Bandit82 [ Centurion ]
ID Software robi Nas w jajo ! :-(
Ostatnio bardzo gorący temat to Doom 3 Alpha.
Ludzie myślą nad nowymi kartami graficznymi, bo wszędzie można wyczytać
że Doom 3 bez min.GeForce 3 nie będzie chodzić i wyglądać tak jak powinien.
Niezbędny ma być pixel shader i evirnoment bump mapping, czyli ''bajery'' dostępne na GF3, pełnych GF4 i nowych Radeonach -
czyli kartach nie tanich.
Jak widaomo w sieci dostępna jest wersja alpha, i po jej obadaniu dochodzimy do tego ;
- engine Doom'a 3 nie korzysta WCALE ! z pixel shader'a !
Światła i cienie to tylko stencil shadows !
- engine Doom'a 3 nie korzysta WCALE ! z evirnoment bump mapping !
Bump mapping jest, ale to tylko dot3 a nie evirnoment ! -
dostępny nawet na starym GeForce 1
A jeszcze CD-Action [ bez FG3 ani rusz ] o tym pisze, i widząc Alphe wcale o tym nie wspomniało - a to ciekawe.
Więc wychodzi na to że jesteśmy Wszyscy robieni w jajo przez Pana Carmacka, NVIDIE i ATI ! Bo wcale engine Doom'a 3 nie jest tym czym miał być.I jest świństwem to, że ludzie z ID zalecają jako min. karte z pixel shader'em [ GF3 ] skoro ich gra z niego nie korzysta !
Goozys[DEA] [ Virus ]
Jak sama nazwa wskazuje jest to ALPHA więc normalne jest, że nie wykorzystuje wszystkich bajerów...
Rogue [ Mysterious Love ]
Bandit --> Na Twoim miejscu nie rzucałabym takich oskarżeń w odniesieniu do końcowego produktu, na postawie wersji Alfa. Poczekaj do oficjalnego dema.
Krookiet [ Pretorianin ]
Zgadzam się z tobą facet !!!