GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Divinity 2 czy Dragon Age

25.11.2009
20:30
[1]

kipi999 [ Pretorianin ]

Divinity 2 czy Dragon Age

ie kupili na moim miejscu?? Tak jak w temacie :) Zobaczymy czy przewaga bedzie miazdzaca xd

EDIT: Sorki, ale ucielo mi kawalek watku ale chyba wszyscy zrozumieja o co chodzi ;]

25.11.2009
23:06
[2]

marcex1 [ Pretorianin ]

dwie pozycje obowiazkowe ja divinity 2 wyrwałem za 40 zł na allegro

25.11.2009
23:31
smile
[3]

viesiek [ Deculture! ]

Nad czym tak właściwie tu się zastanawiać? Wybór jest tylko jeden.

25.11.2009
23:32
[4]

ppaatt1 [ Trekker ]

Ostatecznie i definitywnie Dragon Age.
Wg. mnie gra roku.

25.11.2009
23:51
[5]

Kosiciel [ Generaďż˝ ]

Dragon Age, wybór dla mnie oczywisty.

25.11.2009
23:53
[6]

Backside [ Senator ]

To 2 całkiem inne gry - Dragon Age to olskulowe RPG, z trybem turowym walki, podejmowaniem mnóstwem ważnych decyzji, a Divinity II ma mniej skomplikowaną konstrukcję świata, ale bardziej zwartą fabułę i walkę w czasie rzeczywistym (slasher).

26.11.2009
07:15
[7]

Stra Moldas [ Futbolowy maniak ]

Dragon Age zbiera jednak wyższe oceny (nie mówię tu o 3 Divinity II z CDA, ale ogólnie - DA to 9, D2 to 8). No i mistrzowie gatunku - BioWare...

26.11.2009
10:06
[8]

LOBO_Art [ stupidbadugly ]

"Dragon Age to olskulowe RPG, z trybem turowym walki"
W którym miejscu widzisz ten turowy system walki?? Prawdziwe tury walki w cRPG niestety są już martwe (nawet w takim Drakensangu opartym o turowy system, te tury były tylko elementem mechaniki a walkę i tak rozgrywaliśmy w chaosie czasu rzeczywistego).

26.11.2009
10:09
[9]

wysia [ Senator ]

LOBO_Art --> Walka w Dragon Age nie ma nic wspolnego ze zrecznosciowa siekanina, to czysto turowe rozwiazanie z aktywna pauza jak w Baldur's Gate, gdzie o trafieniach i obrazeniach decyduja rzuty wirtualna kostka.

26.11.2009
10:16
smile
[10]

Grucha [ EXTREME LIFESTYLE CLOTH. ]

Z wielką przykrością muszę powiedzieć że Divinity II odrzuciło mnie po jakiejś godzince grania...

26.11.2009
10:19
smile
[11]

DarkStar [ magister inzynier ]

Divinity 2 ma ladniejsza piosenke w menu. Po prostu cudo, chyba najladniejsza jaka w ogole slyszalem w grze.

26.11.2009
10:46
[12]

Backside [ Senator ]

LOBO_Art ---> mylisz tury strategiczne z RPG-owymi. W strategiach turowych faktycznie może dziać się tylko jedna akcja na polu bitwy w jednym momencie. A w cRPG system turowy polega na tym, że wszystkie postacie walczą na raz, ale wszystkie ataki (czy czary) wykonują co określoną ilość sekund, a nie proporcjonalnie do szybkości klikania.

edit
Ale tak się powszechnie określa ten typ mechaniki gry - tak jak na Warcrafta III mówi się powszechnie RTS, bez dodawania "z elementami RPG".

edit2
Nie zgadzam się z tym. Turą w cRPG jest precyzyjnie ustalony czas w jakim postać może wykonać kolejny atak.

26.11.2009
10:52
[13]

LOBO_Art [ stupidbadugly ]

wysia ----> Mamy chyba inne pojęcie tury. To że walka "nie ma nic wspolnego ze zrecznosciowa siekanina" nie oznacza, że jest turowa. Prosty przykład: Fallout, Świątynia Pierwotnego Zła = walka turowa; Planescape Torment, Baldurs Gate = walka w czasie rzeczywistym z aktywną pauzą. Należy dodać jeszcze, że oparcie mechaniki na systemie turowym nie musi oznaczać walki w turach. W Dragon Age nie ma czystej walki turowej, tak samo jak w Baldurs Gate.
Backside ---> "A w cRPG system turowy polega na tym, że wszystkie postacie walczą na raz, ale wszystkie ataki (czy czary) wykonują co określoną ilość sekund, a nie proporcjonalnie do szybkości klikania." Na tym polega różnica między walką taktyczną i zręcznościową. To co opisałeś to nie walka turowa a walka w czasie rzeczywistym.

26.11.2009
11:14
[14]

wysia [ Senator ]

LOBO_Art --> Jesli taka jest twoja definicja walki turowej, ze postaci kolejno wykonuja swoje ruchy, to fakt, taka "walka turowa" skonczyla sie w cRPG mniej wiecej na okolicach Lands of Lore. A rozwiazanie to bylo mocno bzdurne, na pewno mniej sensowne, niz 'walka w czasie niby rzeczywistym', nie majaca nic wspolnego z walka zrecznosciowa. Walka w Falloutach oparta na punktach akcjii tez miala wiecej wspolnego z obecnym rozwiazaniem z aktywna pauza, niz z dawna walka turowa - jedyna roznica, ze teraz pauza nie wlacza sie automatycznie za kazdym razem, gdy kazda z postaci zakonczy swa ture.

26.11.2009
12:05
smile
[15]

Love&Pain... [ Generaďż˝ ]

Dark Star moglbys dac linka do tej piosenki? albo ktos kto wie o jaka chodzi:)

26.11.2009
12:26
[16]

Alvarez [ missing link ]

kipi999 --> Obie gry są bardzo dobre. Ciężko wskazać, która lepsza. Proponuję kupić obie.

26.11.2009
21:23
[17]

DarkStar [ magister inzynier ]

Love&Pain... --->
Linki na google mozesz znalezc, piosenka nazywa sie Divinity II main theme

26.11.2009
21:39
[18]

bone_man [ Omikron Persei 8 ]

DarkStar --> Zgadzam się, muza z menu była świetna.

Mnie się jeszcze bardzo podobała muzyka, która grała podczas pobytu w wieży Lorda Lovisa.

Również można odsłuchać w sieci.

26.11.2009
21:45
[19]

wata_PL [ Ogniomistrz ]

Ja ci polecam Divinity 2 jesli lubisz grac 1 postacią a nie całą bandą bardzo ciekawa i miła gierka 9/10:)

28.11.2009
13:54
[20]

Lothers [ Generaďż˝ ]

Żaden miłośnik crpg nie ma prawa odpuścić sobie Dragon Age. Koniec tematu. Chociaż Divinity 2 pewnie kupię jak wyjdzie w tańszej serii.

28.11.2009
20:00
[21]

gohanxxx [ Legionista ]

Ja tylko i wyłączie Divinity II, nie lubię gier gdzie kieruje sie wiecej niż 1 postacią. No i jak poprzednicy wspomnieli muzyka jest boska.No i w końcu można pograc smokiem bo dawno nie było gry w której sie kierowało smokiem w pełnej krasie.Nie mówie ze tu juest idealnie ale jest dla mnie na 9+/10.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.