GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Internet NETIA - opinie

27.01.2010
10:37
[1]

xMAXIMx [ Rallye driver ]

Internet NETIA - opinie

Witam,

kończy mi się umowa w TPSA na internet i zastanawiam się nad zmianą operatora. Najlepszą ofertę wydaje się mieć na chwilę obecną NETIA, ale chciałbym zapytać czy są może jakieś problemy z tym operatorem.

Dostępne oferty:

TPSA = 3 miesiące 69,99 potem 9 miesięcy 99,90 (mam liveboxa już i nie wiem czy będę musiał płacić dalej dodatkowe 10,- za miesiąc za dzierżawę) długość umowy 12mc, szybkość 6144mb/s

MULTIMO = 99,- mc (musiałbym dokupić router wi-fi) umowa 12mc szybkość 6144mb/s

NETIA = 1zł 6 miesięcy, potem 79,- miesiąc (musiałbym dokupić router wi-fi) średnia opłata 59,50/mc. umowa na 24 miesiące. szybkość 8Mbit/s

oferta NETII wydaje się być najlepsza? Jakieś uwagi dotyczące spraw techniczych? rozłączanie neta, brak możliwości nawiązania połączenia? Inne problemy?

Proszę o jakieś uwagi.
pozdr.

27.01.2010
10:43
[2]

kjx [ Nelson Tethers ]

Od 4 lat jestem w Netii. Wcześniej TPSA i już nigdy nie chce mieć z nimi nic wspólnego. Dwa lata temu przeniosłem również telefon stacjonarny do Netii. "Obsługa" łącza o niebo lepsza. Cena przystępniejsza. Do tej pory miałem tylko jedną awarię - usunięta bardzo szybko i sprawnie.

27.01.2010
10:44
[3]

janek09091 [ Generaďż˝ ]

Sprawdź pierw tutaj https://netiaonline.pl/skantarek/standard/checkForm.do czy twój adres łapie się na llu, bo jeżeli nie to nici z 8 czy 4mbit.

27.01.2010
11:07
smile
[4]

qLa [ MPO Medic ]

xMAXIMx
Kolega jest pewien, ze te 8mb/s Netia Ci zaoferuje? Bo 8mb/s oni tylko moga puscic przy swiatlowodach, a nie laczach miedzianych.
Ja osobiscie do Netii juz sie nigdy nie zblize - od paru miesiecy walcze z nimi, zeby w koncu przestali mi naliczac za internet, z ktorego nie korzystam i ktory juz od dluzszego czasu nie jest mi swiadczony.
Co do awaryjnosci to w ciagu roku mialem okolo 3 awarii, co w T.P.SA zdarzylo mi sie w przeciagu chyba 10 lat.
Jak dla mnie rownie mierny, lub nawet gorszy monopolista niz T.P.SA

Ze swojej strony Netie odradzam, szczegolnie, ze musisz z nimi umowe na 2 lata podpisac.

27.01.2010
11:31
[5]

xMAXIMx [ Rallye driver ]

sprawdzone, faktycznie dostępna dla mojego terenu jest tylko opcja 6Mbit/s, poza tym nie obejmuje jej promocja i wychodzi 74,50/mc... kicha to samo co TP tylko umowa na 2 lata...

w sumie to w TPSA wychodzi po 92, 50/mc... i jeszcze nie wiem czy nie będę musiał płacić na livboxa te 10/mc. kurde drogo.

27.01.2010
11:33
smile
[6]

=D=2 [ Legend ]

Ostatnio z Netią mam same problem, ciągle się rozłącza itd.

W ciągu ostatnich 3 lat miałem parędziesiąt awarii a od trzech miesięcy mam już 5 jak nie więcej.

27.01.2010
12:39
[7]

budziakowski [ Generaďż˝ ]

Od Netii trzymaj sie jak najdalej, bo to jak wiadomo jeden z najgorszych ISP w Europie. Najpierw Ci sprzedadza 4Mbit, a potem bedziesz mial szczescie jak dostaniesz caly 1MBit, bo zwykle ludzie nawet tego nie maja, choc umowe podpisywali na 4Mbit . Oczywiscie potem zrobia Ci suprise'a i bedziesz placil wiecej niz bylo w umowie, za 4x wolniejszy net niz miales miec. Netia w zasadzie nie ma obslugi klienta, a przynajmniej nie da sie tam wcale dodzwonic. A nawet jak sie dodzwonisz, to i tak oleja Cie sikiem prostym.

Poczytaj sobie tutaj

27.01.2010
12:40
[8]

qLa [ MPO Medic ]

xMAXIMx
Przeciez nie musisz Liveboxa brac?
Ja wiem, ze u mnie ojciec bedzie na ta umowe 12 miesieczna na 6mb/s przechodzil za niedlugo, ale pewnie zrezygnujemy z Liveboxa, bo i tak z niego nie korzystam - uzywam Sagema F@st i to mi starcza;)
Poorientuj sie, czy nie ma jakiegos bardziej "lokalnego" providera u Ciebie - ja tak korzystam na studiach i mimo, ze jedyna opcja poza monopolistami to radiowka to i tak wole radiowke 6mb/s za 60zl przy umowie bezterminowej od czegos z Netii lub T.P ;)

Netie natomiast po raz kolejny odradzam - to juz lepiej idz do T.P, bedziesz mial to samo, o ile nie lepiej, a przynajmniej nie podpisujesz umowy na az 2 lata ( jak dla mnie to bardzo dlugi okres ).
Netia szybciutko potrafi z Toba podpisac umowe, ale gdy przychodzi do rezygnacji z tej firmy to przechodzisz droge przez meke.

Edit:
Co do posta wyzej - sam to moge potwierdzic, Netia lubi nagle, po np. 2 miesiacach korzystania doliczyc 12zl za "Bezpieczny internet", ktorego ani nie zamawiasz, ani nie bardzo wiadomo co daje.
Rozmowy z BOK, jezeli masz cos do zalatwienia trwaja okolo 2 godzin ( 3 razy tyle mi zajelo rezygnowanie z umowy, a rachunki mi do teraz przychodza, za usluge, ktorej w ogole fizycznie nie ma ).

27.01.2010
12:47
smile
[9]

alexej [ Piwny Mędrzec ]

Stary, uciekaj od Netii jak najdalej.

Ścisłe centrum Krakowa. 10 października podpisaliśmy umowę, w ciągu 30 dni internet miał być i działać.

Po 30 dniach dostaliśmy modem, podłączyliśmy do gniazdka i nic. Telefon jeden, drugi, trzeci. Za każdym razem informacja "dobrze, przekazujemy technikom, najwyższy priorytet, w ciągu 48h będzie działać".

Dzwonimy do nich kilka razy w tygodniu. Wciąż takie odpowiedzi. żadnej możliwości porozmawiania z kimś kompetentnym, żadnych realnych rozwiązań. Teraz jest 27 stycznia. Od 3 miesięcy słyszę tylko info, "ok, będzie działać w ciągu 48h". Już nam ręce opadają, bo człowiek czuje się jak wariat. Kompletna bezsilność.

Życzę tępym ch* rychłej i bolesnej śmierci.

27.01.2010
12:49
[10]

qLa [ MPO Medic ]

alexej
E tam zadnej mozliwosci pogadania z kims kompetentnym - mi sie udalo dopchac do technika po 3 godzinach rozmow, czekania i przekierowywania od jednej pani do drugiej :)

27.01.2010
12:53
[11]

Snakepit [ aka Hohner ]

Kolega ma Netię i tylko narzeka, co chwila rozłącza się, resetuje itd. a na infolinii mówią "u nas nie ma problemów" czyli typowe "a u nas działa"

OMIJAĆ Z DALEKA

27.01.2010
13:04
[12]

Ello997 [ Generaďż˝ ]

ja mam netię od 2-3 lat i jeszcze nigdy nie było żadnego problemu. Nic się nie rozłącza, a jak jest jakiś błąd przy połączeniu(co się prawie w ogóle nie zdarza) to zazwyczaj trwa do 2h.
Nieraz dzwoniłem na obsługę klienta i też wszystko w porządku. Prędkość łącza też mam taką jaką powinienem mieć, nawet przed chwilą zrobiłem test i wyszło w porządku.

Więc nie rozumiem powyższych wypowiedzi na temat tego operatora..

a drogę przez mękę podczas rozwiązywania umowy to miałem z TP. Jak dla mnie to banda debili.
w TP praktycznie codziennie jakieś kłopoty z połączeniem były i conajmniej raz w tygodniu musiałem dzwonić na obsługę klienta. Kiedyś miałem jakiś błąd przy połączeniu to kazali mi zrobić jakieś inne połączenie(nie przez program tp) i wyszło tak że musiałem komputer cały formatować bo nic już nie działało. A okazało się że to u nich był problem, a nie u mnie.

27.01.2010
13:05
smile
[13]

HETRIX22 [ PLEBS ]

Mój kolega ostatio kupił NETIE zakładali u niego ją ponad tydzień i na dodatek dali mu modem i kazali samemu zainstalować sterowniki (nie dołączone) i tłumaczyli mu wszystko w sposób (Prosze ściągnąć sterowniki do modemu)i koniec, nie wiadomo było nawet jakich sterowników.

27.01.2010
13:05
[14]

.exe [ Pretorianin ]

Tak samo-odradzam Netię. swego czasu miałem w pracy 2mb w pracy w TP i 2mb w domu z Netii. Jakość neostrady a co najważniejsze realna prędkość o niebo lepsza niż w Netii.

27.01.2010
13:07
[15]

mautrix [ Foo Fighter ]

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=9910314&N=1
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=9863218
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=9859970
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=9633166
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=9739014
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=9585921

Być może to pomoże Ci w decyzji. Sam już kilka razy na tym forum wspomniałem o swoich problemach z netią, nie chce mi się tego wałkować od nowa. Napisze tylko, że też chciałem zmienić dostawce na Netie. Sytuacja wyglądała mniej więcej tak:
czekanie na dokumenty - jedyny praktycznie dostępny kontakt to infolinia - przepychanki z TP trwające 4 miechy - obciążenie mnie karą z kosmosu - stracony czas i nerwy

Nie polecam.

27.01.2010
13:26
[16]

Gilmur [ Kopaczkens ]

Mam netia już 3 lata i nie narzekam śmiga ładnie tylko ostatnio coś zwalnia. Jedyne co mnie wnerwiło to oczekiwanie (3 miesiące) na podłączenie neta.

27.01.2010
13:31
[17]

madowaty [ Centurion ]

Od roku mam Netie i zero problemow, nic nie rozlacza, nic sie nie resetuje itp. Ping lekko mniejszy niz na wczesniejszym dslu'u z tpsa.

27.01.2010
13:33
[18]

Azazell3 [ Żywy Trup ]

Netia 16MB/s - śmiga elegancko czasami się zawiesi może no raz w tygodniu coś się tam rozłączy ale to prawie nic. Pingi znakomite - w grach super!

Bardzo się opłaca 90zł na półtora-miesiąca za takie szybkie łącze!

27.01.2010
13:37
[19]

red_baron [ pVd ]

od ponad 2 lat mam netie - przez ten czas odnotowalem jedna awarie, trwala ok. pol godziny, takze z czystym sumieniem - polecam!

27.01.2010
13:52
[20]

promilus1 [ Człowiek z Księżyca ]

MÓJ POST Z GRUDNIA:
Na stronie Netii, a i chyba na tp jest zakładka, na której się sprawdza dostępność usługi. W rzeczywistości sprawdza się tam jedynie, czy ma się linię telefoniczną. Przed podpisaniem umowy nikogo nie obchodzi wydajność Twojego łącza. Dzwoniąc do nich też się dowiesz, że internet pójdzie Ci bankowo. Oczywiście jak jest się parę kilometrów od centrali, to nic z tego nie będzie. Później trzeba tą umowę anulować, lub zmienić prędkość, co nie jest takie proste. Naturalnie przez ten czas oczekiwania nie masz dostępu do internetu, bo bez wszystkich formalności nie masz szans, żeby Ci zmniejszyli szybkość, nawet jeśli zaproponujesz, że zapłacisz za jeden miesiąc normalnie, ale żeby Ci puścili wolniejszego neta. Przygoda zaczyna się wraz z wykręceniem numeru 801802803...

Za każdym razem, gdy do nich zadzwonisz, rozmawiasz z inną osobą. Konsultanci robią takie genialne notatki, że za każdym razem wszystko trzeba im tłumaczyć od początku. Zanim wyślą Ci technika, musisz udowodnić, że nie jesteś koniem. Nawet jeśli sam sobie wszystko sprawdzisz, to konsultant będzie chciał, żebyś to odłączył, tamto zrestartował, przeinstalował sterowniki, sprawdził ponownie, znowu zadzwonił, znowu robił to samo. Gdy już "wyślą" technika, to wcale nie znaczy, że do Ciebie przyjedzie. Miał być w poniedziałek, a tu już piątek. Dzwonisz więc znowu i wszystko od początku tłumaczysz. Zostaniesz przeproszony, za to, że inny konsultant nie zanotował Twojego zgłoszenia i jak będziesz miał szczęście, to po drugim "zamówieniu" technika, on faktycznie do Ciebie przyjedzie, oczywiście gdzieś po trzech dniach.

Nigdy nie wiesz technikowi, jak mawia przysłowie. Jeden przyjedzie i stwierdzi, że taka prędkośc u Ciebie pójdzie, inny zaneguje poprzednika i zrobi swoją notatkę. Przed odjazdem dowiesz się, że jeszcze tego dnia prześle wiadomość do Netii. Warto wziąć pod uwagę, że w świecie techników doba trwa tydzień.

Gdy już znasz możliwości swojego łącza, to zaczyna się zgadywanka: który konsultant mówi prawdę? Oto wszystkie sprzeczności, które udało mi się wyłapać (jak pisałem, trzeba było wielokrotnie dzwonić, bo bez poganiania, nic nie robili w sprawie):
- musi Pan rozwiązać umowę na telefon i internet, bo to jest połączone ; wystarczy, że Pan rozwiąże umowę na internet ; nie musi Pan rozwiązywać umowy, zmniejszymy prędkość i wyślemy aneks do umowy
- wyślemy aneks do umowy ; aneksy wysyłamy tylko firmom
- aneks wyślemy pocztą ; o której Pan będzie w domu? Aneks wyślemy kurierem
- technik stwierdził, że u Pana pójdzie taka prędkość ; skonsultowałam się z technikami i u Pana pójdzie inna prędkość
- aneks został wysłany ; aneks nie został wysłany
- tego samego dnia, jak dostanie Pan aneks, to zmienimy Panu szybkość internetu ; opcja zostanie zmieniona wraz z nowym okresem rozliczeniowym
itd itp

Jak już się zdecydujesz na Netie, to nigdy, ale to nigdy nie pozwól, żeby konsultant przełączył Cie do innego działu. Coś chyba mają zrypanego w swoim systemie, bo wtedy zawsze moja rozmowa kończyła się na godzinnym słuchaniu tej durnej melodyjki.

Lepiej brać tp z jednej prostej przyczyny: możesz przejść sie do salonu i tam porozmawiać, złożyć reklamacje itp. W Netii musisz polegać na albo średnio rozgarniętych, albo beznadziejnie szkolonych konsultantach, którzy nawet nie raczą zrobić notatki. Mili są, a i owszem. Tylko co z tego, skoro są pionkami w cholernie niewydolnym systemie.

AKTUALIZACJA:
Do tej pory nie otrzymałem nowej umowy, a neta i telefon na nowych zasadach mam od 1 grudnia. Tydzień temu otrzymałem list z przeprosinami, że wszystko teraz będzie picuś glancuś, a tamte problemy były spowodowane brakiem kadr i zmianami w ich systemie. Mają mi w lutym zwrócić kasę, będącą równowartością miesięcznego abonamentu, za listopad, gdy nie miałem internetu. No fajnie, tylko umowy jak nie miałem, tak nie mam. Nie ma też dnia, żeby mnie nie rozłączyło. Na szczęście szybko podłącza się ponownie.

TP i Netia to jedno gówno. Niestety, na wsiach z reguły nie ma dostępu do innych dostawców, którzy by nie traktowali swoich klientów jak debili.

27.01.2010
13:56
[21]

xMAXIMx [ Rallye driver ]

W okolicy niestety nie ma żadnego lokalnego dystrybutora internetu, niestety. Wieś to wieś. Korzystam z TPSA i generalnie nie mam żadnych problemów technicznych. NA aktywację 3 miesiące też raczej czekać nie mam zamiaru. Do tej pory płaciłem 139,- za łącze 2Mbit...

No nic może uda się coś ponegocjować. Dzięki za opinie i rozglądne się jeszcze, może coś znajdę.

pozdr.

15.01.2011
13:23
[22]

Aeternus [ Junior ]

Witam...

Posiadam internet z Netii 4 mb od 6 miesięcy... Od 3 miesięcy z tego transferu który gwarantowała mi umowa nie mam nawet 1/5. Sprawdzałem łącze różnymi testami i praktycznie każdy pokazywał jedno i to samo... Początkowo myślałem, że problem leży po mojej stronie ( złe ustawienia routera... zakłócenia na linii itp. ) Jednak nie... wszystkie ustawienia są prawidłowe, router jest dopasowany do łącza TPSA ( wcześniej korzystałem z usług Telekomunikacji ).
Obsługa klienta to jedna wielka porażka !!! Ludzie z działu technicznego to jakieś nieporozumienie ! Od 3 miesięcy zadaje im 1 i to samo pytanie... kiedy usterka zostanie naprawiona... Telefonowałem w tej sprawie około 50 razy i za każdym razem słyszałem 1 odpowiedź... cyt. " dokładnie nie wiadomo, musi się pan uzbroić w cierpliwość... " Przepraszam, czy to jest odpowiedź technika ? Czy to jest odpowiedź osoby, którą zatrudniono do działu technicznego ? Z miesiąca na miesiąc czekam... i nadal usługa nie została naprawiona...
Najgorsze jest to, że nie ma żadnej osoby odpowiedzialnej za to wszystko, a Dział Obsługi Klienta nie jest w stanie podać mi takiej informacji...
Co więcej... Domagam się od nich wystawienia korekty do faktur, które wystawiali przez ten okres, kiedy zgłosiłem awarię... Korekt jak nie było, tak nie ma... za to Netia wystawia nadal faktury na kwotę podaną w umowie... Jakim prawem ? Usterka nadal nie została naprawiona i nie wiadomo kiedy w końcu to uczynią...

Brak kompetentnych osób w dziale technicznym, brak wyjaśnień co do usterek, brak odpowiedzialnej osoby za zgłoszoną usterkę, zwodzenie klienta, niedotrzymywanie warunków umowy...

totalny bajzel...

15.01.2011
13:28
[23]

budziakowski [ Generaďż˝ ]

Coz, ta firma nie bez powodu zdobyla miano najgorszego dostawcy netu w kraju. Proponuje udac sie do rzecznika konsumentow w swoim miescie i po prostu pozwolic mu sie zajac sprawa. Zakonczysz z nimi umowe i wyslesz na drzewo.

15.01.2011
14:33
[24]

Cougar/ALV'Y [ 3DFX is still alive ]

Ja miałem netię 1Mb przez 3 lata.
Transfer prawidłowy, nie narzekałem.
Teraz mam 6Mb-ściąganie po 7xx-800 na sekundę nie jest niczym niezwykłym.
Ze swojej strony polecam :D

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.