Sir klesk [ ...ślady jak sanek płoza ]
Gry z kategorii 'must have'. Rok 2004-2009r
Sytuacja wyglada tak:
Wreszcie znalaly sie fundusze na modernizacje mojego blaszaka. :)
Ostatnia "nowoscia" jaka udalo mi sie odpalic na starej maszynie byl doom 3 na srednich detalach... mam ochote nadrobic zaleglosci wiec poprosze Was o polecenie ciekawych, waszym zdaniem, pozycji z ostatnich 5 lat. :)
Gry, ktore sam umiescilem na swojej liscie:
Bioshock I, II
Warhammer 40k: Dawn of War II
Fallout 3
Batman: AA
Heroes V
Left 4 Dead
5 lat to kupa czasu wiec pewnie troche sie tego nazbieralo... :)
CHESTER80 [ Maniak Konsolowy ]
Koniecznie Call of Duty 4 Modern Warfare i Half-Life 2 Orange Box.
=D=2 [ Legend ]
Hearts of Iron 2 [2005]
Hearts of Iron 2 Doomsday [2006]
Hearts of Iron 2 : Doomsday - Armagedoon [2007]
Hearts of Iron ||| [2009]
Driv3r [2005]
Driver : Parallel Lines [2007]
Command & Conquer : Red Alert 3 [2008]
Command & Conquer : Red Alert 3 - Powstanie [2008]
Test Drive Unlimited
Need For Speed : ProStreet
City Life [2006]
City Life 2008 [2008]
Serious Sam 2 [2005]
Empire Earth || [2005]
Empire Earth || - Władza Absolutna [2006]
Empire Earth ||| [2007]
Emergency 3 [2005
Emergency 4 : Global Fighters For Life [2006]
Stubbs The Zombie in Rebel Without a Pulse [2005]
1994:Bitwa o Ardeny [2005]
Z Moskwy po Berlin [2005]
Toca Race Driver 2 [2004]
Toca Race Driver 3 [2006]
Race Driver : GRID [2008]
FlatOut [2004]
FlatOut 2 [2006]
FlatOut : Apokalipsa [2008]
Alarm For Cobra 11 : Nitro [2006]
Alarm For Cobra 11 : Crash Time [2007]
Alarm For Cobra 11 : Crash Time || [2008]
Michał Raven [ Jeremy Clarkson ]
Wiedźmin (najlepiej ER premierową - na allegro są)
CoD 2 oraz 4
Assassin's Creed
GTA IV
Company of Heroes
Jeśli lubisz wyścigi to:
Test Drive Unlimtied
NFS: Most Wanted
Colin McRae DiRT
GRID
Burnout Paradise: The Ultimate Box
Jeszcze PES 2009 lub 2010 :P
adrem [ Mroczny Rycerz ]
[3]
O kur... Takie must-have'y że hoho!!1
<-
A co do tematu - Crysis? Gearsy? No i nie lepiej poczekać na Left 4 Dead 2? :)
JaSiEk1996 [ Too Tough To Die ]
Na liście masz świetne gry, ale zakładam, że grałeś już w Fahrenheit?
Pl@ski [ Odlotowiec ]
Większość z tego, co podał =D=2 to albo produkcje niszowe, albo kompletny crap. Tyle tytułem wstępu... ;)
A jeśli chodzi o tytuły... Tak na szybko, wymieniam te absolutnie najciekawsze z mojej perspektywy, które przychodzą mi teraz do głowy:
S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl
The Elder Scrolls IV - Oblivion
Assassin's Creed
F.E.A.R.
Fahrenheit
Mass Effect
Mirror's Edge
Risen
Wiedźmin
Unreal Tournament III
Prey
Trylogia Prince of Persia
Gears of War
Call of Duty 4: Modern Warfare
Seria Guitar Hero (ale bez gitary nie podchodź ;)
mefsybil [ Legend ]
Od siebie polecam Unreal Tournament 2004 i Unreal Tournament III.
Mat3iz [ Legionista ]
Half-Life 2 (wszystkie czesci)
Wiedźmin
Gears of War
Assassins Creed
CoD: 2 & MW
Mass Effect
Bioshock
Sir klesk [ ...ślady jak sanek płoza ]
Wielkie dzieki za odpowiedzi :) Do listy dodam napewno Call of Duty 4, Fahrenheit'a, FEAR, Orange Boxa i Gears of War bo o tych grach slyszalem duzo dobrego. :)
W Wiedzmina gralem z bracmi ciotecznymi i o ile oni byli zachwyceni to ja sie zalamywalem. Co chwile dluugie loadingi, bieganie tylko po wyznaczonych sciezkach i brak mozliwosci skakania. Mocno sie zawiodlem. Podobnie ze Stalkerem :/ strasznie sztywna/dretwa mi sie wydala ta gra.
pozdrawiam i moze ktos wymieni cos jeszcze?
Chudy The Barbarian [ Legend ]
EDIT. Ups, dopiero przeczytałem post :P
Ja bym powiedział, że Risen tak jeszcze może.
JaSiEk1996 [ Too Tough To Die ]
Poza tym polecam:
Call of Cthulhu: Mroczne zakątki świata
Penumbra
Kane & Lynch
Jeżeli będziesz miał już L4D pisz tu: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=9656195&N=1
Naruto Fan PL [ Retired ]
Assassin's creed
CoD 2 MW
Need For Speed Shift
Mass Effect
GTA IV
PES 2009 lub FIFA 2009
Azerko [ Alone in the wild ]
assassin creed
gta 4
wiedzmin
gothic 3
batman AA
call of duty 4
call of juarez (1&2)
prince of persia(najnowsza)
[15] czytalem [1], a ze napisal to w dalszej czesci tematu to nie moj problem ...
JaSiEk1996 [ Too Tough To Die ]
Azerko, zanim coś oddasz, czytaj wątek... Klesk pisał, że nie podobał mu się Wiedźmin...
januery [ Centurion ]
Z tym Stalkerem to nie przesadzaj. Te słowa bolą :)
World of Goo - w to koniecznie zagraj
Empire: Total War
Dark Messiah
Portal
Civilization 4
Tych gier chyba nikt nie wymienił.
prekor [ Pretorianin ]
Dziwne,że nikt z przedmówców nie zaproponował Jede Empire ani Dead Space.Przecież te gry można śmiało zaliczyć to kategori "must-have".
adrem [ Mroczny Rycerz ]
Ale głupoty gadacie. To, że jakaś gra się wam takmega podobała nie znaczy że jest to musthave dla każdego. Gry, które są wybitne, świetne tak. A taki Jade Empire taki nie jest.
Mutant z Krainy OZ [ Farben ]
Kings Bounty, obie części.
To, że jakaś gra się wam takmega podobała nie znaczy że jest to musthave dla każdego.
To w takim razie co mamy podawać? Gry z najwyższą oceną średnią? To sobie sam znajdzie. Bo nie wiem co można podać, jeżeli się samemu w daną grę nie grało.
ppaatt1 [ Trekker ]
Gry, które są wybitne, świetne tak. A taki Jade Empire taki nie jest.
Rozumiem że Twoja racja jest lepsza od racji innej osoby? Tytuły must-have to tytuły które uważamy za bardzo dobre bez względu na opinie innych. Większość z tutaj podanych tytułów to dla mnie takie must-have jak z koziej dupy trąbka, co nie oznacza że Sir klesk`owi się nie spodobają.
A co ja polecę? Ciężki wybór gdyż od mniej więcej 2004 roku gry dla mnie zaczęły się totalnie staczać i upraszczać. Więc nie oczekuj wygórowanego poziomu trudności w większości gier. Najlepiej też zapomnieć o dawnych tytułach z danej kategorii. Jeśli lubiłeś trudność to odpowiednio się teraz nastaw, bo wszystkie tytuły wyplujesz wraz z bólem brzucha.
Ale dobra przejdźmy do sedna.
Fahrenheit - Gra dosyć krótka, trochę liniowa, bardziej jak film, typowo konsolowy styl (button killery to chleb powszedni) Teoretycznie nie powinna mi się ta gra podobać, jednak fabuła i klimat (jeszcze raz i jeszcze raz klimat!) to majstersztyk. Jak już robić uproszczone gry to tylko w takim stylu.
Oblivion - Jeśli grałeś w poprzednie części to zapomnij o nich. Jeśli lubisz stare cRPGi to też o nich zapomnij. Jeśli to zrobisz to gra może się spodobać. Mi pomogło. Kupa questów (tych lepszych i tych gorszych), dosyć ładna grafika, miły i przyjemny klimat (zdecydowanie lżejszy niż np. w Morrowindzie).
STALKER - Niezły klimat, nawet ciekawy gameplay, niestety trochę zabugowany. W sumie mi się podobał. Dobre wykorzystanie Czarnobyla. Polki lektor (tak, lektor nie dubbing) również dodaje klimatu.
Mount & Blade - Sterujemy rycerzem, zbieramy armie po mapie i uczestniczymy w epickich bitwach po np. 100 osób. Fenomenalne walki(wszystko widzimy z trzeciej osoby i trzepiemy po głowach). Bardzo dobrze zrealizowana jazda konno. Niestety fabuły praktycznie nie ma.
Drakensang - cRPG w starym stylu. Dosyć fajnie się gra. Fabularnie nie najgorzej.
Battlefield 2 - Sprawnie zrealizowany multiplayerowy FPS. Bardzo dużo osób wciąż gra (choć warto poczekać na Bad Company 2, niewykluczone że po premi9erze liczba graczy w 2 zmaleje).
seria ARMA - Jeśli grałeś kiedyś w Operation Flashpoint (Cold War Crisis w gwoli ścisłości) to powinno się spodobać. Symulator żołnierza. Za to trzymaj się jak najdalej od nowej części Operation Falshpoint, tego nawet grą taktyczną ciężko nazwać.
W sumie serię Hearts of Iron i Europa Universalis, ale to dla maniaków przesiadywania godzin przed mapą świata i dbaniem od gospodarki przez armię po politykę każdym państwem na Ziemi.
Jarpen [ Wielka Polska na wieki! ]
jak będziesz mieć nowego kompa to polecam pierw crysisa aby sprawdzić czy wszystko działa ;)
tak naprawdę to z ostatnich gier najbardziej do gustu przypadł mi stalker, jeszcze gta san andreas się wyróżniało
Sir klesk [ ...ślady jak sanek płoza ]
Dead Space! Wiedzialem, ze o czyms zapomnialem w pierwszym poscie.
Lista jest juz calkiem dluga. Watpie bym mial czas i fundusze by te wszystkie gry w jakims krotkim czasie przetestowac. Na pierwszy ogien napewno ida Bioshocki i Dead Space. Wielkie dzieki za pomoc :)
pozdrawiam
HETRIX22 [ PLEBS ]
10. Dark messiah
9. Flatout 2
8. Postal 2
7. Punisher
6. Burnout Paradise
5. Call of duty 4
4. Sturmovik 1946 !
3. Prototype
2. Prey (dla niektórych ta pozycja może być niezrozumiała ale ja mam swoje powody :) )
1. UNREAL TOURNAMENT 3
MAROLL [ Keepin' It Real ]
Dead Space polecam mocno, mocno, mocno. Dawno tak obsrany nie byłem przy grze - sam, po nocy, ze słuchawkami na uszach.
malyb89 [ Spectre ]
Second Sight - konsolowość czuć na kilometr, ale dla klimatu i świetnej fabuły warto przejść całą :)
Beyond Good & Evil - co tu dużo gadać, świetny świat, świetna akcja.
Call of Cthulhu: Dark Corners of The Earth - posrałem sie, a wszelakie horrory i krzykacze nie robią na mnie wrażenia, więc coś musi być :)
i cała reszta wymienionych :)
JaSiEk1996 [ Too Tough To Die ]
Poleciłem już Call of Cthulhu, ale zapomniałem o Beyond Good & Evil^^! Do tego Fahrenheit i masz 3 świetne gry, jedne z najlepszych w jakie grałem.
SplinterFisher16 [ Generaďż˝ ]
Rok 2004
Half-life 2
Kroniki Riddicka
Far Cry
Prince of Persia Warrior Within
Rok 2005
F.E.A.R.
Call of Duty 2
Splinter Cell Chaos theory
GTA San Andreas
Call of Cthlhu DCOTE
Rok 2006
Hitman Blood Money
Condemned
Half-life 2 Episode One
Prey
Dark Messiah
ROK 2007
Crysis
Call of Duty 4 Modern Warfare
Bioshock
Unreal Tournament 3
Gears Of War
The orange Box
TimeShift (wiem większość uważa ,że to średnia gra ale mi naprawdę się spodobała)
Rok 2008
Assassin's Creed
Crysis Warhead
Mirror's Edge
GTA IV
Mass Effect
Dead Space
Prince of Persia
Call of Duty 5
Far Cry 2 (ale ta nie zasługuje na miano Must Have jednak może cię zainteresować)
Rok 2009
Batman Arkham Asylum
Resident Evil 5
F.E.A.R. 2 Project Origin
Call of Juarez 2
Kroniki Riddicka AODA
Tym o to sposobem wypisałem najlepsze gry akcji z tych lat (niektóre gry wszechczasów)
unclesam [ Generaďż˝ ]
Mirror's Edge, Red Faction, Pure, X-men, Prototype, Viva Pinata, Burnout