GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Forum CM: RójFuhrer???

05.01.2003
16:51
[1]

Hanover Piącha [ Centurion ]

Forum CM: RójFuhrer???

Mam pytanie i nadzieje że ktoś by mi na nie odpowiedział.Czy snajperzy którzy wyruszali na akcje mieli ze sobą radio?chodzi mi o to że po rozstawieniu i wydaniu pierwszysch rozkazów taka jednostka chyba powinna być autonomiczna?Tak samo jak inne oddziały które nie mają środków łączności? Podobnie można by zrobić z załogami rozbitych czołgów które komputer wyprowadziłby z obszaru walki co by uniemożliwiło wykorzystanie ich jako mięsa do rozpoznania bojem.Jaką właściwie kontrolę w trakcie bitwy nad swoimi odziałami miał dowódca kompanii ? (IIWW)
Bo przecież nie widział z lotu ptaka całego pola bitwy ? Podobnie jak jego podkomendni.Informacja to potęga i nie wszyscy chyba mieli do niej dostęp w stylu CM?Gdzie właściwie w tym całym zamieszaniu jest miejsce gracza?Niewidzialne bóstwo wiszące nad polem bitwy ,Rójfuhrer wydający rozkazy swoim wojownikom bez ograniczen wynikających z terenu , sprżętu itd?Na ile to jest realistyczne ?Czy istnieja gry ktore uwzgledniaja taki problem dowodzenia -zupełnie sie na tym nie znam i interesuje mnie na ile ta cała organizacja/drabina do wydawania polecen działała w rzeczyistosci i kiedy/w jakich sytuacjach zaczęła się sypać - Czy seria CM prezentuje w tym momencie realistyczne podejście do sprawy?
Sorry jestem laikiem - prosze o wyrozumiałość ! :)

05.01.2003
18:00
[2]

Zenedon [ Oi! Boots&Braces Oi! ]

Snajperzy to mieli fajną robotę! Zostawiał ich gdzieś dowódca na przedzie oddziału i jak szedł przeciwnik to zabijali ilu się dało a później wybiegali i się poddawali co często było kwitowane serią ze stena albo thompsona:) A co do radia to wtedy były tak wielkie że snajper napewno nie nosił go ze sobą

05.01.2003
20:56
[3]

Naczelnyk [ Konsul ]

Ten problem może tylko rozwiązac gra wojenna online, gdzie każdy widzi tylko to co jego żołnierz/jednostka. Ech fajnie by było...Otwierasz okienko czat, żeby zdac raport dowódcy pólku, a tam komentarz "brak łączności radiowej- kabel uszkodzony" albo "radiostacja uszkodzona". W połączeniu z tym co już jest w cmbb /poziomy identyfikacji jednostek wroga/ byłoby super. Meldujesz dowódcy że naciera na ciebie kompania tygrysów, on daje rozkaz do odwrotu, a okazuje sie ze to byly pziV :-))))

05.01.2003
21:27
[4]

Hanover Piącha [ Centurion ]

Ech ,pytanie czy takiej gry doczekamy?Jak narazie fajnie byłoby jakby taki snajper po strzale sam zmienił pozycje w ciągu tury , ew. sie ukrył.Generalnie zarąbiście mogłoby byc jakby w CM byłby Multiplay na tej zasadzie, on ma kompanie , ty plutonik czolgow-kazdy osobno ma liczone Fog of War....

05.01.2003
21:31
[5]

Hanover Piącha [ Centurion ]

oczywiście chodziło mi że walczyłyby ludzkie druzyny Vs inny ludzki team na sporej mapie...mógłby być klimacik

06.01.2003
17:34
[6]

stary [ ZiP ]

tak, to byłoby super, aby można było tworzyć ludzkie drużyny vs inne ludzkie drużyny lub AI. Lekko zmodyfikowałbym ten pomysł w wersji dla 1 gracza: dostajesz pluton T-34 z przydzielonymi fizylierami, a kompanią piechoty (po Twojej stronie) ze wsparciem dowodzi AI... W wersji QB masz np. do dyspozycji 500 pkt, pozostałymi 1500 pkt dysponuje i dowodzi AI. Wiadomo jakie są cele taktyczne (flagi), koordynacja działań polegałaby też na tym, że gdy przychodziłaby pora na wykonanie ruchów przez człowieka, ten widziałby kierunki nararcia własnych wojsk (AI wcześniej by "pomyślał"), tylko statusy jednostek byłyby bardziej rozbudowane (np. "strzela" gdy widać, że jednostka sojusznicza strzela, ale nie widać celu do którego mierzy).

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.