:52
[136]

Tiges [ Konsul ]

Dexter -> stronka powstala aby He2rd sciagnal 2 modulki, bo nie moglismy sie polaczyc bezposrednio, a email tez dlugo dochodzil pierwszy. Uwazasz ze nie spelnia swojego zadania?

diabelek -> Winamp daje sobie rade, ale ja polecam modplug playera ze strony www.modplug.com

10.01.2003
19:22
[137]

diabelek1 [ szczęśliwy ]

->Tiges

To z gitarka swietne! Natomiast to drugie jakos mi nie pasuje...

10.01.2003
19:38
[138]

Tiges [ Konsul ]

mam nadzieje ze nie sluchales w winampie tego z gitarka, bo tam sie rozjezdza akurat ;)

10.01.2003
20:00
smile
[139]

Jasió [ Centurion ]

Wiecie, jaki jest najlepszy dowód na rozmiar tych prezentacji przed spakowaniem?
Podczas "wczytywania" jednej z nich, wyskoczyła mi informacja o braku wolnej pamięci... mam 256 MB RAM...

10.01.2003
20:03
[140]

Tiges [ Konsul ]

podaj nazwe ktora to i co uruchamiales :) mam pewna teorie :D

10.01.2003
20:18
[141]

diabelek1 [ szczęśliwy ]

Zgadza sie, mam 256 ramu i prawie 500MB wolne na C: a podczas prezentacji fr-19 (chyba) wyskakuje "brak pamieci wirtualnej" (to sie pojawia w tle, mam xp i ten komunikat widze dopiero po skoncxzonej prezentacji, jako info i zaszlym zdarzeni)

_>Tiges W winampie wogle mi ruszyc nie chcialo :(. Tak z ciekawosci, co potrzeba, aby zrobic taka muzyczke??

10.01.2003
21:10
smile
[142]

He2rd [ Pretorianin ]

Witam! Ta częścć już się chyba zbyt rozrosła,więc założyłem nowy wątek.Dalszy ciąg proponuje kontynuować w części drugiej Mam szczerą i niekłamaną nadzieję, iż nie ostatniej :) .
Link poniżej.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.