raziel88ck [ Legend ]
Problem z dyskiem
Otoz mialem dysk taki jak w sygnaturce. Zepsul sie, facetka, ktora przyjela go w sklepie stwierdzila, ze sektor jest uszkodzony i serwis samsunga w ciagu 14 dni powinien mi przyslac nowy dysk. Minal juz miesiac, a ja jestem zbywany z tygodnia na tydzien. Co zrobic?
mirencjum [ operator kursora ]
W gwarancji jest określony termin naprawy. Często jest dodany taki dopisek o przedłużeniu czasu naprawy jeśli konieczne jest sprowadzenie części. Przeczytaj dokładnie co napisano w gwarancji.
Narmo [ nikt ]
To nie problem z dyskiem tylko ze sprzedawcą. Problem z dyskiem został dawno zdiagnozowany.
Zabrakło kluczowego słowa w tym zdaniu: serwis samsunga w ciagu 14 dni roboczych powinien mi przyslac nowy dysk.
A w wyjątkowych sytuacjach ten termin może się wydłużyć nawet do 28 dni roboczych. Ja jednak z Samsungiem nie miałem problemu, jak oddałem dysk na gwarancję. W środę oddałem, we wtorek dostałem informację, że mogę odebrać nowy. Poza tym sprzedawca, jeżeli dostał już odpowiedź od serwisu może przecież sam podjąć odpowiednie kroki, czyli zdjąć ze stanu magazynowego identyczny, nowy dysk i oddać klientowi, a potem na to miejsce wsadzić ten, który przyjdzie. Skoro i tak ma być nowy to co za różnica?