GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Wypadanie w這s闚

21.10.2009
15:19
[1]

wilqu [ wilk medyczny ]

Wypadanie w這s闚

Ot騜 ostatnio mam pewien problem, w這sy zawsze mi wypada造 po trochu taka moja natura ale ostatnio lec ca造mi garciami jakbym by po chemioterapii, znacie mo瞠 jakie rodki mog鉍e temu zaradzi?

21.10.2009
15:24
smile
[2]

Qverty [ Legend ]

Staro nie rado. Id do lekarza ew. kup se jaki szampon przeciwko wypadaniu w這s闚...sam taki mam.

21.10.2009
15:32
[3]

koobon [ part animal part machine ]

Jeli faktycznie wypadaj Ci garciami powiniene odwiedzi dermatologa.

21.10.2009
15:37
[4]

Awerik [ Backpacker ]

Mylisz, 瞠 gdyby istnia造 takie rodki to Berlusconi czy Bruce Willis byliby 造si? :D Nie ma stuprocentowo skutecznych rodk闚 na 造sienie, nawet po transplantacji z du篡m prawdopodobie雟twem mo積a za這篡, 瞠 nowe w這sy zaczn zn闚 wypada. Je瞠li chodzi o leczenie farmakologiczne - wi瘯szo lek闚 ma baaaardzo w靖pliwe dzia豉nie, a te kt鏎e s bardziej skuteczne (oczywicie nie u wszystkich - chodzi tu o leki blokuj鉍e jaki tam enzym uczestnicz鉍y w metabolizmie testosteronu) s do drogie, no i oczywicie po przerwanej kuracji (o ile ta w og鏊e b璠zie dawa豉 rezultaty) w這sy zaczynaj wypada znowu... Wi璚 zastan闚 si czy na pewno chcesz mie za kilka lat w靖rob do wymiany.

21.10.2009
15:39
[5]

Babiczka [ Senator ]

Bruce Willis musi byc 造sy :D. Tak na powaznie to idz do dermatologa.

21.10.2009
16:14
smile
[6]

misiek100000 [ Chor嚙踝蕭y ]

zgoli na 造so to nieb璠zie mia這 co wypada

21.10.2009
16:15
[7]

mos_def [ Senator ]

Do lekarzaaaaa!

a nie felczerow na forum szukac

21.10.2009
16:17
[8]

Chriso25 [ Genera嚙 ]

Musisz isc do dermatologa ale duzo moze nie zdzialac. Chyba jedynym lekiem ktory moze powstrzymac lysienie jest Propecia ale jest drogi, wydatek za 28 tabletek to jakies 180 zl.

21.10.2009
16:33
smile
[9]

battle man [ Crystal Skull ]

mi tez tak wypadaja jak mam wazny test ale nie z powodu choroby

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.