Angel_from_kabaty [ Pretorianin ]
Problem z uaktualnieniem EG2003
Witam!!
Jestem posiadaczem EG2003. W sobote(dzisiaj jest poniedziałek) około godziny 14.00 zarejestrowałem się na gry-online i na M@yclub. Wpisałem swój kod "niebieskiego abonamentu" ,który dostałem razem z EG2003 i wszystko wyglądało że jest wporządku. Gdy próbuje ściągnąć uaktualnienie, pojawia sie napis: "Aby skorzystać z tej funkcji musisz być zalogowany i zarejestrować swój egzemplarz Encyklopedii Gier". Wszystko to wykonałem i nadal pojawia się ten sam napis. Rozumiem że zarejestrowanie swojego egzemplarza encyklopedii gier to nic innego jak poprostu zarejestrowanie się w M@yclub?? Ponadto gdy chcę sprawdzić Mail'a na M@yclub pojawia się napis: "BŁĄD nieznany użytkownik lub błędne hasło". Na m@yclub loguje się bez problemu. Na stronie pojawia się napis że jestem zalogowany a mój abonament to błękitny abonament. Pod tym napisem znajduje się karta członkowska na której znajduje się mój login i jest napisane że ważny do 28.01.2003 czyli liczy się od soboty a ja nie mogę nic zrobić i nie moge kożystać z opcji które są mi udostępnione dzięki temu abonamentowi. Proszę powiedzcie co jest nie tak lub co źle robie. Z góry dziękuje.
memex2 [ Konsul ]
a ja nie mogę nic ściągnąć. Chyba mam to samo
Soulcatcher [ Prefekt ]
nie obawiaj się, wszystko będzie OK.
sprawa wygląda tak że część usług inicjalizuje się automatycznie, ale akurat poczta i ftp wymagają ze względów bezpieczeństwa ingerencji operatora (z naszej strony). Jeżeli chodzi o normalną działalność klubową to spokojnie admin się wyrabia z czasem, lecz teraz z okazji EG2003 mamy (szczególnie w wekendy) naprawdę sporo chętnych i po prostu nie wyrabiamy sie z czasem, szczególnie iż w sobotę i niedzielę zajmuje się tym mniej osób
Tak jak jest napisane w regulaminie 48 godzin to czas potrzebny nam na pełne skonfigurowanie wszystkich usług, najczęściej to jest 2 godziny ale zdarza się że trwa to dłużej.
dzisiaj będzie ci wszystko działało, przepraszamy za problem
Soulcatcher [ Prefekt ]
Angel_from_kabaty --> jeżeli chodzi o czas trwania abonamentu, to nie ma problemu, wystarczy że po tym jak ci już będzie wszystko działało napiszesz emaila na [email protected] o treści :
" [numer karty] proszę o bezpłatne przedłużenie mi abonamentu a czas jaki musiałem czekać na skonfigurowanie usług, w moim wypadku trwało to [X] dni"
i po problemie
Angel_from_kabaty [ Pretorianin ]
Soulcatcher -----> Thx za odpowiedź.