Kamikaze_man [ Hardkorowy Koksu ]
Najlepsze Seriale
Piszcie tu 5 seriali ktore zrobily na was najwieksze wrazenie, czy bardzo wam sie ogolnie podobaly.
Zacznę:
1.Prison Break
2. Lost
3. Dr. House
4. Heroes
5. MacGyver
Kamikaze_man [ Hardkorowy Koksu ]
up
Barthez x [ vel barth89 ]
1. Kompania Braci
2. Przyjaciele
3. Dr House
4. Drużyna A
5. Słoneczny Patrol
ppaatt1 [ Trekker ]
1. Star Trek - z wierzchu kiczowaty, sztuczny i ogólnie słaby, wewnątrz cudo :)
2. Dead Zone - fajne konstrukcje odcinków, niezła linia fabularna. Od razu zastrzegam że nie czytałem książki i traktuję serial jako jakąś odrębną całość.
3. Superantural - miła, przyjemna rozpierducha z demonami i innym ciemnym szubrawstwem.
4. Third Watch - Fajny serial poruszający ciekawsze problemy. Trafił w moje oczekiwania. Tematyka śmierci, medycyny, przestępstw, problemów rodzinnych i społecznych.
5. Slepper Cell/Flashpoint - Ten pierwszy o terrorystach w hameryce, ciekawy, a drugi o jednostce ala SWAT, dramatyzm pierwsza klasa.
gdzieś tam dalej StarGate`y itd.
Lostów i Prisonów zupełnie nie trawię. Jakoś tak... płytko (?). Nie rozumiem fenomenu tych dzieł :) Ale co kto lubi...
DanIan [ china pwnzor ]
1. Chuck
2. Dexter
3. Dr House
4. Californication
5. South Park
Wiewiórk [ Legend ]
1. Lost
2. Dexter
3. Battlestar: Galactica
4. House
5. Supernatural
Krasoslaw [ Chor��y ]
1) Świat według kiepskich
2) D jak Dekiel
3) Dr. House
4) Zagubieni
5) Star Trek
Kamikaze_man [ Hardkorowy Koksu ]
Klimat Prison Break'a jest zajebisty i ten cały Scofield. Mniam.
Apocaliptiq [ Legend ]
1. Supernatural (IMO najlepszy serial evah! Klimat, muzyka, tematyka)
2. Heroes
3. Kyle XY
4. 4400
5. Dexter
Krasoslaw [ Chor��y ]
e tam przecież Prison Break t monotonny jest cały czas uciekają,czegoś szukają itd.
Pl@ski [ Odlotowiec ]
Hmm... No dobra, spróbuję... ;)
1. Lost
2. Dexter
3. Californication
4. Weeds
5. House M.D.
napster92 [ Why so serious?! ]
1. Kompania braci
2. Friends
3. Dexter
4. Rzym
5. Rodzina Soprano
Ziomczyk [ Konsul ]
1. Breaking Bad (wciąga bardziej niż odkurzacz)
2. Prison Break (1 sezon głównie)
3. The Office (znakomity humor)
4. The Big Bang Theory (znakomita kreacja głównego aktora)
5. Dexter (4 sezon trzyma bardzo wysoki poziom)
mdegorski [ Generaďż˝ ]
Dexter, Californication, X-Files, Lost, Prison Break :)
Langert [ Generaďż˝ ]
1.Prison Break
2.House M.D.
3.Drużyna A
4.Rodzina Soprano
5.Dexter
*_*Cypriani [ White Trash ]
1. House M.D.
2. Prison Break
3. Desperate Housewives
4. Californication
5. FlashForward
CHESTER80 [ Maniak Konsolowy ]
1: 24
2: Breaking Bad
3: The Sopranos
4: Dexter
5: The Shield
karolzzr [ Gunner ]
1. Dexter
2. Dexter
3. Dexter
4. Dexter
5. Dexter