JasterMereel [ Konsul ]
Reklamacja Pendrive
Posiadam pendrive'a kingston DT100 8GB. Mam z nim co jakiś czas problemy, tylko pomaga formatowanie, ale i tak na krótko. Chciałem wysłać go do serwisu (z tego co się dowiedziałem nie mam innego wyjścia) i intrygują mnie pewne zasady tego serwisu:
7. Prosimy do przesyłki nie dołączać dowodów zakupu. Dokumenty te nie będą odsyłane.
To skąd będą wiedzieli, czy jest jeszcze na gwarancji??
Poza tym mam im dołączyć jakiś 'liścik' z moim problemem, czy oni tego nie naprawiają tylko od razu wymieniają?
Strona serwisu:
Z góry dziękuję za pomoc.
Narmo [ nikt ]
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=9678618
Po co nowy wątek, skoro problem jest jeden i ten sam?
Przeczytaj, co jest napisane z przodu opakowania. Podpowiedź: chodzi o słowa Lifetime warranty
JasterMereel [ Konsul ]
Przepraszam, zupełnie zapomniałem o tym temacie.
Na stronie którą podałem pisze:
GWARANCJA na produkty Kingston:
-Pięcioletnia (60 mies.): pamięci USB
Więc wynika z tego, że na 5 lat a nie wieczność.
Narmo [ nikt ]
5 lat temu nie było pendriveów 8 GB więc raczej się domyślą, że jeszcze jest na gwarancji.