GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

We Wrocławiu wkońcu śnieg!

31.12.2002
10:15
smile
[1]

Raziel [ Action Boy ]

We Wrocławiu wkońcu śnieg!

A już myślalem że nigdy go nie będzie. Już jakiś miesiac temu widzialem tutaj wątki w kórych wszyscy chwalili się jak dużo u nich już sniegu i wogóle super. A we Wrocku za oknem bylo caly czas ziomno ale prawie wogole śniegu (kilka razy leciutko popadalo...)

Dzisiaj wstaje "rano" patrze a za oknem śnieg! hurra!:)

31.12.2002
10:20
smile
[2]

KaWuHa [ Konsul ]

Ty ton masz szczęści! :)
W Świdnicy(u moich dziadków), niedaleko Wrocławia to przez całe święta było masa śniegu.
A u mnie w Lesznie to nic tylko jakieś ochłapy śniegowe!:(

31.12.2002
10:22
[3]

sergi__ [ Underworld ]

ehhhhh umnie to ochłapy śniegowe teraz :(((((

31.12.2002
10:24
smile
[4]

Liberty [ Pretorianin ]

nieeeeeeeeeee ................ :)

pozwolisz, że wykorzystam ten wątek w swoich celach ;) i mam nadzieję, że mieszkaniec Wrocławia będzie znał na nie odpowiedź, bo są one z nim (Wroc) związane :>

z grupą znajomych mamy zamiar wyruszyć dziś do Wrocka - w ciemno - pełen freestyle :)
a więc tak:

jakie imprezy przewidzieli organizatorzy na rynku ?? i czy to prawda, że policja ma rewidować wszystkich na wejściu i nie wpuszczać lekko podtegowanych ;) ??
dalej, jak z pubami wokół rynku - a nuż się ktoś będzie orientował - są jeszcze wolne miejsca czy wszystko zarezerwowane ??
słyszałem o niejakim Snooker Pubie, czy są tam planowane jakieś występy czy będzie jak zawsze i nikt nie ukradnie nam stołów sprzed nosa ?? ;)

czy jest sporo śniegu na rynku ?? :D

okay, na razie to by było na tyle.
szczere gratulacje <uscisk> ;)

31.12.2002
10:26
smile
[5]

Liberty [ Pretorianin ]

KaWuHa, ziomku, i Ty na forum GO ?? :))
witam 2 leszczyniaka na forum :)

jakie plany na dziś ?? :>

31.12.2002
10:31
smile
[6]

Bremen [ The Dude ]

No nie wierze wstaje dzisiaj rano...odlewam sie...ide na balkon zasloniety zaluzjami...otwieram staje w klapeczkach na balkonie opieram sie i co...zajebis*** zimno ale i bialo...mysle co sie kur*** dzieje ale zaraz potem dostaje od brata kulka i juz wiem :D...WE WROCKU MAMY NA RESZCIE SNIEG :D:D:D...ale sanek nie mam :P:P

Liberty --> No podobno maja nie wposzczac ale rok temu tez takie glosy chodzily a kumple moi sie zarabiscie bawili w stanie srednio jak nie wysoko nietrzezwym...podejzewam ze i w tym roku bedzie tyle luda ze nie beda w stanie upilnowac :D...zupelnie jak na wygranych Idei te zabawy w rynku :D...tez ma byc porzadek...spokoj itp. a np. wlasciciele Pubow i Restauracji pluja sie ze mlodziez im demoluje lokala :D:D

31.12.2002
10:34
[7]

martusi_a [ Dezerterka z Krainy Snów ]

A u mnie śniegu brak. Co więcej, sucho, trawka się zieleni [lol] i słoneczko świeci. Dawno nie było takiego Sylwestra w moich okolicach...

31.12.2002
10:35
[8]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

A w Warszawie, od wczoraj nie ma ani grama śniegu :) Świeci nawet słoneczko ;)

31.12.2002
10:36
[9]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Liberty -> Na rynku prezydent ma dać przemówienie, a potem będą już koncerty, no i oczywiście fajerwerki o północy. Imprezy ma ponoć bardzo porządnie pilnować policja i straż miejska, ale podejrzewam że rewidować będą tylko podejrzanie wyglądające i wstawione osoby.

31.12.2002
10:38
smile
[10]

Liberty [ Pretorianin ]

<-- Bremen :D

niech słowo stanie się czynem ;))

a jakiś koncercik będzie ??
Trubadurzy może, co ?? :-P

31.12.2002
10:38
[11]

sergi__ [ Underworld ]

heh zima łagodna jest w tym roku :)

31.12.2002
10:39
smile
[12]

Liberty [ Pretorianin ]

ok Mac, dzięki za info, wydaję mi się, że wyglądam na czystego, więc nie powinno być problemów :)
dzięki wielkie

31.12.2002
10:42
[13]

DKAY [ Generał ]

Hehe mnie ten śnieg nie cieszy mam go cały czas pod dostatkiem (Gdynia), a dziś wyjeżdzam na Sylwka i coś nie podoba mi się jazda samochodem w taką pogodę (zwłaszcza że fura nie taka no i brak zimówek:(

31.12.2002
10:42
[14]

Paul12 [ Buja ]

Też jestem z Wrocławia! NARESZCIE!!! Mi się dzisiaj taka historyjka przydażyła :

Rano o ósmej poszedłem do parku. Odpaliłem "motylka" - wiruje w powietrzu robi dużo huku :) Jakiś gościu po czterdziestce zaczął się na mnie dzrzeć "Ty gówniarzu! Mądrala! Do dupy se te petardy wsadź! To nie jest czas na strzelanie! Jak ja Cię zaraz...!" Myślałem że padnę ze śmiechu :))))) Do dupy se te petardy wsadź - LOOOOL =)

31.12.2002
11:18
[15]

Bremen [ The Dude ]

Paul12 --> TOS TY KOLES MNIE OBUDZILES ??? A JA SIE ZASTANAWIALEM CO ZA TYP WALI PETARDAMI O 8 RANO :))))))))))

31.12.2002
11:24
smile
[16]

WOCIEH [ wojcieh ]

NARESZCIE !!!!
Budzę się, odsłaniam zasłonkę i wreszcie mogę nacieszyć oczy tym wspaniałym widokiem :)

31.12.2002
11:32
smile
[17]

gofer [ ]

tak to jest żyć, na zad...we Wrocławiu...nawet śnieg was cieszy...

u nas, na Górnym Śląsku śnieg leży od daaaawnaaaaa... :-))

Paul12 - > i dobrze Ci powiedział...ja dzisiaj stanąłem przed wyborem papierosy albo petardy i ten kto mnie choć trochę zna wie że w tym roku nie będę strzelał :-) . Paul, idź opyl te petardy kumploom i kup sobie fajki :-))))

31.12.2002
11:37
smile
[18]

Richie Schley [ Konsul ]

Z przyjemnoscia donosze ze Katowice centrum rowniez w snieznej czapie powitalo mnie z rana...

31.12.2002
11:55
[19]

Raziel [ Action Boy ]

Liebrity --> sorry, odszedlem od kompa, ale widze ze ktoś Ci juz udzielil odp. na pytania:)

gofer --> ja cin zaraz dam zad..ie, wiele rzeczy sie widzi ale żeby tak ślązak na ślązaka? wtydź sie!

31.12.2002
12:02
smile
[20]

Gandalf-biały [ Mithrandir ]

a ja do tej pory nie wierze !!! ::)) hehe jak sie dzisiaj zchleje u kumpla to bede spal na sniegu !!!

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.