GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Mechwarrior: Living Legends - Premiera

27.12.2009
01:26
smile
[1]

T_bone [ Henchman 24 ]

Mechwarrior: Living Legends - Premiera

Po 3 latach w produkcji jeden z najbardziej obiecujących modów do Crysis'a osiągnął status open bety. Co z tego wyszło? Cóż, najpierw trzeba ściągnąć 1,44 GB.

Co to jest MW:LL:
MechWarrior: Living Legends to darmowa, totalna konwersja odmieniająca podstawowego Crysisa. Jest to mieszanka strzelanki z pierwszej osoby (FPS) z symulacją (SIM) skupiająca się na rozgrywce multiplayer. To zróżnicowanie wynika z faktu, iż do naszej dyspozycji oddano ogromny arsenał sprzętu od kombinezonów bojowych (Battle Armor), przez czołgi, statki powietrzne (AeroTechy) po przede wszystkim mechy (BattleMechy). Gra opiera się o świat BatteTech, jest 31 stulecie, ludzkość skolonizowała kosmos a wszystkie znane planety w promieniu 500 lat świetlnych od ziemi określane są mianem Sfery Wewnętrznej - Inner Sphere. W 3049 obszar ten staje się podmiotem inwazji tajemniczych najeźdźców zwanych "klanami". Akcja moda umiejscowiona jest w tym właśnie okresie.

Strona główna MWLL:


Link do bety:


Link do bety (torrent):


Filmik premierowy:


BattleTechWiki:


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - T_bone
27.12.2009
01:41
[2]

Garbol [ Generaďż˝ ]

Nie ma co się rozdrabniać graficznie wymiata pograłem trochę w MWLL ale tylko trochę zdążyłem zasiąść za sterami jak na razie jednego mecha ale trzeba sobie ustawić wszystkie kontrolki. To postanowiłem sobie polatać w BattleArmor po asteroidzie fajna sprawa bo środowisko się zmienia.

Co to znaczy? A no to że gdy asteroida nie jest odwrócona do słońca mam mroźny klimat, szron i lód na kokpicie/visorze.

Gdy jednak świecie słońce cała asteroida zaczyna parować i wszystko się grzeje. Oto przykładowy screen gdy świeci słońce.


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - Garbol
27.12.2009
01:42
[3]

Garbol [ Generaďż˝ ]

I jeszcze dwa wrzucę dla porównania. Gdy świeci słońce:


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - Garbol
27.12.2009
01:43
[4]

Garbol [ Generaďż˝ ]

Gdy słońce zachodzi:

Zmiany niby kosmetyczne ale fundamentalne dla przebiegu bitew.


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - Garbol
27.12.2009
10:02
[5]

T_bone [ Henchman 24 ]

Ważna rzecz do zrobienia po instalacji:

"In order to get yourself up to date with the latest key commands to access all the functionality you want, you will have to grab them from the latest XML file provided in the MWLL BETA v.1.0 archive entitled.



1) Beta Testers - after installation, copy the file "example_actionmaps_for_joystick.xml" (EVEN IF YOU DONT USE JOYSTICK)

2) Paste this file to your Crysis profile found in - My Documents\My Games\Crysis\Profiles

3) You will have to paste to both profiles (if you have another one besides the default Crysis)

ensure you do this in both the default and YOUR PROFILE directory
My Documents\My Games\Crysis\Profiles\default\actionmaps.xml
My Documents\My Games\Crysis\Profiles\Criminal\actionmaps.xml

4) Finally delete your old "actionmaps.xml" and rename the copied "example_actionmaps_for_joystick.xml" to "actionmaps.xml"

Jeszcze godzina ściągania...

27.12.2009
11:18
[6]

Mateck [ Senator ]

Póki co nieciekawie prezentuje się lista serwerów. Jest ich mało i mają wysokie pingi. Garbol we need You more than ever :).

27.12.2009
14:28
[7]

Madkongothonurgh [ Konsul ]

Noo na screenach dość zacnie to wygląda.
Może dam mechom szanse i obadam w przyszłości z czym to się je ... who knows :)

27.12.2009
15:08
[8]

Mateck [ Senator ]

Pierwsze koty za płoty. Garbol w swoim ............. (w miejsce kropek proszę wpisać nazwę mecha).


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - Mateck
27.12.2009
15:09
[9]

Mateck [ Senator ]

Chowam się w swoim battle armor przed mechem T_Bone'a.


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - Mateck
27.12.2009
15:11
[10]

Mateck [ Senator ]

T_Bone i Marine znęcają się nad Garbolem.


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - Mateck
27.12.2009
15:14
[11]

T_bone [ Henchman 24 ]

Stabilność moda pozostawia niestety dużo do życzenia. Nie da się jednak odmówić mu "epickości", te wszystkie eksplozje i efekty specjalne wyglądają niesamowicie. Sterowanie mechem jest bliższe Mechwarrior 2 niż 4, bywa topornie ale to kwestia przyzwyczajenia i zwracania uwagę na kierunek oraz prędkość ruchu.

27.12.2009
15:26
[12]

Garbol [ Generaďż˝ ]

Dla tych co to Crysia jeszcze mogą nie mieć to klucze do EA downloader chodzą po 28zł.

Ze stabilnością to się zgodzę być może niedługo pojawi się jakiś hotfix.

27.12.2009
15:29
smile
[13]

-=BROGI23=- [ Senator ]

Niech to drzwi scisna! :O

Czekalem, czekalem i zapomnialem xD Biore sie za sciaganie :)

27.12.2009
15:29
[14]

M@rine [ Mariner of the Inet ]

I am awesome. I can play on publics now :P


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - M@rine
27.12.2009
15:46
[15]

Tygrys205 [ Klimat breaker ]

My first Mad Cat :3


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - Tygrys205
27.12.2009
17:58
smile
[16]

Tygrys205 [ Klimat breaker ]

Jeśli rozgrywka jest nawet nawet to od strony technicznej mod jest po prostu żałosny. Gra potrafi wywalić się nawet po załadowaniu mapy, gdzie w normalnym Crysisie rzadko się zdarzało, że W OGÓLE gra się wysypywała. Po prostu nie da się grać w więcej niż 10 osób bez wysypania się gry.

27.12.2009
18:32
smile
[17]

T_bone [ Henchman 24 ]

A no strona techniczna czy logowanie na gamespy mogą doprowadzić do skoku ciśnienia... Pingi to już w ogóle ;p Oby wnioski z beta testów zostały wyciągnięte.

Uller vs Hollander --->


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - T_bone
27.12.2009
21:30
[18]

Mateck [ Senator ]

Easter egg :P -->


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - Mateck
27.12.2009
21:32
[19]

Mateck [ Senator ]

Bone i jego tańce w Battle Armor -->

Niech tylko naprawią lagi i crashe, to ten mod będzie wymiatał ;).


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - Mateck
28.12.2009
00:00
[20]

Mateck [ Senator ]

Jednoręki Tiger wypatruje zdobyczy w księżycową noc.


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - Mateck
28.12.2009
00:00
[21]

T_bone [ Henchman 24 ]

Z racji pingów beta jest praktyczne niegrywalna niestety :( Jedyne rozwiązanie to grać na lokalu pojedynki w maks 4 osoby.

28.12.2009
00:05
[22]

Tygrys205 [ Klimat breaker ]

Ein Mad Cat

Swoją drogą póki co nie wyobrażam sobie walk na skalę większą niż 2 na 2. Skoro nawet na "normalnych" dedykach przy 8 osobach serwer się dławi i pojawiają się masywne lagi.


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - Tygrys205
28.12.2009
00:32
[23]

T_bone [ Henchman 24 ]

Heh, jak widać niektórzy lagów nie mają... EDIT: Przynajmniej nie tak wielkie.

28.12.2009
00:50
[24]

Tygrys205 [ Klimat breaker ]

Dźwięku koleś i tak nie ma :3

28.12.2009
12:41
[25]

T_bone [ Henchman 24 ]

Odnośnie dźwięku, jeśli zostanie utracony warto spróbować wyłączyć i włączyć dźwięk przez console:

Type in s_soundenable 0 to disable sound completely.

Type in s_soundenable 1 to enable sound again.

Odnośnie lagów to byłem właśnie na serwerze Offe's Office (za nim mnie crashowało :D) gdzie mój ping wynosił maks 150 przy 16 graczach, jest więc mała nadzieja.

28.12.2009
23:20
[26]

T_bone [ Henchman 24 ]

Pojawiły się chyba pierwsze 2 dobre europejskie serwery z pingiem na poziomie 50-70: Mechwars by assets incorporated, polecam.

Eksplozja reaktora --->


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - T_bone
28.12.2009
23:23
[27]

Caine [ Legend ]

Konieczny jest Crysis, czy może być Warhead?

29.12.2009
00:17
[28]

Garbol [ Generaďż˝ ]

Na razie Crysis w wersji 1.2.1. W przyszłości ma zostać przeniesiony na warhead czyli Crysis Wars.

29.12.2009
00:27
[29]

T_bone [ Henchman 24 ]

Potrzebna jest też spora dawka cierpliwości ;p W innym przypadku radzę poczekać aż pojawią się pierwsze patche.

Obniżyłem trochę detale, przedtem grałem w 24-16 FPSach, teraz na clearcut jest 40-30 więc bardzo przyjemnie.

M@rine czai się na irytujące, małe battlearmor. W czasie prawie 40 minutowej rundy nie zanotowałem lagów --->


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - T_bone
29.12.2009
01:16
[30]

mirasek [ Generaďż˝ ]

Na razie Crysis w wersji 1.2.1. W przyszłości ma zostać przeniesiony na warhead czyli Crysis Wars.
Czyli bedzie trzeba dokupic Crysis Warhead, i kedy bedzie to w przyszlosci ?

Mod dziala z wersja gry STEAM

29.12.2009
12:19
[31]

T_bone [ Henchman 24 ]

mirasek----> Nie ma dokładnego terminu ale twórcy mówią że stanie się to jeszcze w czasie bety. Zapewne nastąpi to po wydaniu poprawek naprawiających największe błędy.

29.12.2009
17:07
[32]

mirasek [ Generaďż˝ ]

A jak sprawa ma sie z wersja gry ze STEAM , bedzie mod kompaktybilny?

29.12.2009
17:11
[33]

T_bone [ Henchman 24 ]

Jest kompatybilny.

29.12.2009
19:33
[34]

mirasek [ Generaďż˝ ]

T_bone--- Ty wiesz wszystko ;)
Moze i to , czy beta mod dziala z tym?
Moze poczekac do czasu kiedy bedzie na Crysis Warhead ?

29.12.2009
20:51
[35]

T_bone [ Henchman 24 ]

Beta działa z Crysisem kupionym na Steam, devowie nawet na takim grają. Jak się człowiek nie chce stresować to lepiej poczekać aż przeniosą się na Warhead.

EDIT: I jestem po kolejnych rundach rozegranych w forumowym towarzystwie ;) Nie zaliczyłem żadnego crasha, pingi i fpsy dopisywały. Tryb Power Struggle mimo że jest w zasadzie zwykłym Team Deathmatchem robi się często mocno taktyczny gdy można się komunikować. Po raz pierwszy dobiłem na serwerze publicznym do 100 tonowego Atlasa i mimo że wciąż uważam że wygląda w MWLL nie tak jak trzeba, to jak już zacznie strzelać to jest miód i potęga. Pominę tylko przypadek gdy Warhammer rozwalił mi "czaszkę" jednym strzałem z PPC ;p


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - T_bone
30.12.2009
00:24
smile
[36]

qLa [ MPO Medic ]

Mod trzeba przyznac bardzo przyjemny, nalezy pamietac, ze to wersja beta, ale dla ludzi ktorzy lubia sobie postrzelac kolorowymi laserkami w wielkie mechy - MUST PLAY :)
Niektorzy nawet system zmieniaja dla tej gry... xD :P

30.12.2009
00:31
[37]

T_bone [ Henchman 24 ]

Cóż qLa, niestety Crisis nie lubi Windows 7 ;/

M@rine walczy do końca w swoim "Awesome" :] --->


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - T_bone
30.12.2009
01:05
[38]

Garbol [ Generaďż˝ ]

Ja zaliczylem jednego crasha. Ale trzeba przyznac niezle ich tam tluklismy.

30.12.2009
01:17
smile
[39]

qLa [ MPO Medic ]

Jeszcze taka moja rada dla ludzi planujacych grac na Windows 7 - gdyby nie dzialalo:
1)Wgrac najnowsze stery przede wszystkim od grafiki, najlepiej od doslownie wszystkiego
2)Wgrac nowy Visual Basic C++
3)Wgrac nowy .net Framework
4)Wgrac nowego DirectX'a
Pamietac o odpalaniu "jako administrator" + probowac z ustawieniami zgodnosci Vista/XP

Moze pomoc, ale niekoniecznie - mi na Windows 7 32bitowym za Chiny Ludowe ruszyc nie chcialo

30.12.2009
01:23
[40]

Garbol [ Generaďż˝ ]

Wyszedł hotfix.



Good news for all the players helping us make this beta such a huge success: We are releasing our first hotfix today that will address some of the issues with game stability. After installation you should see a good improvement in stability!

Another fix added involved clients not being able to connect to password protected servers. So to all Clans and groups using private servera you should now be able to connect with the proper password.

Here is a nice addition and something you might be interested in: Servers will now log statistical information on games played to the My Documents\My Games\Crysis\MWLL\stats folder. Each map played will write an XML file containing information on what was used in the game.

30.12.2009
01:46
smile
[41]

Tygrys205 [ Klimat breaker ]

Improved game stability my ass. Mogą sobie w dupę wsadzić tego hotfixa bo ledwo co wszedłem na serwer, pobyłem chwilę na spekcie to gra mi się wysypała. Niech lepiej nie wydają śmieciowatych hotfixów tylko porządny updejt moda. Przynajmniej nie będzie trzeba się wk....wiać.

30.12.2009
02:37
[42]

qLa [ MPO Medic ]

Tajger
Obadaj sobie czy Ci grajac multiplayer w vanilla Crysis tez wywala - jezeli tak to wina lezy po stronie Crysisa, ktory ogolnie jest gowniany, a nie moda

30.12.2009
11:55
[43]

Tygrys205 [ Klimat breaker ]

qLa, właśnie o to chodzi, że nieważne jak długo będę grał i na jakiej mapie w normalnym Crysisie, to nie ma szans, żeby się wysypał. Tylko ten syf powoduje takie częste wywalanie.

30.12.2009
12:56
[44]

T_bone [ Henchman 24 ]

Dobrze że coś robią a nie czekamy na hotfix do grudnia 2010.

P.S Bardzo fajny gameplay :D

31.12.2009
16:42
[45]

mirasek [ Generaďż˝ ]

Pogralem wczoraj troch i bylo niezle.Gra kilka razy wawalila sie .Gram na wersji Steam i jesli gre odpale po przez stema(Crysis i wybiore mod) jakos idzie , a jak odpale moda besposrednio(MWLL Launcher.exe) to wywala sie po jakims czasie.

01.01.2010
19:14
[46]

T_bone [ Henchman 24 ]

Pograliśmy trochę, było bardzo przyjemnie.

Początkowo ograniczaliśmy się tylko do Battle Armor Elemental, oto Kowciu -->


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - T_bone
01.01.2010
19:15
[47]

T_bone [ Henchman 24 ]

Jedna z naszych pierwszych ofiar, samotny Uller.


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - T_bone
01.01.2010
19:17
[48]

T_bone [ Henchman 24 ]

Drużna przeciwna też miała jakąś zgraną parę, na moje szczęście udało się ich rozdzielić i zniszczyć z osobna.


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - T_bone
01.01.2010
19:19
[49]

T_bone [ Henchman 24 ]

Kowciu miał mały problem, bardzo mały ;p Battlearmor przeciwnika usiadł mu na ramieniu i próbował przebić się laserkiem :>


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - T_bone
03.01.2010
13:00
smile
[50]

Mateck [ Senator ]

Wczoraj, przez cały wieczór nie zaliczyłem ani jednego CTD. Albo jest to zasługa hotfixa, albo tego, że mod odpaliłem poprzez Crysisa zamiast lunchera ;).


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - Mateck
03.01.2010
13:05
[51]

T_bone [ Henchman 24 ]

Następnym razem trzeba będzie zainwestować w jakąś obronę przeciwlotniczą ;p Najlepiej Partisan AA tank z jakimś AC5 czy RAC5, ewentualnie powinien się sprawdzić mech Hollander II z działkami. W klasie "assault" nie ma właściwie jak podnieść głowy żeby załatwić aerotecha ale jak już się uda to najlepiej wypada Mauler.

03.01.2010
13:11
[52]

Mateck [ Senator ]

Mnie wczoraj udało się parę razy zestrzelić latadła z PPC, ale jeszcze lepiej wypadały one w starciu z Battle Armorami :).

05.01.2010
03:10
[53]

Toruk Makto [ Legionista ]

Cześć!
Mam zamiar kupić sobie Crysisa , żeby sobie zagrać w MW:LL, ale mam pytanie do tych co są w tym już obeznani.

Gdzie, jak, skąd ściągnąć tego moda?

I taki trochę z innej beczki, czyli jak ustawić sobie "ręcznie" grupy broni (czy jak to się tam nazywa)?

Aha i jeszcze jedno ;) Jaki jest najbezpieczniejszy sposób uruchomienia moda tak, aby nie wyrzucało mnie co chwile z gry? Bo tu widzę po postach, że jest to wielka różnica jak się grę włącza.

Z góry dzięki :)

05.01.2010
12:28
[54]

T_bone [ Henchman 24 ]

Skąd? Z ModDB na przykład:


Ściągnąć można też ewentualnie z torrenta:


Potem mały hotfix:


Sam Crysis ma być doprowadzony patchami do wersji 1.21.

Grupowanie broni działa następująco... W prawym górnym rogu (jak na screenie w poście 50) mamy listę broni i liczby 1,2,3,4,5,6. Możemy się po nich poruszać używając strzałek na klawiaturze, i tak strzałką w prawo zaznaczamy np. 3 i klikamy enter żeby potwierdzić przypisanie do klawisza strzału nr. 3. Jeśli broń jest już np. przypisana do 1 to klikając enter na 1 usuwamy broń z grupy.

Co do sposobów uruchamiania to najlepiej samemu do tego dojść, ja startuje z MWLL Launcher i nie mam problemów. Tak naprawdę po hotfixie liczba crashy zmalała, w moim przypadku problem praktycznie zniknął.

05.01.2010
16:01
[55]

Toruk Makto [ Legionista ]

dzięki T_bone jesteś wielki :)

11.01.2010
16:13
smile
[56]

zarith [ ]

odpaliłem wczoraj po raz pierwszy i pograłem... faktycznie, gra crashuje do desktopu (raz mi nawet zresetowała kompa), jest sporo rzeczy 'do poprawki' (np brzydkie kokpity), ale, panowie... nareszcie, po 6 latach oczekiwania, mogłem zasiąsc w fotelu sterującym mojego mecha i dać podłym klanowcom nauczkę. no, prawię, bo na razie nauczki głównie ja odbieram:)

gra się bardzo miło, i z tego co zauważyłem wreszcie (chyba po raz pierwszy w grze komputerowej) mogę kierować moim ulubionym mechem z całego uniwersum, czyli warhammerem:)

11.01.2010
17:32
[57]

igor8472 [ Supreme Commander ]

Wygląda smakowicie, trzeba w Crysisa się znowu zaopatrzyć i wypróbować, zawsze to jakieś zaspokojenie oczekiwania na nowego MW :-). Za starej serii chyba najwięcej frajdy sprawiło MW 4 Merceneries w sporej części za sprawą świetnych walk na arenach.

11.01.2010
23:30
[58]

T_bone [ Henchman 24 ]

zarith---> Szkoda że przez Warhammera zaczął się cały cyrk prawny wokół nowej części Mechwarrior :P Dobrze że MWLL jest niekomercyjne i tu nie było przeciwwskazań żeby mech się pojawił.

Jak dotychczas ze wszystkich mechów najbardziej preferuje Vulture Prime (Large Beam Laser+Battlearmor=miazga). Czekam aż dodadzą Thora :(

Trzeba przyznać że mod się udał (a nie było to takie oczywiste), za każdym razem mnie wciąga gdy go odpalam.

12.01.2010
01:32
[59]

Toruk Makto [ Legionista ]

a ja kupiłem niecały tydzień temu (w czwartek) na allegro crysisa. Od razu zrobiłem przelew, dostałem maila że gra została wysłana (polecony) i do teraz nie mogę się doczekać :(

13.01.2010
00:31
[60]

mirasek [ Generaďż˝ ]

Jest jakis okreslony serwer i godziny na ktorym sie spotykacie?

13.01.2010
01:08
[61]

qLa [ MPO Medic ]

Toruk
Who cares?

mirasek
Spotykamy sie zazwyczaj jak nas najdzie ochota, a przewaznie gramy tak 21 wzwyż na serwerach Mechwarrs by assets

13.01.2010
10:41
[62]

Toruk Makto [ Legionista ]

qLa>>> dzięki za współczucie :P już dostałem :D

13.01.2010
11:59
[63]

T_bone [ Henchman 24 ]

qLa---> "Who cares?" Wow, to twój wkład w promocję moda? Nie miałeś przypadkiem napisać "Jest na co czekać" ;p

Upadek Atlasa --->


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - T_bone
13.01.2010
13:51
[64]

Toruk Makto [ Legionista ]

nie chcę przynudzać, ale może mi ktoś powie jaki zainstalować tego moda? Robie tak jak pisze w instrukcji, ale coś mi nie wychodzi :/ mam błędy z grą, nie mam tzw. single player, serwery do MWLL są na szaro i nie mogę się połączyć z nimi ani nawet z serwerami do zwykłego Crysisa. Grę spatchowałem jak należy i jest przede wszystkim oryginalna.

13.01.2010
14:00
[65]

T_bone [ Henchman 24 ]

Folder mods wrzucasz do folderu z Crysisem i potem na to jeszcze hotfix:

13.01.2010
15:59
[66]

qLa [ MPO Medic ]

Bone
Mod jest genialny i kazdy o tym wie :) Abstrahujac od samego uniwersum Battletech'owego, mod jest ladnie wykonany i daje duzo frajdy.

Toruk
Patchujesz do 1.21, wrzucasz katalog "Mods/Mwll" do katalogu Crysisa, wgrywasz hotfixa i wsio powinno smigac.

13.01.2010
16:07
smile
[67]

zarith [ ]

nie do konca, trzeba jeszcze podmienic jakis plik z ustawieniami kontrolerów.

[edit] o, to

1) Beta Testers - after installation, copy the file "example_actionmaps_for_joystick.xml" (EVEN IF YOU DONT USE JOYSTICK)

2) Paste this file to your Crysis profile found in - My Documents\My Games\Crysis\Profiles

3) You will have to paste to both profiles (if you have another one besides the default Crysis)

ensure you do this in both the default and YOUR PROFILE directory
My Documents\My Games\Crysis\Profiles\default\actionmaps.xml
My Documents\My Games\Crysis\Profiles\Criminal\actionmaps.xml

4) Finally delete your old "actionmaps.xml" and rename the copied "example_actionmaps_for_joystick.xml" to "actionmaps.xml"


t-bone - tak, słyszałem o tym, wygląd warhammera jest podobno 'sciągnięty' z jakiejs innej gry, czy cos takiego... to samo chyba z marauderem.

13.01.2010
16:46
[68]

T_bone [ Henchman 24 ]

zarith--> Gorzej ;p Anime... Macross hehe.

Przykład:

13.01.2010
22:36
[69]

Toruk Makto [ Legionista ]

Czy mogę mieć do was jeszcze jedną prośbę?

Chodzi mi o to, że na każdym serwerze mam masakrycznie wysoki ping (300~1000) w przeciwieństwie do innych. W czym może być tu przyczyna? Na pewno nic w trakcie gry nie ściągam, itp.

13.01.2010
22:37
[70]

qLa [ MPO Medic ]

Toruk
Obadaj serwery Mechwarrs by assets, sa to serwery Europejskie, jezeli masz na nich wysokiego pinga to masz jakis problem z laczem/kompem.

13.01.2010
23:02
[71]

Toruk Makto [ Legionista ]

w ogóle nie mogę się połączyć z tymi serwerami :/ cóż, dawno formatu komp nie robiłem ;P

14.01.2010
00:10
[72]

qLa [ MPO Medic ]

Update punkbustera?

14.01.2010
16:11
smile
[73]

zarith [ ]

zdaje się że pb nie działa z mwll, a w każdym razie żaden z serwerów na których grałem nie miał go aktywowanego.

żeby na szybko sprawdzić czy to mwll czy nie, włącz czystego crysisa i spróbuj wejsc na jakis serwer.

14.01.2010
17:25
smile
[74]

Toruk Makto [ Legionista ]

Spoko, działa. Wygląda na to, że pierwsze połączenie to dla mojego kompa to był jakiś rodzaj chrzestu :D i ping rzeczywiście jest na tych serwerach niziutki :)

Co byście powiedzieli, żeby założyć klan na TeamSpeak2?

14.01.2010
17:58
smile
[75]

qLa [ MPO Medic ]

Po co komu klan?

14.01.2010
20:08
[76]

Toruk Makto [ Legionista ]

Chodzi mi o to, że może moglibyśmy się umawiać na wspólne granie, bo widzę, że sporo jest tutaj fanów serii MW.

15.01.2010
16:03
[77]

zarith [ ]

możemy się również umawiać tutaj... ja co prawda cierpię na brak headseta i kiepski internet, ale spróbować można:) jakby co, ksywka pod którą gram to garfield666

15.01.2010
16:52
[78]

mirasek [ Generaďż˝ ]

Jest mozliwosc zwiekszenia zasiegu radaru? Artyleria ma zasieg 3k i przy zasiegu radaru 1,5k jest nie do konca wykorzystany potencjal artyleri.

15.01.2010
18:21
[79]

T_bone [ Henchman 24 ]

mirasek---> Potrzebujesz wsparcia mecha/battle armor z TAG laser lub czegoś wyrzutnią NARC. W skrócie jeśli chce się wykorzystać potencjał artylerii trzeba działać drużynowo.

15.01.2010
18:29
[80]

Kowciu88 [ Konsul ]

Jak chcecie pograc cos razem z nami to piszcie na steam: Kowciu to sie dogadamy co do terminu, moze jakis komunikator tez znajdziemy ;)

16.01.2010
11:33
[81]

Garbol [ Generaďż˝ ]

Wyszedł patch:

16.01.2010
11:54
[82]

T_bone [ Henchman 24 ]

Wygląda smakowicie, szczególnie ta nowość:
- Added new C3 equipment, which allows a mech to upload their radar data to friendlies within a certain radius. Available on the Raven and Cougar.

Mateck kiedyś wspominał że chciałby taki system przekazywania informacji :) Swoją drogą Raven jest niesamowicie napakowany elektroniką.

16.01.2010
14:38
[83]

zarith [ ]

wygląda smakowicie, fakt, ale ciekawe jak rozwiążą działanie c3... w battletechu jest bowiem tak, że mechy z c3 łączą się w dwa typy sieci (rozproszona albo master/slave) zależnie od ilosci jednostek, i automatycznie przekazują dane w swojej sieci. z tego co czytam, w mwll będzie tak, że jednostka c3 przesyła swoje dane nie do innych c3, ale do dowolnego mecha w odpowiedniej odległosci... mam nadzieję że to rozwiązanie tymczasowe i zostanie zmienione jak dostaniemy mechlab:)

16.01.2010
17:50
smile
[84]

Toruk Makto [ Legionista ]

co to być C3? ;P

16.01.2010
18:15
[85]

T_bone [ Henchman 24 ]

Toruk Makto---> System wymiany informacji:

16.01.2010
20:13
smile
[86]

Toruk Makto [ Legionista ]

hmmm i czemu ma to służyć? do czego to jest i jak się używa? :)

19.01.2010
10:31
smile
[87]

zarith [ ]

dniem czy nocą, wsparcie rakietowe czuwa:)


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - zarith
25.02.2010
23:11
[88]

mirasek [ Generaďż˝ ]

Witam
Jak tam MW:LL , czy jest dalej jakos rozwijana czy na paczu z dnia 16.2 sie zakonczylo?

26.02.2010
00:11
[89]

T_bone [ Henchman 24 ]

Właśnie parę godzin temu ukazała się nowa wersja 0.2.0, z kluczowych nowości mamy jedną nową mapę, stare przerobione oraz 3 nowe mechy:

26.02.2010
10:55
smile
[90]

zarith [ ]

dodali też lamsa i mrm'y. i, nigdy przeze mnie nie lubianego, long toma:)

edit: to nie jest patch, to nowa wersja klienta:/

26.02.2010
12:45
smile
[91]

zarith [ ]

pogralem juz chwilę i oto co stwierdzam:)

mapy o wiele ładniejsze. inferno nowe a stare to niebo a ziemia.

nowe assety, spoko. co prawda możliwosc wybrania na samym początku osirisa z ac20 uwazam za lekkie przegięcie, ale przynajmniej to nie cuac20:p

nie potrafię wystartowac hawkmothem. nie wiem co pozmieniali, nacisniecie w czy shift w nic nie daje, statek jakby byl przyczepiony do ziemi:) na chacie tez nikt nie wiedzial jak...

no i na koniec, najwiekszy minus - strasznie się zaczęło haczyc przy walce na bliski zasięg. moze to zly humor mojego netu... gra w kazdym razie chodzi dosyc plynnie (w 1440x900 ustawienia na high) więc mam nadzieje że to nie z powodu grafiki haczy...

ogólnie rzecz biorąc, jest lepiej niż nieźle, ale czuję unoszący się zapach patchfixa:)

28.02.2010
14:16
[92]

mirasek [ Generaďż˝ ]

U mnie gra chodzi plynnie na High ustawieniach,ale jak mnie wywalalo tak wywala dalej .Nie wiem czy w tej kwesti cos poprawili, wina sprzetu czy lacza raczej odpada.

20.04.2010
15:18
[93]

Obligator [ Pretorianin ]

wie ktoś może czy będzie MechLab? ;)

20.04.2010
16:00
[94]

zarith [ ]

jest w planach:)

22.04.2010
23:12
smile
[95]

Obligator [ Pretorianin ]

Oh YEAH! Tego najbardziej nie mogę się doczekać xD

25.05.2010
03:28
[96]

mirasek [ Generaďż˝ ]

Version 0.2.0 (released 2010.02.25) jest aktualna wersja , czy jest juz cos nowszego?
Tu jest caly czas 0.2.0

25.05.2010
18:12
[97]

zarith [ ]

nie, nie ma nic nowszego

10.06.2010
22:36
[98]

mirasek [ Generaďż˝ ]



The Uziel will be included alongside numerous other updates and enhancements in the upcoming MWLL 0.3.0 release.

Ma ktos moze informacje kiedy mozna sie spodziewac 0.3.0

12.06.2010
10:34
smile
[99]

T_bone [ Henchman 24 ]

Wersja 0.3.0 wydana:

14.06.2010
22:58
[100]

mirasek [ Generaďż˝ ]

Jest juz moze ktos po partyjce?Moglby opisac co nieco jak tam zmiany i te nowe mechy.

16.06.2010
16:12
[101]

zarith [ ]

moja ocena po kilku mapach: za dużo ciemnosci:) przez cały czas na noktowizorze trzeba zasuwać... poza tym nie podoba mi się kokpit uziela - mało co widać:)

z ciekawych wiadomosci za to, jest to ostatnia wersja tego moda pod crysis - od 0.4 następuje przesiadka na crysis wars:)

16.06.2010
16:31
[102]

HETRIX22 [ PLEBS ]

Jest tam mech zwany Battlemaster ?

16.06.2010
16:54
[103]

zarith [ ]

nie, nie ma, ale pewnie będzie:) za to jest warhammer:p

a propos nowej wersji, jeszcze jedna rzecz się zmieniła - zarządzanie ciepłem. mechy mają generalnie mniej heatsinków, i ciepło dla odmiany ma teraz znaczenie nie tylko na inferno:)

16.06.2010
17:01
[104]

T_bone [ Henchman 24 ]

Nie ma Battlemastera i nie słyszałem żeby był w planach.

Grałem już dość sporo więc pozwolę sobie na podsumowanie:
+ Nowe mapy, aczkolwiek ThunderRift trochę szare. Zmiany na Extremity znaczne.
+ Mech Loki to wspaniała niespodzianka, prezentuje się rewelacyjnie.
+ zwiększono prędkość mechów, Owens pomykający 140 kph jest irytujący a przez to stanowi poważne zagrożenie jeśli go zignorujemy. Do tego gra nabrała tempa a i samo poruszanie mechów wydaje się płynniejsze.
+ Odczułem wzrost wydajności.
+ Oprawa dźwiękowa co raz bardziej klimatyczna, w końcu mamy "betty" mówiącą "reactor online..." oraz informującą nas o własnych uszkodzeniach, zniszczeniu celu itd. Nowe dźwięki namierzania pociskami kierowanymi przywodzą na myśl współczesne myśliwce.
+ Tryb Clan vs Inner Sphere.
+ Ciekawe nowe night vision, dość przydatne jak połączymy je z reflektorem. Z drugiej strony wciąż muszą tu sporo popracować... Po prostu podoba się bardziej niż zwykła zieleń z Crysisa.
+ Wstrząsy przy używaniu Jump jetów.
+ Nowe efekty przy strzałach z laserów cieszą oko.
- Nowy tryb rozgrywki Terrain Control nie trafił do tej wersji :(
- Zarith ma racje, jest za ciemno, szczególnie odczuwalne to jest na Marshes gdzie czołgiem nie da się praktycznie jeździć w nocy. Brakuje mi Inferno z 0.1.0.

Ogólnie to twórcy idą do przodu a nie stoją w miejscu więc beta spełnia swoje zadanie.


Mechwarrior: Living Legends - Premiera  - T_bone
29.08.2010
01:23
[105]

mirasek [ Generaďż˝ ]

Jest już wersja moda 0.3.2 Od pierwszej odslony byly problemy z disconnect wywalaniem do "windy"game crashed , nestety ale stare problemy wystepuja caly czas.
Z tego co mozna wyczytac to nie zrobiono w tym kierunku nic , moze nie na tyle aby to wyeliminowac calkowicie.
Przucam gre na czas nieokreslony :(

29.08.2010
10:37
[106]

zarith [ ]

także mam problemy z ctd i też w związku z tym przestałem grać:) o ile pamiętam, wersja 0.4 ukaże się już pod crysis wars, liczę że zmiana silnika pomoże...

29.08.2010
16:47
[107]

mirasek [ Generaďż˝ ]

A wisz kiedy dadza wersje 0.4 Bezdie to jeszcze wtym roku?

30.08.2010
11:17
[108]

zarith [ ]

mam nadzieję, zapowiedziano to juz kilka miesięcy temu.

16.01.2011
21:02
[109]

mirasek [ Generaďż˝ ]

Jest juz wersja 4.3 od kilku dni.
Ogolnie, kilka nowych map, nowy tryb rozgrywki(kontrola terenu) kilka nowych broni, i to co cieszy gra zostala zoptymalizowana . Gralem przez ostatnie 3 dni dosc intensywnie i nie zaliczylem zadnego crasch co cieszy bardzo i napawa optymizmem :)
z FAQ
With our latest release 0.4.0 we also support Crysis Wars. After 0.5.0 we will only support Wars

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.