rog1234 [ Gold Cobra ]
Left 4 Dead 2 na X360... się tnie
Grałem ze znajomym na X360 (niedawno kupiony, nieprzerobiony, Elite w wersji Holiday Bundle, choć wątpię że to istotne) w demo Left 4 Dead 2 na podzielonym ekranie, i jakie było moje zdziwienie, jak zobaczyłem że gra nie chodziła płynnie. Po prostu obraz lekko skakał, jakby brakowało klatek na sekundę. To kwestia dema/gry ogólnie, Xbox się psuje czy coś? Bardzo mnie to zdziwiło, z innymi grami problemów nie było.
Proszę o nie robienie mi tu wojenek fanboyów, choć temat zapewne temu sprzyja - jak chcę się po prostu dowiedzieć, czy jak kupimy z kumplem pełną wersję L4D2, to nie uświadczymy takich nieprzyjemnych niespodzianek.
Wrzucone do kategorii konsole, bo to pytanie raczej sprzętowe, wydaje mi się że to dobra kategoria.
Robert542 [ Legend ]
Na split screenie faktycznie jest trochę mniej klatek na sekundę niż gdy gra się samemu. Spróbuj sam zagrać i zobacz czy będzie różnica.
Prodayle [ PRO TANK ]
a nie wiem czemu tak jest. bo gry nie mają prawa się ciąć, może to jakaś niedoróbka?
rog1234 [ Gold Cobra ]
Robert542
Czyli na splitcie to normalne, tak? W pełnej wersji też występuje? Niestety nie mam jak odpalić i sprawdzić czy tak chodzi przy jednym graczu, bo to nie mój XO, ale sprawdzę przy pierwszej-lepszej okazji :)
Ogólnie miałem często wrażenie że gry nie chodzą w 100% płynnie, wiem że brzmi to dziwnie, ale grając w choćby demo FIFA 10, miałem wrażenie że na animacji przed meczem animacja gubiła klatki, choć może ja wariuję... albo to kwestia trochę niedorobionych dem, bo niestety z pełnych wersji miałem okazję grać tylko w gry z pudełka (czyli w LEGO Batman i Pure, tam problemów nie było).
N0wak [ Generaďż˝ ]
Grałem na splicie w pierwsze Left 4 Dead i tam żadnych spadków animacji nie widziałem... Może rzeczywiście coś z konsolą?
Robert542 [ Legend ]
rog1234 ---> w pełnej wersji też tak jest. To znaczy nie wiem dokładnie jak to wygląda w wersji demo, ale w pełnej z łatwością można dostrzec, że grając na split-screenie, framerate jest niższy. Nie powiedziałbym, że się zacina, po prostu jest mniej klatek na sekundę. Mi to akurat nie przeszkadzało, da się przyzwyczaić.
Natomiast gdy gra się samemu, z framerate'm nie ma najmniejszego problemu.
rog1234 [ Gold Cobra ]
No, najwidoczniej to normalne. Cóż, dało się z tym żyć, po prostu na początku rzucało się w oczy, i chciałem mieć pewność czy przypadkiem konsoli szlag nie trafia, wielkie dzięki :) Być może zainwestuje się w L4D (pierwszego), skoro N0wak mówi że tam wszystko ładnie chodzi, zresztą i tak klimat z "jedynki" troszkę bardziej mi odpowiada :)
Robert542 [ Legend ]
W przypadku niektórych gier jest to normalne. Niektóre działają w 30fps, niektóre w ultra-płynnych 60fps.
Ale w przypadku Left 4 Dead 2 wydaje mi się, że framerate jest stabilny, nawet w split-screenie. Nie jest to 60fps, ale zawsze utrzymuje stałą ilość klatek na sekundę.
rog1234 [ Gold Cobra ]
W sumie mówiąc że się tnie może trochę przegiąłem, ale sprawiało wrażenie jakby chodziło wolniej niż inne gry w które graliśmy (i najwidoczniej po prostu tak było). Cóż, i tak najwyższy priorytet do wspólnego strzelania mają obie części Army of Two, więc jak trochę pomęczymy to demo L4D2, to się pewnie przyzwyczaję, bo ta ilość klatek rzeczywiście jest stała, ale troszkę niższa. Gry to nie uniemożliwia, takiej paranoi na punkcie FPS'ów nie mam :)
Eddy.adam [ Konsul ]
A to demko masz nagrane na płycie czy na dysku?
Mad Meat PL [ Generaďż˝ ]
L4D i L4D2 haczą na splicie, to normalne.