GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Allegro

04.02.2010
17:00
[1]

lenk431655 [ Pretorianin ]

Allegro

Dostałem takiego maila.

"Sprzedający wystąpił do Allegro o zwrot prowizji, wybierając następujący powód niesfinalizowania transakcji:
Kupujący potwierdził chęć zakupu, lecz nie uiścił zapłaty"
Co on oznacza bo nie bardzo rozumiem. I co powinienem zrobić?


04.02.2010
17:01
[2]

rog1234 [ Gold Cobra ]

Powinieneś zapłacić.

04.02.2010
17:02
smile
[3]

Barthez x [ vel barth89 ]

Czy zdarzyło Ci się kupić coś, ale nie zapłacić? :P

04.02.2010
17:02
smile
[4]

kubomił [ Legend ]

Trza było uiścić zapłatę, teraz już po ptokach.

Jeżeli nie zapłacisz w ciągu 48 h, allegro nakłada karę w wysokości 200 zł (odsetki za każdy dzień). Więc radzę Ci - spiesz się!

04.02.2010
17:02
[5]

Mr.Eko [ Outlaws To The End ]

To znaczy, że kupiłeś coś na jakiejś aukcji i nie zapłaciłeś za to, więc koleś napisał do Allegro żeby mu zwrócili prowizję.

04.02.2010
17:02
smile
[6]

Saul Hudson [ Legend ]

04.02.2010
17:03
smile
[7]

123456789max [ Wujek MAX ]

Ostro :D

04.02.2010
17:04
[8]

mikAS :) [ Senator ]

znając życie pewnie młodszy brat / siostra kliknęli ci kup teraz albo co takiego ,potem się przestraszyli i napisali maila że nie mogą kupić . Słyszałem o takim przypadku .

04.02.2010
17:04
[9]

lenk431655 [ Pretorianin ]

sprawa wygląda tak:
-zamówiłem towar i czekałem na wysyłkę za pobraniem ponad 2 tyg. więc zadzwoniłem i powiedziano mi, że aukcja została anulowana.
Od początku tłumaczyłem mu, że wysyłka za pobraniem.
Jak pierwszy raz zadzwoniłem to powiedziano mi, że przesyłka na jutro dotrze a dzwoniłem 2 dni po złożeniu zamówienia.

04.02.2010
17:30
[10]

krukilis [ Konsul ]

Odpisz do Allegro i wyjasnij jak sprawa wygladala na prawde, bo najwyrazniej sprzedawca probuje wyludzic zwrot prowizji. Innymi slowy cos kreci :)

04.02.2010
17:36
[11]

lenk431655 [ Pretorianin ]

Dzięki. Tak zrobię.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.